IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

AMG не иска дизели, залага на хибриди

V12 двигателите ще бъдат на пазара още поне 5-6 години

AMG не иска дизели, залага на хибриди

AMG не иска дизели, залага на хибриди
Mercedes-Benz CLA45 AMG. Снимка: Mercedes

Спортното подразделение на Mercedes-Benz - AMG, няма да слага дизелови двигатели в своите коли. Хибридни автомобили с емблемата на AMG обаче ще има. Това заяви шефът на компанията Ола Кялениус в интервю за Edmunds.

"Не искам да отричам дизелите, но не виждам обстоятелство, което може да ни накара да започнем да ги поставяме в колите си - казва Ола Кялениус. - Дизеловите двигатели не могат да заменят модерните бензинови агрегати с директно впръскване на горивото. Просто нямат тази агресивност и чист звук. Предимството на дизелите е икономичността. Няма да се променяме заради това."

По отношение на хибридните технологии обаче шефът на AMG е на съвсем друго мнение: "Хибридите са бъдещето на автомобилите, в това число и на спортните автомобили. AMG ще предложи хибридна спортна кола когато пазарът е готов за нея. Можем да реагираме бързо, ако видим, че има интерес. Вече правим опити с хибридните модели на Mercedes-Benz".

Това вероятно няма да се случи в следващите няколко години, тъй като Кялениус поясни, че настоящите големи и мощни бензинови двигатели с 12 цилиндъра ще се предлагат още поне 5-6 години. След това германците ще заложат на двигатели с по-малък обем и по-малко цилиндри, както на хибриди.

"Работим в посока намаляване на обема и цилиндрите. Пример за това е 2.0-литровия турбо двигател с 335 к.с., който поставяме на A45 AMG и CLA45 AMG. С настоящите технологии това е максимумът, който можем да извлечем от четирицилиндров двигател с обем 2.0 литра", заяви Кялениус.

Тагове: amg
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като под нормални пътища имам предвид междуградски и градски.Там хибридите сцепват с ниския си разход всичко друго,което се движи на 4 колела.Просто нямат алтернатива.Единствено по-евтино е да се кара на метан или с АГУ,но аз такива извращения не ползвам и не съм и фен поради което не желая да ги коментирам.
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не си измисляй,никъде не си говорил за дизели.Ако не помниш си прочети пак написаното!БЕнзина се сравнява с бензин,а дизела с дизел.Дори и да ги омешим то пак хибрида е по-икономичен от дизела.Говоря за среден разход,а не само за такъв,където са силните страни на дизела.На кондензаторите КПД-то ако ще 120 % да е все тази.Те се зареждат бързо и още по-бързо се разреждат.За икономия не стават.И още нещо.Немските аутобани не са критерии за нищо,защото е доказано,че 90% се кара по нормални пътища.
  • #16
    2 rate up comment 13 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    и между другото - аз си мисля, че е възможно точно тойота/лексъс да са първи със свастна кондензаторна система - не случайно са на ЛюМан с такава. кондензаторите са с 99% КПД, докато батериите на тойота са с 70%. факт.
  • #15
    2 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    говорех за дизели, а не за W12 мотори с 6.3л работен обем. като искаш икономия - караш модерен дизел, ако искаш голяма мощност - караш модерен V8 битурбо - това е концепцията на германские премиуми. а на мазда системата е само наченка на суперкондензатори - с много малка мощност. това е само началото.
  • #14
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За германскита аутобани хибридите си вършат прекрасна работа.Изгледай много внимателно следното видео и ако нещо не разбираш,кажи да ти го преведа.Само ще спомена, че накрая се оказва,че хибридния Лексус има с 8 (ОСЕМ) литра по-нисък разход от Аудито.Направи си сметката,колко японските и по-специално хибридите на Тойота не стават за немските аутобани.А,ако бяха карали малко повече в града разликата в разхода щеше да е над 10 л в полза на Лексуса.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бавареца,стига с тези супер кондензатори.Хванал си се за тях и не ги пущаш да отдъхнат.Не е в тях бъдещето да ти кажа и Мазда го доказват.Тяхната система дава икономия само около 10%,което е супер малко.Да не ти изброявам и недостатъците на кондензаторите.Иначе няма лошо да си мечтаеш за тях,но бъдещето не е там.
  • #12
    1 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    преди 4 години японците имаха само хибриди с планетарна предавка вместо скоростна кутия. това е добре но само за града. за германските аутобани японските хибриди не вършат работа. за това най добрата комбинация за бъдещето е суперкондензатори и нормални (роботизирани) скоростни кутии... и апонците преди година се състезаваха с такава на ЛюМан.
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Изказването на месеца : "Мерцедес нямат свестен дизел!" Даже аз, дето преди 3 години не исках да чувам марката много добре знаех, че Мерцедес и дизел са най-добрата комбинация. Дори да не харесвате нещо, недейте го отрича!!! Просто са решили да не правят като Ауди, да слагат дизел, а да направят хибрид. Приветствам ги!!
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    До Дошо,Според мен не си прав, че ВАГ не могатда направят читая хибрид. Мисля, че могат ама просто не искат. Щото как иначе ще дерат по 5 кожи ежемесечно от клиентите си по дилърските сервизи? Друго си е ти цакат гордите собственици на нафтови алудите всеки 1-2 месеца по 1000 лева за "здрасти" и подръжка. Те ВАГда не са луди да правят хибриди при условие колко печелят от нафтовите си творения!
  • #9
    3 rate up comment 13 rate down comment
    G777 ( преди 11 години )
    MERCEDES NQMAT EDIN SVESTEN DIEZEL, NE E KAZANO CHE TRQBVA DA ZAMENQT BENZINOVITE S DIEZELOVI NO DA POSLEDVAT PRIMERA NA BMW, TE SI PRAVQT SPORTNI BENZINOVI I SPORTNI DIEZELOVI.A MISLQ CHE NOVIQT IM 3.0 DIEZEL S 381 KONQ E POVECHE OT SPOUCHLIV, USKORQVA S NQKOLKO STOTNI PO BAVNO OT BENZINOVATA M-KA APUK NEKA DA NQMA NEINIA ZVUK.VURTQSHTIAT MOMENT NA DIEZELA NQMA KAK DA SE SRAVNI S KOITO I DA E BENZINOV.NO ZA MEN TOVA E GRESHKA CHE NE SI RAZVIVAT DIEZELOVITE AGREGATI.