IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

AMG не иска дизели, залага на хибриди

V12 двигателите ще бъдат на пазара още поне 5-6 години

AMG не иска дизели, залага на хибриди

AMG не иска дизели, залага на хибриди
Mercedes-Benz CLA45 AMG. Снимка: Mercedes

Спортното подразделение на Mercedes-Benz - AMG, няма да слага дизелови двигатели в своите коли. Хибридни автомобили с емблемата на AMG обаче ще има. Това заяви шефът на компанията Ола Кялениус в интервю за Edmunds.

"Не искам да отричам дизелите, но не виждам обстоятелство, което може да ни накара да започнем да ги поставяме в колите си - казва Ола Кялениус. - Дизеловите двигатели не могат да заменят модерните бензинови агрегати с директно впръскване на горивото. Просто нямат тази агресивност и чист звук. Предимството на дизелите е икономичността. Няма да се променяме заради това."

По отношение на хибридните технологии обаче шефът на AMG е на съвсем друго мнение: "Хибридите са бъдещето на автомобилите, в това число и на спортните автомобили. AMG ще предложи хибридна спортна кола когато пазарът е готов за нея. Можем да реагираме бързо, ако видим, че има интерес. Вече правим опити с хибридните модели на Mercedes-Benz".

Това вероятно няма да се случи в следващите няколко години, тъй като Кялениус поясни, че настоящите големи и мощни бензинови двигатели с 12 цилиндъра ще се предлагат още поне 5-6 години. След това германците ще заложат на двигатели с по-малък обем и по-малко цилиндри, както на хибриди.

"Работим в посока намаляване на обема и цилиндрите. Пример за това е 2.0-литровия турбо двигател с 335 к.с., който поставяме на A45 AMG и CLA45 AMG. С настоящите технологии това е максимумът, който можем да извлечем от четирицилиндров двигател с обем 2.0 литра", заяви Кялениус.

Тагове: amg
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трифорс,много си ***.Значи с БГ бензин сигуно щял да прави 10/100,а в същото време с българско гориво и 2-тотен параход баща ти правел 6,6-6,7/100.По-големи простотии не можа ли да измислиш,за да прикриеш глупостта и простотията си?Ами той баща ти тогава,ако е в Германия колата му ще му връща горивото бе.Пък за разхода на баварския кютюк да не говорим,че си си го смукал от пръстите.Няма такъв разход само да те уверя.Ти си лъжи де не ми пречиш...
  • #27
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Мда... в Германия... с немски бензин... и не пише колко октана е, нали? А тука с 95 сигурно ще даде 10/100. Хайде, нека сме реалисти! На баща ми БМВ-то ти казвам, че от Бургас до Казанлък даде 6.6-6.7. За какъв Аурис продължаваш да ми говориш, като ти говоря за двутонно БМВ с 245 коня под капака и 6 скорости? Ами ако беше с 8 скоростната кутия? Направо не ми се мисли! :) Хибрида за извън града не е нищо особено! Хайде, спрете се!!!
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето открих кллипа който се намира в мненията под тест драйфа:http://automedia.investor.bg/test-drive/testdrive_1112.html
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Имаше тук любителски тест драйф на колега с Приус.При скорост 150 км/ч на магистрала разхода му на гориво ако не се лъжа беше около 7/100.Я сега ме светни всезнайко коя кола с идентични размери и мощност с подобна скорост дава по-нисък разход.Много ми е любопитно да разбера,защото не се сещам за такава.Ако не можеш да ми кажеш за пореден път ще се окаже,че си точно ти *** и хейтъра.
  • #24
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трифорс,май ще се окаже вярно,когато те наричат ***.Някой ти дава нещо нагледно,а ти започваш да обиждаш без да имаш абсолютно никаква представа от хибриди.Карай си стария немски кош и не се прави на компетентен за неща,които е видно,че не разбираш!Ако беше малко умен,щеше да си обогатиш малко знанията с хибридите,а не просто така да хейтваш.Дава ти се видео,а ти с какво си насреща?С празни приказки на човек,който едва ли се е качвал на хибрид.
  • #23
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    "За германскита аутобани хибридите си вършат прекрасна работа."Бива ли да си толкова *** и на всеки коментар да се чудиш от къде да търсиш клипчета в ютуб? Масовите хибриди са малолитражки и не могат да се оправят по аутобаните и почват да горят много! Кое не разбираш? Всичките ли карат Lexus LS600H? Приуса върви го гони на 150 км/ч да му видим разхода!!! Еее, то бива, бива, ама като твоята простотия никъде я няма! Хората ти казват нещо и се чудиш с какво да ги обориш, само да си капака! ***
  • #22
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И между другото не се заяждам,а ти казвам,че никъде не си споменавал за дизели,обаче ти по някакъв начин си си втълпил,че другите са длъжни да ти четат мислите,а не да четат какво си писал.Ако имаше малко понятие от хибриди щеше да знаеш,че ренегерация винаги има,дори на магистрала.Виж,ако са измислили идеално права и хоризонтална магистрала бих се съгласил с теб,но такава все още няма.Конданзатора ти помага за секунди и после умира,а батерията въпреки ниското КПД ти помага непрекъснато.
  • #21
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    баварец,приказваш пълни глупости.Виждам,че никога не си карал хибрид и абсолютно никаква представа нямаш.Приказваш ей така малко наизуст от където,каквото си попрочел.Седни,покарай хибрид и като си малко по-подготвен може да продължим спора,а до тогава ще сме на положението някой да обяснява на готвача,как се готви,като никога не е влизал в кухня и готвил.Карай си дизела и си мечтай,че е най-икономичното нещо понеже нямал дросел,а кондензатора най-голямата работа за хибридите.
  • #20
    0 rate up comment 15 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    предполагам че ти е ясно, че основното предимство на хибрида е в регенерация на спирането , а второто е че бензиновия мотор може да се вкара в режими само с отворен дросел. това кондензаторните ще го правят по добре. а ако не се спира и няма регенерация - дизела си е най добре - той няма дросел.
  • #19
    3 rate up comment 15 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    пропуснах да спомена дизели. да. не се заяждай - стана ти ясно какво казвам. кондензатора точно това му е предимството - че бързо се зарежда и разрежда - дава голяма мощност - т.е. ще се получи над95% ефективност на регенерацията при спиране, докато при тойота е 70%. на магистрали може да се кара малко, но разхода там е много висок - никой хибрид не може да бие модерен дизел на скорости над 100км/ч когато се кара почти без спирачка. даже и над 80км/ч не може да бие дизела.