IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti открехна вратата за новия Veyron

Суперколата ще се появи пред публика на изложението в Шанхай

Bugatti открехна вратата за новия Veyron

Bugatti използва своя страница в социалната мрежа Facebook, за да публикува тийзър на бъдещия си модел. На картинката не се вижда нито един детайл от суперколата, която трябва да дебютира на предстоящото този месец изложение в Шанхай.
Bugatti открехна вратата за новия Veyron
Очаква се това да бъде модификация на Veyron с мощност от 1600 к.с., въпреки че все още не е ясно какъв двигател ще получи тя. Единият вариант е това да бъде форсирана версия на настоящия 8.0 литров W16 агрегат с 4 турбини, а другият – 9.6 литрова модификация на мотора. Според запознати, машината ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 1.8 секунди, а максималната скорост ще достигне 463 км/ч.

Инженерите на Bugatti са поработили сериозно и върху конструкцията на автомобила. Той ще бъде с около 250 кг. по-лек от модификацията с 1200 к.с., като теглото му ще бъде 1600 кг. За снижаване на масата ще помогнат и новите джанти от въглеродни нишки.

Очакваната стойност на хиперколата е $2.5 млн. Серийната версия на най-мощното Bugatti Veyron трябва да бъде готова през есента и да се появи пред публика на изложението във Франкфурт.

Снимка: Facebook

0 от 500
  • #33
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ТРОШАЧА ( преди 11 години )
    СТИГА С ТАЯ СБИРКА ВЕНОМ , ГРОЗЕН Е КАТО ГНОММММММ.
  • #32
    9 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Алфа е прав ! :)) трябва да си доста кух за да коментираш консумативите на подобни автомобили камоли да правиш сравнения със серини коли :))Едва ли има по екологични автомобили от супер автомобилите :))) всички произведени бугатита няма да изхвърят и четвърт от въглеродния диоксид на произведените само за месец-два "екологични" приуси ако ще да са със Евро10 стандарта :)))
  • #31
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Два завоя неможе да направи, ама иначе е най-бързата ...
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 11 години )
    От страна на дизайна може би малко им куца, но там въпроса е дали да наблегнеш повече на аеродинамиката или на дизайна. Динамиката на колата също има минуси, но надали друга кола с близки параметри до нея предлага такъв комфорт и лукс. Моя въпрос е само - защо другите марки постигат високи (или близки) параметри откъм мощността със значително по-малки двигатели и брой турбини? Но пък може би така се засяга издръжливостта на двигателя...
  • #29
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 11 години )
    Ей верно много ограничени хора има тука.Значи то тва като започнеш - за двигател, за дизайн, за разходи, за подръжка, *** за тва за онова. Хора тези коли не се правят за масата потребители! Особено при Бугати, които залагат И на лукса и комфорта и идеята им е, че трябва да се забелязват(меко казано) от далеч.Не се сърдете, че не сте милиардери и разни шейхове.Гумите и джантите били сменяни на нз си колко километра...парите са за харчене ;)
  • #28
    9 rate up comment 4 rate down comment
    V50 ( преди 11 години )
    И сега тези американци със своя сбирщайн за какво се пънаха?0-100км/ч за 1,8 сек. и макс. скорост над 460 км/ч.Пълнят ми душата тези от Бугати.Чакат някакви мизерници да се пънат 10-на години, че да изкарат нещо "по-добро", а после изкарат ново чудовище, което ги отказва за още 10-на години:-)И така докоато не доидат новите ентусиасти и от Бугати не ги нашляпат здраво!След 10-на години очаквам да изкарат автомобил, който да развива 500 км/ч и да ускорява от 0-100 за 1-1,5 сек.
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    pak ste nacepi vsihcki i ste skurcate sus zubi...
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Дизайна преди всичко!Това спъваше модела.Никакъв дизайн-някой взел пергела и направил *полу-КРЪГ*,и го кръстил....?!?Дано племенникът на шефа да не го прави пак с връзки както първия път направи дизайна като притисна хората направили истинския Вейрон ! ЗАЕДНО С ЧИЧО СИ СПРЯХА ПРОЕКТА,СЛЕД ТОВА ГО ПРЕНАСОЧИХА ДА Е ЗА БЕНТЛИ,НО ТО БЕШЕ *МАСКИРОВЪЧНО*ПРЕНАСОЧВАНЕ,ЗАЩОТО ГО СПРЯХА И ЗА БЕНТЛИ И СИ ПУСНАХА*ЯЙЦЕТО*!!!Ето каква красота щеше да е Вейрона,а сега:Пфу...-да не е в мойта порция...http://top-expensive-car.blogspot.com/2012/07/bentley-hunaudieres.html
  • #25
    6 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Безмислен и грозен беше предния модел.За това и нямаше продажби.Този няма да е по-добър, щом немци го правят, ***!
  • #24
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ти вземи се научи да пишеш на български, най-умния...