IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

Моделът ще получи 3.0 литров мотор с около 250 к.с.

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

В настоящата моделна гама на марката Chrysler, представена в САЩ, няма дизелови автомобили, а само модели с бензинови атмосферни мотори с 4 и 6 цилиндъра. Зад океана обаче вече започват да признават предимствата на дизеловото гориво и в Chrysler също смятат да се насочат в подобна посока.
Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел
Първата крачка бе направена с Jeep Grand Cherokee, който вече се предлага с дизелови двигатели. През следващите 2 години това ще се случи и с модели на Chrysler, призна един от шефовете на компанията в САЩ – Саад Чехаба. По неговите думи новият Chrysler 200, който ще излезе догодина, ще получи дизелови мотори, но преди това с такива ще се сдобие и настоящото поколение на модела 300.

Съвсем скоро седанът ще разчита на 3.0 литров турбо-дизел, произведен от италианската компания VM Motori. Това е същият V6 агрегат, който се поставя на Jeep Grand Cherokee, но ще бъде леко модернизиран. Мощността на мотора е около 250 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм. Той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Подобен автомобил, но под името Lancia Thema, вече се продава в Европа.

„Появата на дизелова версия на Chrysler 300 е въпрос на време, защото вече много от клиентите ни се интересуват от подобен автомобил. Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те”, разказа Чехаба пред Inauto. В САЩ дизеловото Grand Cherokee е с $4500 по-скъпо от бензиновото, като се очаква тази разлика да се запази и при Chrysler 300.

Снимка: Chrysler

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само старите дизели са от общото им дружество FIAT/GM.Новите двигатели на GM не са от това дружество и кубатурата им е друга, нов 1.7 и 2.0.Не пише в търсачката дали съвместното им дружество е преустановило дейснот.Ще стане така, че ФИАТ ще купува дизели от GM.
  • #9
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ей ***, вземи прочети на производител на двигателя какво пише преди да ми лафиш бе. НА GM двигател бил. Некадърник. НЕ може да чете тръгнал да спори, комплексара
  • #8
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А, бе ей, ***!СААБ ползваше дизели от GM защото беше тяхна собственост.Няма да се правиш на луд, *** ***!
  • #7
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    SUZUKI ползват 1.3 и 1.9 точно защото имат 50% дял GM, а GM имат дял в SUZUKI.Тези мотори 1.3. и 1.9 са от съвместно дружество.И ако го сравниш, дори външно са едно към едно с дизелите на ISUZU, каквито са всъщност.Не знам ФИАТ какво точно крепят в това дружество, освен да си бъркат в носа.Нещо неясно, селянче?
  • #6
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Двигатели на ОПЕЛ,а до скоро и СААБ са точно на ФИАТ, не съвместни а точно на ФИАТ. СУзуки купуват много двигатели от ФИАТ. Френски производители и те. Още ли искаш. А кой купува от ВАГ? ХАХАХАХА Италианските дизели в годините са се доказали като икономични, динамични и ЗДРАВИ. Нещо което е чуждо за повечето марки. А това дали ви харесва или не си е ваш проблем. Всеки леко запознат знае, кой внедрява 1ви команрейла, кой го развива и т.н. Айде леш сега.
  • #5
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То по-добре да са на ISUZU, че ако бяха чисто италиански, щяха да са още по-голям *** от сега.Макар, че ще кажеш по-зле на къде, ама може.Щом италианец пипа, очаквай неприятни изненади.Те са палачори не само работата, манталитета им е палачорски.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    На мен друго ми направи впечатление , а именно: "Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те(клиентите)"! струва ми се доста нагло ценовата политика да се определя по този начин.Малко горублянсака политика на принципа , да преброим балъците и да видим колко можем да им измъкнем.... Същото е и при Макларън. Те ще определят цената на новия им модел според това, кой модели ще го конКуРиратат.
  • #3
    2 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Половин свят купувал дизели от FIAT.Не думай, бе!Я дай примери, че аз нещо не се сещам.Опел не ги брой, защото 1.3 и 1.9 моторите им не са италиански, а от съвместно дружество с ФИАТ с общ развоен център.Я, какво излиза, че над 50% от италианските дизели са всъщност на половина от GM, които пък са 100% ISUZU.Италиански дизели, да бе, вярвай си.
  • #2
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ужас да. И в Америка ще научат, кои дизели са най-добри в света. Не случайно половината свят купува двигателите на ФИАТ
  • #1
    7 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Италиански дизел,... УЖАС!Крайслер и до сега карат на ръба на фалита, но сега вече съвсем ще я забатачат.