IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

Моделът ще получи 3.0 литров мотор с около 250 к.с.

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

В настоящата моделна гама на марката Chrysler, представена в САЩ, няма дизелови автомобили, а само модели с бензинови атмосферни мотори с 4 и 6 цилиндъра. Зад океана обаче вече започват да признават предимствата на дизеловото гориво и в Chrysler също смятат да се насочат в подобна посока.
Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел
Първата крачка бе направена с Jeep Grand Cherokee, който вече се предлага с дизелови двигатели. През следващите 2 години това ще се случи и с модели на Chrysler, призна един от шефовете на компанията в САЩ – Саад Чехаба. По неговите думи новият Chrysler 200, който ще излезе догодина, ще получи дизелови мотори, но преди това с такива ще се сдобие и настоящото поколение на модела 300.

Съвсем скоро седанът ще разчита на 3.0 литров турбо-дизел, произведен от италианската компания VM Motori. Това е същият V6 агрегат, който се поставя на Jeep Grand Cherokee, но ще бъде леко модернизиран. Мощността на мотора е около 250 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм. Той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Подобен автомобил, но под името Lancia Thema, вече се продава в Европа.

„Появата на дизелова версия на Chrysler 300 е въпрос на време, защото вече много от клиентите ни се интересуват от подобен автомобил. Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те”, разказа Чехаба пред Inauto. В САЩ дизеловото Grand Cherokee е с $4500 по-скъпо от бензиновото, като се очаква тази разлика да се запази и при Chrysler 300.

Снимка: Chrysler

0 от 500
  • #40
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това, че сам пишеш по 3 отделни коментара само показва колко си изпаднал и комплексиран. А класации има достатъчно, за да се види как нагло лъжеш особенно за фиат 500. Както остава на преебал се комплексар който го е яд? Ми да плюе по форумите какво друго. Нямам и намерение да ти давам повече факти, че да те уча и на английски трябва. Достатъчно показа, че неможеш да четеш и да мислиш и е безсмислено.
  • #39
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те и опелите така са дроб нали ? същия двигател виж в германия колко са по 200 000 км? Какво ще кажеш сега? Един и същи двигател ? карат ли го карат го ? И какво ся теорията ти умря? Бива да си некадърен ама твойто е нечовешка глупост.
  • #38
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Загуба на време е да спорите за най-утрепаната автомобилна марка, FIAT.
  • #37
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ot 2006 следя класациите за качество.От тогава марката ФИАТ не се е отлепила на йота от дъното.Само за 2011 си смениха последните места с Рено.После пак зае традиционното последно място.
  • #36
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И сто поста да пуснеш, никак не звучиш убедително, че от Фиата бързат да се отърват преди 100 000 км., защото после е непродаваем.Голфът колкото и да е банален, без проблем изкарва 300 000 км.Един поглед на Мобилето и ми се изяснява картинката.
  • #35
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дай една класация в която Фиат не е на последно или предпоследно място.Чакаме.p.s:Онзи фиат 500 с блокиралия двигател беше червен и го бяха кръстили Луиджи.
  • #34
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че ти като си се преебал да дадеш 40 000 лева и си направил 3 основни ремонта на гоуфа би ли го продал за 10к след 4 години ? Много ясно, че не то ще те е срам хаХАХахХА ФАКТ ! ГОуфа ти се връзва на 60 000 след ремонтите ти ще го продаваш на 10 000, да бе да ... Вечно твой си става дръгела. Пичовете с Фиат продават и взимат новия модел, Алфа Ланча Фиат квото им е кеф, карат минава гаранцията (5) години при ФИАТ и тва е. Гоуфа след 2рата година няма гаранция, демек все тая и не се продава.
  • #33
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако искате ми вярвайте, но имам познат италианец, който кара пежо дизел.Казва ми, пежото изкарва 300 000 км., фиата на 100 000 е дроб.
  • #32
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да за това Фиат 500 е на чело на всички класации по надеждност в класа си. Я бегай от тука. VW POLO 30к км. 1.4 TSi блокирал двигател. МАСОВО. ТОва е факт, а не измислен тест. Класацииите за надеждност показва само едно. ВАГ в дъното, а ФИАТ вече е в средата. Показателно е. Японските на върха. Глупаците реват пичовете си карат яките коли им им се смеят на немските дръгели. ФАКТ
  • #31
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да бе, мамул, опитай да си повярваш, че Слънцето изгрява от запад.Като ведиш два модела на еднакви години, единият го продават след 250 000 км., а другия преди 100 000 км., трябва да си птичи мозък да не си направиш сметка кое е по-качествено и кое хората карат по-дълго време.Не съм фен на Голф, но истината е, че Фиат Браво не може да ми стъпе на малкия пръст по АБСОЛЮТНО нищо.ФАКТ!