IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

Моделът ще получи 3.0 литров мотор с около 250 к.с.

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

В настоящата моделна гама на марката Chrysler, представена в САЩ, няма дизелови автомобили, а само модели с бензинови атмосферни мотори с 4 и 6 цилиндъра. Зад океана обаче вече започват да признават предимствата на дизеловото гориво и в Chrysler също смятат да се насочат в подобна посока.
Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел
Първата крачка бе направена с Jeep Grand Cherokee, който вече се предлага с дизелови двигатели. През следващите 2 години това ще се случи и с модели на Chrysler, призна един от шефовете на компанията в САЩ – Саад Чехаба. По неговите думи новият Chrysler 200, който ще излезе догодина, ще получи дизелови мотори, но преди това с такива ще се сдобие и настоящото поколение на модела 300.

Съвсем скоро седанът ще разчита на 3.0 литров турбо-дизел, произведен от италианската компания VM Motori. Това е същият V6 агрегат, който се поставя на Jeep Grand Cherokee, но ще бъде леко модернизиран. Мощността на мотора е около 250 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм. Той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Подобен автомобил, но под името Lancia Thema, вече се продава в Европа.

„Появата на дизелова версия на Chrysler 300 е въпрос на време, защото вече много от клиентите ни се интересуват от подобен автомобил. Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те”, разказа Чехаба пред Inauto. В САЩ дизеловото Grand Cherokee е с $4500 по-скъпо от бензиновото, като се очаква тази разлика да се запази и при Chrysler 300.

Снимка: Chrysler

0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много се смях, не мога да се спра!Фиатите били по-скъпи не знайно спрямо кои 2-ра употреба.Отварям Мобилте и още повече се заливам от смях-фиатите се обязценевят по-стремеглаво дори от Дачия Логан 2-ра ръка. NO COMMENT!!!
  • #19
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно здрави не са, особено чисто италианския 1.6, никъде не го препоръчват.По-добре 1.3 и 1.9 от General Motors.В опелите почти нямат проблеми.
  • #18
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А в америка след намесата на ФИАТ, качеството на крайслер се качи многоооо. Преди като ги притежаваха немци какво беше? Изградиха имидж на не надеждни автомобили. Браво. Само добри времена ги чака с италианците. То затова и цената на почти всички модели от ФИАТ груп са по-скъпи 2ра ръка от конКУРЕНТните аналози
  • #17
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Съвсем случайно всички версии на двигателите излизат след пускането на подобна версия в модели на Алфа, Ланча или Фиат. То така става, заводите в Италия, Проектирани в Италия, ама били американски. Ясна работата. Ако ще и китайски да са двигателите, са много по-здрави пъргави и икономично в сравнение с немските дараци. За справка CDI200 мерцедес, харчи много върви малко. за дв. на ВАГ няма какво да говорим, те команрейл незнаят какво е.
  • #16
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineАре четете неадекватници и погледнете в кои марки и модели се монтират двигателите на ФИАТ. Разработка на ФИАТ, някой от проектите е съвместно с GM. Двигателите са едни и същи. Ама на опел били мн. здрави на фиат се трошели? Неадекватни деца. НЕ случайно са в графата JTD и Multijet, това че са преименувани не ги прави нови двигатели или разработка на GM. всичко се случва в Италия. Финансите дали са съвместни не е важно, важно е кой го проектира.
  • #15
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стига бе!И мотора да е японски, останалото е италианско.Не, благодаря!Не давам пари за ментаци-еднодневки.
  • #14
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Със сигурност 1.6 е чисто италиански, но нещо не го бивали.Препоръчват опеловия 1.9.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    RWE ( преди 11 години )
    Трябва да ти кажа, че много ще ми се издигнат в очите италианските коли, ако дизелите им наистина са от съвместното дружество с ГМ.Защото американската част е изпълнява някаква японска фирма, мисля, че е Исузу.Ако е така, браво!
  • #12
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    да имат един техен мотор, но нещо не се наложи . по-добре да ползват дизелите на американците, които са си японски по принцип.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    E, поне 1.6 дизел на Браво е италиански.