IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

Моделът ще получи 3.0 литров мотор с около 250 к.с.

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

В настоящата моделна гама на марката Chrysler, представена в САЩ, няма дизелови автомобили, а само модели с бензинови атмосферни мотори с 4 и 6 цилиндъра. Зад океана обаче вече започват да признават предимствата на дизеловото гориво и в Chrysler също смятат да се насочат в подобна посока.
Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел
Първата крачка бе направена с Jeep Grand Cherokee, който вече се предлага с дизелови двигатели. През следващите 2 години това ще се случи и с модели на Chrysler, призна един от шефовете на компанията в САЩ – Саад Чехаба. По неговите думи новият Chrysler 200, който ще излезе догодина, ще получи дизелови мотори, но преди това с такива ще се сдобие и настоящото поколение на модела 300.

Съвсем скоро седанът ще разчита на 3.0 литров турбо-дизел, произведен от италианската компания VM Motori. Това е същият V6 агрегат, който се поставя на Jeep Grand Cherokee, но ще бъде леко модернизиран. Мощността на мотора е около 250 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм. Той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Подобен автомобил, но под името Lancia Thema, вече се продава в Европа.

„Появата на дизелова версия на Chrysler 300 е въпрос на време, защото вече много от клиентите ни се интересуват от подобен автомобил. Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те”, разказа Чехаба пред Inauto. В САЩ дизеловото Grand Cherokee е с $4500 по-скъпо от бензиновото, като се очаква тази разлика да се запази и при Chrysler 300.

Снимка: Chrysler

0 от 500
  • #70
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Остави го тоя ***. дава класации оборващи теорията му, от коментарите му личи, че никога не е карал читава италианка. Просто поредния комплексар. Аз от 5 години карам италианска кола и съм сменил предни носачи и амортисьори оригинални на 150к км. Какво да говорим. Оригинални части се сменят на по 150к км. а не на 30 както при ВАГ. Това е то, качество. Ама какво да обясняваш на глупендър, който никога не е имал удоволствието да кара истинска италианка.
  • #69
    15 rate up comment 0 rate down comment
    opitniq s puntoto ( преди 11 години )
    Пич казвай,къде живееш и от къде си ,да идвам с пунтака и да спечеля баса,искаш ли на 200 лева да се басираме а ,отворен ли си. За кво да пиша празни приказки ,кво ше спечеля от това. А *** тези където лаят нищо не знаят за Даден Фиат. Пиши да се уговорим и да ти взимам парите,Колегаа
  • #68
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя със здравото Пунто от 96-та, лъжеш.По описанието ти личи, че не си сядал дори в Пунто.Тези измислици ги разказвай на Айшето от съседната ви барака.
  • #67
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    imal sam Marea disel , i tq prote4e ot radiatora . mnogo sa falshivi
  • #66
    11 rate up comment 1 rate down comment
    to4no opitniq sam ( преди 11 години )
    В продължение - прав си единствено за ефтените материали скърцащи елементи по таблото и кори на вратите отзад. Няма да говоря за двете ми стари Алфи,+ сегашната ми 147 че мога категорично да заявя че радиаторите им са просто Чук. Айде със здраве !
  • #65
    13 rate up comment 1 rate down comment
    to4no opitniq sam ( преди 11 години )
    Така анонимнико,сега ще ти разкажа без лъжи,за нашето скромно Пунто 96 годинка,жена ми си го кара вече 7-*** година и е навартяла около 60000 км. Абе как така не смених носач,преден или заден,термостат,водната помпа не сме пипнали от както е купена колата,амортисиори предни здрави,мотор ок,скорости също,ел с-*** е безотказна до сега. Нищо не познаваш по тази кола. Слабите места на модела са задните тампони амортисори и тампоните на задните носачи,с лагера,жилата на скоростите замръзват зимата.
  • #64
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така, че не хвали фиатите.Със сигурност имам повече опит от теб.Но разликата ни е, че аз казвам това което мисля и не се само заблуждавам.Което не бива, не бива.
  • #63
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А лагерите на задните главини направи в сервиза им знаят номера.Щом е фиат било консуматив.За пластмасата на таблото, нямам думи!Така избеля и започна да се лючи, легените са по-качествени.И най-мистериозното, така и не можаха да оправят електрическото серво на волана.Така и я продадох.
  • #62
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Например, сами материал на радиатора е менте.Как може да изгние радиатор и да протече..?!И не съм само аз, по сервизите си ги знаят, те ми казаха да погледна радиатор на фиат и на много по-стар фолксваген.Баси разликата.На фиата ми все едно беше гнилоч вътре, а беше 8 годишна кола.И на алфите били същите ***, едно към едно.Книга мога да напиша за пунтовеца.
  • #61
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Момче заблудено, имал съм Пунто, знам му кътните зъби.Единствено скоростната кутия не даде дефект.Казвам какво не се е развалило, защото се броят на пръстите на едната ръка.То не беше маслена помпа на двигателя, то не беше протекъл радиатор (два пъти), водна помпа.Окачването е кошмар, всяка пролет правих предница и редовно лагери на задните главини, супер кекави са.Но по-калпаво от ел. системата едва ли има, дори и фордовете може да са по-добре.Самите материали не струват.