IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Търговец на вино купи последния Lexus LFA в Европа

На Стария континент са продадени 40 от общо 500-те суперколи на японската компания

Търговец на вино купи последния Lexus LFA в Европа

Lexus приключи с европейските продажби на суперколата си LFA. От общо 500 произведени автомобила за Стария континент са предвидени по-малко от 10% - точно 40. При това някои клиенти са си купили по две коли, а един - даже три. Последният собственик на Lexus LFA в Европа е търговец на вино от Швейцария - Ханц Шилинг, който получи автомобила си - бял на цвят под номер 493.
Търговец на вино купи последния Lexus LFA в Европа
Макар, че производството на LFA бе спряно още през декември миналата година, последните автомобили сега стигат до клиентите. В Европа от 40 машини, 15 са продадени в Германия, където са единствените аутобани без ограничения на скоростта. Шест от колите са пласирани в Швейцария. В Европа почти всички клиенти залагат на белия цвят и предпочитат по-бързата версия с пакет Nurburgring.

Любопитен факт е, че този автомобил не носи печалба на производителите. Цената му не е никак ниска - от $375 000, но тя покрива само разходите по проектирането и производството му.
Търговец на вино купи последния Lexus LFA в Европа
Двигателят на Lexus LFA е създаден в сътрудничество с Yamaha. Той е 4.8-литров V10, доставящ 560 к.с. и 480 Нм., като работи съвместно с 6-степенна роботизирана скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/час става за 3.7 сек., а максималната скорост превишава 320 км/ч.

Около 65% от автомобила са изградени от въглеродни влакна, като общото му тегло не превишава 1480 кг. Двигателят е предно разположен (зад предната ос), а задвижването е поверено на задните колела. Съотношението на тежестта между предната и задната ос е 48:52.

Снимки: Lexus
 

Тагове: lexus lfa
0 от 500
  • #17
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много им е мъчно на немските фенчета, че любимите им коли и с турбота са по-зле.Вадят от сто кладенеца вода, ама истината е една- колата, която единствено се доближава е 911.Хората доказват, че и с по-малко коне е възможно да се правят страхотни резултати.По московските надпревари се вижда какво става, когато на Нисаните им боднат допълнителна мощност- няма Ламбота, няма Бугатита
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    За какви аудита говори тоя по-долу!Нали четеш днес, че две две селянчета са направили катастрофи с аудита и ваген.Какво да говорим повече...:) Все едно да пишат, че някой си е купил москвич.На кой му пука?!
  • #15
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина по долу някой е казал много точно за модификация на LFA за Нюрбургринг. Първата тройка на Нюрбургринг е някак си не на място. Два от автомобилите са някакви болиди а другата кола е лимитирана серия на лимитиранта кола. Което малко е тъпо. Добър е LFA, но *** и Гт-р са водачите на тази писта ;) за сериен автомобил.
  • #14
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Lexus ще прочетеш кой го е купил, но никога няма да има подобна новина за Audi.На кой му пука за немските москвичи и селските гайди, които ги купуват.
  • #13
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво каза за Р8? Щото ако не знаеш, Р8 теке изпреварва ЛФА, че шофьора на лустросаната "спортна" Тойота си мисли че е спрял на пътя:
  • #12
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде пък е Лексус на Нюрбургринг? Има един специално оборудван модел с пакет Нюрбургринг и този модел няма нищо общо с 400-те произведени ЛФА. Колко от тези 400 бройки са с пакет Нюрбургринг? Една? Две? или 0? Освен това кой от собствениците на ЛФА го топли че дори ако си е поръчал Тойотата ЛФА с пакет Нюрбургринг, когато на пътя го задминават като спрял? На следващия светофар да отиде и да обясни на тоя където го е изпреварил, какво време имал ЛФА на Нюрбургринг! Доста унизителен смях ще обере
  • #11
    6 rate up comment 16 rate down comment
    El Picador ( преди 11 години )
    Това тойота селика ли е?
  • #10
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Shitspiller ( преди 11 години )
    Дизайна е много скучен...
  • #9
    8 rate up comment 20 rate down comment
    ОТКРИЙТЕ РАЗЛИКИТЕ ( преди 11 години )
    Ами няма! Дали е френски търговец или българска мутра - вкусът им е еднакъв!Тя и Парис Хилтън има подобен автомобил, с което извадката за тези които купуват тази Корола някак си става много представителна! И като видяха,че не могат да се доберат до клиентите на Ferarri,Lamborghini,R8,SLS,Aston Martin и Porsche GT2,решиха да слезнат един-два етажа по-ниско -при х'американските спортисти.Факт!
  • #8
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** купуват ***, а почтените бизнесмени си купуват истински автомобили - Лексус.