IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Skoda Octavia Combi

Чехите разпространиха първите официални снимки и информация

Това е новата Skoda Octavia Combi

Това е новата Skoda Octavia Combi
Skoda разпространи първите официални снимки и информация за новата Octavia Combi. Моделът ще бъде разкрит пред публика по време на изложението в Женева и ще стъпи на европейските пазари непосредствено след това.

Също като седан/лифтбек версията на третото поколение Octavia, комбито предлага рекордно голям за сегмента обем на багажника. При сгънати задни седалки багажникът доставя 1740 литра, а стандартно обемът му е 610 литра.

Сравнена със своя предшественик новата Skoda Octavia Combi е с 90 мм по-дълга и 45 мм по-широка. Моделът също така предлага с 11 см. по-дълго междуосие спрямо наскоро представената лифтбек версия на Octavia, което доставя допълни 73 мм за краката на седящите на задните места в колата.
Това е новата Skoda Octavia Combi
Сред базовите екстри присъстват вече познатите решения, сред които постелка за багажник с две лица, вградена в капачката на резервоара стъргалката за лед, сгъваеми елементи за товарене в багажника, които позволяват безопасно закрепване на предмети на пода и др.

Що се отнася до двигателите, те вероятно ще бъдат аналогични с тези на лифтбека. Очаква се и гореща RS версия, която трябва да видим още това лято. Като цяло новата Octavia Combi е с около 13% по-икономична от своя предшественик, сочи информацията от Skoda.

В Женева ще бъде представена и новата Octavia 4x4. Тя ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, като вероятно ще се предлага единствено с 2.0-литровия TDI двигател, сочат спекулациите.

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    А бе ***,аз съм ги купувал тези 2 коли,ти ще ми кажеш какви са ми били амортисьорите.Казвам ти,че са само за риба, ати си мисли каквото искаш.И въобще не е стабилна.И преди 15 год. си бяха едни от най евтините предложения за 4Х4.За да не ме заподозреш в "немски" пристрастия ти казвам,че за риболов си купих един Patrool с 3.3 атм.дизел на 24 волта и не мога да кажа и ЕДНА лоша дума за него.Само че и мишките го харесват и почти изядоха шумоизолацията на салона.А за нормалните пътища - само V6TDI
  • #24
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ползвам Octavia Ambiente 2005г.(комби),навъртял съм и вече 250 хил.км.. до дупка,никакво жалене. МНОГО ДОБЪР автомобил! липсва и само шестото зъбче :)
  • #23
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Das nein auto ( преди 11 години )
    Търговските пътници!!!!!!!... Промит мозък от Ауто Билд. Безспорна куха лейка! Търговските пътници нещо не ползват и Кадилак Ескалейд, това не значи,че Кадилака е лош.
  • #22
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Das nein auto ( преди 11 години )
    Не може да сравниш допотопните голфчета с кръглите фарчета с легендата Корола Терсел дето се ползва по най-тежки терени. С тия голфчета и дас ауто талиги ходи само по най-добрия асфалт, иначе си в сервиза. В Африка, Щатите , Австралия, Канада карат само Тойоти, тоя взел да ми обяснява за разни германски еднодневки като фолксваген-шкода-ауди.
  • #21
    3 rate up comment 15 rate down comment
    до Субаруфен ( преди 11 години )
    Нещо не ги взимат търговските пътници автомобилите на Subaru.Дали само защото харчат с 2-литровите си мотори колкото харчат обикновенно 3-литровите при останалите автомобили?
  • #20
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Das nein auto ( преди 11 години )
    Tercel е легенда. Страхотна кола. Стабилна, когато е с изправни амторисори разбира се. Ти не си ги имал, ти си ползвал някакви Тойоти с неизяснена поддръжка. Не ме лъжи толкова долно. Тойота,както казват самите германци , е най-здравата кола. Ако си сменил полуоска, значи си неграмотен шофьор или си я блъскал в калта колкото може. Или по-точно си я карал напук да я строшиш. Или скъсан маншон и т.н. Тойота не е лесно да я счупиш, най-здравата кола е.
  • #19
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Субаруфен ( преди 11 години )
    А пък ти ако знаеш колко двигатели на Шкода са блокирали преди сто хил. км, хем са с вериги, ще спреш да дрънкаш глупости. Щото им се чупят ролките. Ама как да знаеш, като само AutoBild четеш!
  • #18
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    в "Das nein ***" има точно толкова смисъл,колкото в "талаша" който пишеш.За разлика от теб съм имал 2/две/ Toyoti с 4Х4 - Tercel и по-късно Corolla Tercel,като втората беше с постоянно 4Х4 и напречен двигател.Стават само да ходиш на риба с тях.Ако знаеш колко предни полуоски смених,особенно на първата,бедна ти е фантазията.Никакво поведение в завой,ръждясват повече от Opel и Fiat,a ako има вятър или изпеварваш голямо превозно средство, не можеш да ги удържиш в платното.Само за рибари !
  • #17
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Das nein auto ( преди 11 години )
    Корола има 4x4 откогато германчетата изобщо не предлагаха и ел.стъкла като екстра на голфчето с кръглите фарчета,онова изцъкленото! Тойота е преценила,че няма нужда в този клас от 4x4. Иначе Тойота най-добре в този свят знае как се прави 4x4! Поведението- Поведение по-добро от Голф Комби при всички положения. Двигателите - Toйота знае,че това са най-купуваните двигатели. Иначе лесно може да му сложи мощния 2.2 дизел със 177 коня, но не иска.
  • #16
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    .."Новият Аурис - уникален дизайн, спортно комби, "Кое му е спортното,бе момче!?Двигателите,с-мата 4Х4,поведението?Кое?А,само картинката така изглежда.Талаш са само мислите в главата ти,ако не е изпълнена с празнота.