IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Потребители на Twitter обявиха модела за копие на Audi от преди 20 години

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Показаният на изложението в Детройт от Acura концептуален модел NSX предизвика истинска война между потребителите на една от най-известните социални мрежи в интернет - Twitter.

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Acura NSX. Снимка: Acura

Според част от участниците в спора концептът Acura NSX е "прекопиран" от модел на Audi, представен преди повече от 20 години. Става дума също за концептуален модел - Audi Quattro Spyder, който се поява пред публика на международното изложение във Фракфурт през 1991 г.

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Audi Quatro Spider. Снимка: Audi

"Не мислите ли, че Acura NSX прекалено много прилича на Audi Quattro Spyder?", попита някой си Матю Феникс на страницата си в Twitter. След което от Audi веднага реагираха и копираха съобщението му на своята страница в социалната мрежа. Последва остър спор между феновете на двете марки автомобили, като някои от тях стигнаха още по-далеч, като обявиха, че "концептът Audi Quattro Spyder подозрително много прилича на пуснатия две години по-рано от Nissan спортен модел 300ZX."

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Nissan 300ZX. Снимка: Nissan

Audi Quattro Spyder представлява концепт с V6 двигател и задвижвнане на четирите колела. Автомобилът се счита за предшественик на излезлия няколко години по-късно модел ТТ, въпреки че той се предлага и само с предно предаване.
 

Тагове: nsx concept quattro spyder
0 от 500
  • #89
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Че немците са изобретателите на автомобила и че всичките значими следващи етапи са тяхно дело, е всеизвестно.А за японците се оказва характерно тяхното бързо подобряване, комбиниране на всичко открито до момента и изпълнението му с търпеливост и несравнима надежност.А много велики фирми са изчезнали-за съжаление-като Ауто Юнион,ДКВ, Бугати,Мазерати,Сааб и др.
  • #88
    4 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Абе смешна работа са ауди,когато хонда не е била създадена(1936) са имали двигатели по 560 коня с по два турбокомпресора печелели са съзтезание след съзтезание и колите са били толкова мощни че са могли да превъртат гуми при подаване на газ при скорост по-висока от 160 км час... Друго си е хондата,опасна машина...Боже с *** се напълни света...
  • #87
    3 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    The *** Union racing cars types A to D were built as Grand Prix racing cars from 1934 to 1939.From 1935 to 1937, *** Union cars car won 25 races, driven by Ernst von Delius, Bernd Rosemeyer, Hans Stuck Sr., and Achille Varzi. Much has been written about the difficult handling characteristics of this car, but its tremendous power and acceleration were undeniable a driver could induce wheelspin at over 100 mph (160 km/h).
  • #86
    3 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    А,как можах да забравя,хонда се създава 1948-а.... Хахаххаа... А и хонда за да наливат толкова много пари за реклама чрез формула едно,значи действително правят много ''качествени'' автомобили.То бива злоба срещу истинските и качествени коли,ама вие се уляхте...
  • #85
    4 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    На мен ли ще ми обяснявате,дето съм пипал автомобили прозиведени по 2-3 бройки в световен мащаб? СМЕШНИЦИ!!! За *** Union Type D да сте чували,някакви си дванадесет цилиндъра и 485 коня и 330 километра в час през 1939-а година!!! Къде е била хонда през 1939-а бе.... Я се уривайте,нямате място покрай кола,толкова сте зле,че не мога да спра да се смея!!! А,че не са участвали във формула 1,то това зависи само от борда на директорите на една компания,преценява се дали да се рекламира или не!!!!
  • #84
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Виждам, че Ценител е обяснил по-културно от мен
  • #83
    10 rate up comment 2 rate down comment
    до vi go navra ( преди 11 години )
    Смешнико когато Алуди са правили Алуди Kupe HONDA са печелили победа след победа във Формула 1БАХТИ КАКВИ *** ПИШАТ ТУКА
  • #82
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    И докато през далечната 1964 г. жабата Хонда си е имала гъол, Ауди не само, че не имала гьол, а още е била попова лъжичка-Ауто Юнион.
  • #81
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Когато *** Union e поето от Фолксваген през 1964г.,то тогава все още е правило двутактови двигатели. В същата година,1964 г., Хонда се включва във Формула 1 и през 1965 г.спечелма първите си Големи награди (Мексико и забравих коя бе другата). Сменят му името на Ауди и започват да сглобяват костенурки, както ние сега коли в Ловеч.
  • #80
    5 rate up comment 10 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    сега като добри дечица отворете аутодата и изберете 1983-а да речем,преди 30 години и вижте постиженията на хонда,най-мощният им мотор е 80 коня.И вижте при ауди как стоят нещата,некакви си мотори с турбо по пет цилиндъра и по 200 коня,скука направо и то за коли преди 30 години правени.Пак ми говорете за хонда,а па как гният,това е друга тема,между другото ауди поцинкова всичките си коли от 1986-а година и дава 20 години гаранция срещу корозия.Хонда не е лоша кола,но всяка жаба да си знае гьола.