IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Потребители на Twitter обявиха модела за копие на Audi от преди 20 години

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Показаният на изложението в Детройт от Acura концептуален модел NSX предизвика истинска война между потребителите на една от най-известните социални мрежи в интернет - Twitter.

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Acura NSX. Снимка: Acura

Според част от участниците в спора концептът Acura NSX е "прекопиран" от модел на Audi, представен преди повече от 20 години. Става дума също за концептуален модел - Audi Quattro Spyder, който се поява пред публика на международното изложение във Фракфурт през 1991 г.

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Audi Quatro Spider. Снимка: Audi

"Не мислите ли, че Acura NSX прекалено много прилича на Audi Quattro Spyder?", попита някой си Матю Феникс на страницата си в Twitter. След което от Audi веднага реагираха и копираха съобщението му на своята страница в социалната мрежа. Последва остър спор между феновете на двете марки автомобили, като някои от тях стигнаха още по-далеч, като обявиха, че "концептът Audi Quattro Spyder подозрително много прилича на пуснатия две години по-рано от Nissan спортен модел 300ZX."

Концептът Acura NSX предизвика война в интернет

Nissan 300ZX. Снимка: Nissan

Audi Quattro Spyder представлява концепт с V6 двигател и задвижвнане на четирите колела. Автомобилът се счита за предшественик на излезлия няколко години по-късно модел ТТ, въпреки че той се предлага и само с предно предаване.
 

Тагове: nsx concept quattro spyder
0 от 500
  • #99
    3 rate up comment 0 rate down comment
    mugen ( преди 11 години )
    Някой да има да каже нещо сега??? Коментарът е излишен още с първото изречение.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/
  • #98
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    :), не обичам да ровя в миналото, но заради истината вчера прерових за АЮ, понеже не знаех как безславно са угаснали 1964г. с 2-тактовите си двигатели, докато Хонда вече преминаваше дори при мотопедите с 4-тактови. Амер. фирма, от която AU купува 8-цил. двиг. и печери съзтезания се казва Rickenbacker, а освен това AU е ползвала и 6-цил. двиг. от Пежо-всичко това в Wiki.И не се ядосвай, не си длъжен всичко да знаеш, и за мен важи :)
  • #97
    2 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Ами да,злобата и простотията са визавладяли до краен предел и когато някой ви го докаже с факти няма какво да кажете и почвате с идиотщините.Живи и здрави дано жигулките ви слушат още дълго време...
  • #96
    3 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    И много интересно от коя американска фирма ауди купува мотори преди втората световна война??? До този момент в америка имаме мотори по 5-6 хиляди кубика и 80 коня максимум.Та кажете как става тая работа и го намерете от достоверен източник.По-голяма глупост не бях чел! А единствената причина поради която се правят двутактови мотори след втората световна е,проста-всички заводи с изключение тези на DKW,са били сринати с земята.Отворете и почетете малко,най-лесно е да се пишат идиотизми!
  • #95
    2 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Няма смисъл от писане,за да се пише,човек се интересува,рови,щото го кефи това което кара,понеже като смениш поне десетина коли и имаш база за сравнение.ОЩЕ нещо,мазерати си съществуват,новия модел е куатропорте.Сааб фалира заради ГМ,това е истината и всеки я знае!
  • #94
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Отг. като анонимен е мой,поради забавяне се промени.Темите с прекупените фирми и особено само имената им с емблемите са сложни, за мен те вече са изкуствени марки-щом не са получили заводи,чертежи, персонал, са всъщност продукти на фирмата-майка, използвайки старата им слава-вече мит.
  • #93
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Преди -Св.война Ауто Юнион (група от фирми) закупува от амер. фирма 6 -8 цил. двигатели, с които имат спортни победи, но след войната ФВ я купува от Мерцедес, понеже АЮ прави само 2-тактови двигатели до 1964 г..Това приключва и ФВ просто я преименува на Ауди, без нищо да наследи от нея.А ламборджини имаше съдбата на повечето чисто спортни марки-20 г. бе подхвърляно между предприемачи, с различни двигатели и дизайнери, традицията е изгубена
  • #92
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Момчето ти пише обосновано и с факти а ти преди 9 поста написа че Ауто юнион е правилио само двутактови мотори.След което се оказа ,че си писал пълни простотии за тази марка. По твоята логика и Ламборджини е стар мит ...дай боже всеки му митове като авентадор,мурчелаго и т.н. Това зле развиваща се фирма ли е? Или само защото е собственост на Ауди и нея ще я оплюеш.
  • #91
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Колега, радвам се, че се интересуваш, че четеш, но прави го докрай и съпоставай фактите.Тогава се открива коя е истаната, скрита зад премълчавани фалити, факти, откупване на маркови имена и поддържане на старите митове.:)
  • #90
    3 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Ами не точно,защото Bugatti са си тук и се развиват по-добре от всякога! Не бива да се забравя,че ауди се е формирала от 4 марки(Audi,Horch,DKW,Wanderer).