Преди около две години от Lexus обявиха, че стартират производството на суперколата LFA в завода си в Мотомачи, Япония. Те заявиха, че изключителното возило ще се произвежда до декември 2012 година, като от завода ще излиза по само един екземпляр на ден.
На 14 декември 2012 година от поточните линии на завода слезе последния Lexus LFA. Представителят с пореден номер 500 представлява бял Lexus LFA Nürburgring Package. Тази версия на спортната машина се превърна в четвъртата най-бърза серийна кола на пистата Nürburgring (според Wikipedia), изпреварвайки в класацията Chevrolet Corvette ZR1, Nissan GT-R и дори Porsche 911 GT2 RS.
Със своите 500 екземпляра и развитие, продължило почти 10 години, Lexus LFA един от най-ексклузивните автомобили на планетата. Любопитен факт е, че този автомобил не носи печалба на производителите. Цената му не е никак ниска - от $375 000, но тя покрива само разходите по проектирането и производството му.
Двигателят на Lexus LFA е създаден в сътрудничество с Yamaha и има славата един от най-високооборотните и най-добре звучащи агрегати. Той е 4.8-литров V10, доставящ 560 к.с. и 480 Нм.
Ускорението до 100 км/час става за символичните 3.7 сек., а максималната скорост превишава 320 км/ч. Червената зона на оборотомера започва след 9000 об/мин., а максималната сила на двуместното возило е налична между 3 700 и 8 7000 об/мин.
Около 65% от колата са изградени от въглеродни влакна, като общото й тегло не превишава 1480 кг. Двигателят е предно разположен (зад предната ос), а задвижването е поверено на задните колела. Съотношението на тежестта между предната и задната ос е 48:52.
На няколко пъти се появяваха спекулации за пускането в производство на кабрио версия на LFA. Към момента обаче този модел не е потвърден. Липсва информация и за наследник на LFA.