IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti с нова технология за управление

При Steer-by-wire няма механична връзка между кормилото и колелата

Infiniti с нова технология за управление

Компанията Nissan показа технология под името Steer-by-wire, при която всички механични елементи на кормилното управление на автомобила са заменени от електронни. Новата система ще бъде внедрена при някои модели Infiniti през следващата година.
Infinity с нова технология за управление
Според представители на Nissan, системата Steer-by-wire ще позволи кормилното управление да стане по-точно и по-остро, тъй като електрическите сигнали предават информацията на колелата далеч по-бързо отколкото традиционните механизми. Освен това заради липсата на механични връчки, неравностите на платното няма да се предават върху волана и по този начин автомобилът ще преминава през тях без проблеми за водача.

Като част от технологията Steer-by-wire компанията разработва и система за поддържане на идеална линия по време на движение. Тя ще работи въз основа на даннни, получени от специална камера, поставена на огледалото за задно виждане в купето. Тя ще може да определя линията на движение и при напускане на зададената траектория ще може да коригира положението на автомобила. Това ще спести доста усилия на шофьорите при пътуване на дълъг път.

Всички автомобили, снабдени със системата Steer-by-wire, ще запазят и аналогичния класически механизъм, на който досега разчитаха. Той ще се активира, ако новата електронна технология откаже по време на движение.

Тагове: steer-by-wire
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това се прави за 1-ви път в автоиндустрията. Няма мерцедеси,няма бмвета.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Освен това заради липсата на механични връчки, неравностите на платното няма да се предават върху волана...----------------------------------Всичко хубаво,но как ще разбираме дали имаме разбалансирано колело?Особено по нашите пътища много често се случва да ти хвръкне някоя тежест от баланса на колелетата.Тези електронни системи са бъдещето със сигурност,но трябва да измислят и такава,която да показва не само налягането в гумите,но и при дебаланс също да уведомява водача.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до: хак ( преди 11 години )
    Прочети първия коментар!И никой за нищо не писка,а чисто и просто осмивам форумниите капацитети за които всичко ново и старо е измислено от германците,а японците само крадат.Ако не следиш форума в което твърде много се съмнявам по простата причина, че пишеш под други имена се запознай с мнението на феновете на немските каски.Виж всяка статия за някоя новост направена от НЕнемска компания и погледни коментарите отдолу.Най-малко 1 ще е че немците са го измислили или са го въвели отдавна.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    С това за удоволствието съм напълно съгласен, аз лично и електрическото серво не харесвам като усещане. Обаче производителите от една страна искат да си намалят разходите, защото без механиката цената ще се занижи (за да не тръгне някой да ми спори как Infinity щели да запазят механичната връзка, уточнявам, че до 5-6 години макс няма да се оставя механична връзка), от друга страна търсят всякакви начини за намаляване на разхода на гориво.
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    хак ( преди 11 години )
    Wave, вероятно си прав но и в 2та случая се скапва удоволствието от управлението на колата, което за такива спортни марки е ужасно.Знаещ, кои казва че немците са го измислили. Това го има като технология много отдавна и не е някаква новост просто сега се налага заради по ниския разход на гориво. Много пискаш за нищо успокой се никой не напада любимите ти японци.
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Предния коментар ми беше до хак.До анонимния с линка: EPS е търговското наименование на електрическото серво на BMW. Но както казах това, не е steer-by-wire технология, а просто заместник на хидравликата с цел по-ниска цена и икономия на гориво.
  • #6
    12 rate up comment 7 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Направо бих се учудил,ако немците не го бяха измислили и това,а крадливите японци не са го откраднали.Нали така форумни капацитети?Немеца измисля,а другите крадат хахаха.Това,както и много други неща не са ги въвели,щото са били тайни,секретни разработки на военните.Специално тази технология е измислена още от дядото на Фердинанд Порше.Ехееее,къде отивате вие,а...
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Сега ти прочетох втория пости и май бъркаш електрическото серво със steer-by-wire. При електрическото серво кормилната уредба си е конвенционална. Просто вместо хидравлика имаш електрически мотор. При drive-by-wire (където спада и steer-by-wire) целта е да няма механична връзка между компонентите.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Wane, не е така виж тука примерно. EPS се нарича това управлениеhttp://***.f30post.com/forums/showthread.php?t=452504
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Хак, заблуждаваш се за петицата на BMW, механично си е управлението там.