IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti с нова технология за управление

При Steer-by-wire няма механична връзка между кормилото и колелата

Infiniti с нова технология за управление

Компанията Nissan показа технология под името Steer-by-wire, при която всички механични елементи на кормилното управление на автомобила са заменени от електронни. Новата система ще бъде внедрена при някои модели Infiniti през следващата година.
Infinity с нова технология за управление
Според представители на Nissan, системата Steer-by-wire ще позволи кормилното управление да стане по-точно и по-остро, тъй като електрическите сигнали предават информацията на колелата далеч по-бързо отколкото традиционните механизми. Освен това заради липсата на механични връчки, неравностите на платното няма да се предават върху волана и по този начин автомобилът ще преминава през тях без проблеми за водача.

Като част от технологията Steer-by-wire компанията разработва и система за поддържане на идеална линия по време на движение. Тя ще работи въз основа на даннни, получени от специална камера, поставена на огледалото за задно виждане в купето. Тя ще може да определя линията на движение и при напускане на зададената траектория ще може да коригира положението на автомобила. Това ще спести доста усилия на шофьорите при пътуване на дълъг път.

Всички автомобили, снабдени със системата Steer-by-wire, ще запазят и аналогичния класически механизъм, на който досега разчитаха. Той ще се активира, ако новата електронна технология откаже по време на движение.

Тагове: steer-by-wire
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Много хитро са Е измислили"Каква е тази форумна мода (или е неграмотност?) вместо "Я" да се пише "Е"?!?
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Системата DIRAVI на Цитроен е съвсем различна.Тя е хидравлична.Много хитро са е измислили францучите и за времето си наистина е била чудесно инженерно решение,както и сега между другото.Жалко,че не се е наложила масово в автомобилите.
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щом на вода сняг и лед е шит за теб тази ситема,то по-добре обувай кънките и ще имаш достатъчен контакт с пътя.Инфинити не ги мисли!Те правят луксозни автомобили и лукса при тях е на челно място.Имат си допълнителни системи за стабилност на автомобила,които трудно ще позволят да направиш някоя магария,макар,че има такива магарета,които никакви активни системи за безопасност не могат да ги спасят от самите тях.Надявам се да не си от тази порода задкормилни!
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 11 години )
    Абе фермер, кой модел на Инфинити караш по нивите? Щото аз не знам да има такъв.
  • #28
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "неравностите на платното няма да се предават върху волана" т.е. никакъв feedback, за някой това е wow, за мен е мощен шит, особенно на вода, сняг, лед и още доста...
  • #27
    4 rate up comment 4 rate down comment
    фермера ( преди 11 години )
    Това е INFINITI.Каквото правят го правят добре.Вече година карам кола на марката,навъртях и 50к по асфалт и по нивите и няма проблеми.И така си върви много добре,стабилна е в завойте и завива без недозавиване.Джантите и са от кован алуминий и нямам още укривена, въпреки че карам по второкласни пътища със дупки. Колата е тъпкана с електрони системи и всичките си работят и още една за по добро управление няма да и навреди!
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    "системата Steer-by-wire ще позволи кормилното управление да стане по-точно и по-остро, тъй като електрическите сигнали предават информацията на колелата далеч по-бързо отколкото традиционните механизми."Аха...Сиреч ще плащаме и за едното и за другото... Ей сега....
  • #25
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до: кухата бъчва ( преди 11 години )
    ................................................Ако тая работа беше направена и сложена от Форд или някой друг немски кошник щяхте да ахкате и да го превъзнасяте,ама понеже японците са го сложили видиш ли то това било много старо,имало го и на други коли,било проста работа и все такива бисери.Истината е че германците колкото и да си препродават автомобили и колкото да се правят,че много ги тъсят са потънали до гуша в ***.Технологично изостанали от всякъде и неможещи.
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Мен много ме дразнят вибрациите на волана при някои коли. Но дори да има датчик, каква е гаранцията, че той ще може да усети разбалансирано колело? Ако наистина има толкова фина техника, аз съм "ЗА" да минем на такива управления! :)
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Тооочно гИрманците са го измислили. Те са "НОМИР ИДНО" в електрониката! Горките Японци и Корейци в последните 20г. само крадат електронни технологии от ТИТАНА на електрониката- ГЕРМАНИЯ. Ха хахаха... Абе, между другото- търся да си купя немски смартфон- продават ли някъде?