IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen остава на пътя към рекорда

Кризата в продажбите очевидно не се отразява на германската компания, която отчита двуцифрен ръст на доставките

Volkswagen остава на пътя към рекорда

Volkswagen остава на пътя към рекорда
Снимка: Ройтерс

Най-големият европейски производител на автомобили Volkswagen остава на пътя към нови рекорди въпреки кризата в Европа. От началото на годината до края на септември базираният във Волфсбург концерн е увеличил световните си доставки с 10,6% до 6,8 млн. превозни средства. Това става ясно от презентация на компанията в понеделник вечерта, предава DPA.

При това продажбите на автомобили от основната марка VW до края на септември се повишават с 10,5% до 4,21 млн. броя. През първите осем месеца ръстът на продажбите на VW беше обаче 11,5%.

Като цяло VW расте преди всичко в САЩ и Азия, а в Западна Европа продажбите падат. В региона от месеци се наблюдава забавяне на бизнеса заради изострянето на дълговата криза.

„Проблемите в Европа се отнасят най-вече за модела Passat, който се търси преди всичко от бизнес клиенти. Много от клиентите на автопаркове отлагат обаче своите поръчки", заяви председателят на работническия съвет Бернд Остерло през изминалата седмица пред Handelsblatt. Той обаче потвърди целта за увеличаване на продажбите през текущата година.

„За 2012 г. групата VW се очаква да продаде значително повече коли от миналата година. Но наистина техният брой ще бъде по-малък от планираното“, каза Остерло. "Ние говорим за не повече от 140 000 коли по-малко". През 2011 г. базираният във Волфсбург концерн продаде близо 8,4 милиона превозни средства в световен мащаб.

Още икономически новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #28
    8 rate up comment 8 rate down comment
    до Cenitell ( преди 11 години )
    Големите фирми безспорно отделят огромни средства за реклама.А печелившите - ,още повече. Мисля,че съвсем скоро имаше статия коя фирма колко печели на продаден автомобил - и конкретно за марките във фирмата. Най-висока е печалбата при продажбата на Porsche над 17000eu за всяка продадена бройка. Освен това, без да съм абсолютно сигурен в това, което съм запомнил, нормата на печалбата на 1 авт. във VW е около два пъти по-висока от тази на Toyota.Taka, че средствата за реклама са оръжие на силните.
  • #27
    8 rate up comment 7 rate down comment
    BG ( преди 11 години )
    Колеги, големи спорове голямо нещо, ще каже човек че всички имате акции в автоконцерните и чакате дивиденти. Относно най-коментираните марки VW и Toyota. Имам Туран купуван чисто нов и е вече на 5 години и 130000км и новото Версо на 10 месеца и 22000км. Мога да кажа,че и двете коли са екстра нямам забележки, но VW ти дава по-голям кеф като го караш и според мене имат най-добрите скоростни кутии, ръчни имам предвид, за автоматик нямам наблюдения.Айде пожелавам на всеки да си купи нова кола.
  • #26
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи когато българите в чужбина цоцат пари от там и ги пращат тук може, пък ние не може да пращаме пари там и трябва да купуваме само българското, дори да е по-лошо така ли? Аман от националисти!
  • #25
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германия не е че много и се иска да дава,а защото много повече получава от този ЕС.Ама как да го разбереш,като си фен на ВАГ,а това според мен си е чиста диагноза.Ако го няма ЕС немците няма да са това,което са в момента.Едно е да си на огромен пазар като ЕС и да се правиш на шеф и съвсем друго е да си си само държава с граници.Познай,колко много печелят точно те от свободната търговия.Вярно е,че дават много,но още повече получават.Нали никой не си мисли,че ей така немците раздават евро на всеки
  • #24
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако не беше Германия, ЕС е взел дал и най-вече България, която е от държавите, които най-много пари поглъщат. Само Испания, Италия и Гърция крадат повече пари от България от ЕС.
  • #23
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Фолксваген АГ има и друг рекорд-притежава най-мощната рекламна "армия", с която е завладял почти цяла Европа.
  • #22
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Предложение: Да направим референдум пътищта ни да бъдат покрити със сол. Тогава ще караме с разход 1,5 л./110 км, а който си закупи "Спортен пакет за сол", ще си дига 298 км./ч.:)
  • #21
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До Дошо ( преди 11 години )
    Много спам, бе Дошо "Анонимен"!Аз съм сигурен,че г-н Хонда и г-н Тойода приемат подобни новини по-спокойно от теб. Какво, акциите в Киа ли ще загубиш,или си инвестирал в Тойота,че приемаш като лична трагедия подобни новини.И не е необходимо да пишеш 10-12 коментара - и един е достатъчно доказателство за безкрайната ти глупост и още по-безкрайните ти комплекси. А със стария Civic до къде го докара?
  • #20
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я да кажат ВАГените колко стотин хиляди автомобила са си препродали с Опел, за да закърпят положението и да се правят, че в Европа спада им е много лек.
  • #19
    9 rate up comment 9 rate down comment
    ili ( преди 11 години )
    Чета коментарите и разбирам,че някво просто комплексирано лапе има раздвоение на личността понеже пише коментари и сам си отговаря след т'ва. 90% от коментарите са негови,явно му е скучен живота.