IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen остава на пътя към рекорда

Кризата в продажбите очевидно не се отразява на германската компания, която отчита двуцифрен ръст на доставките

Volkswagen остава на пътя към рекорда

Volkswagen остава на пътя към рекорда
Снимка: Ройтерс

Най-големият европейски производител на автомобили Volkswagen остава на пътя към нови рекорди въпреки кризата в Европа. От началото на годината до края на септември базираният във Волфсбург концерн е увеличил световните си доставки с 10,6% до 6,8 млн. превозни средства. Това става ясно от презентация на компанията в понеделник вечерта, предава DPA.

При това продажбите на автомобили от основната марка VW до края на септември се повишават с 10,5% до 4,21 млн. броя. През първите осем месеца ръстът на продажбите на VW беше обаче 11,5%.

Като цяло VW расте преди всичко в САЩ и Азия, а в Западна Европа продажбите падат. В региона от месеци се наблюдава забавяне на бизнеса заради изострянето на дълговата криза.

„Проблемите в Европа се отнасят най-вече за модела Passat, който се търси преди всичко от бизнес клиенти. Много от клиентите на автопаркове отлагат обаче своите поръчки", заяви председателят на работническия съвет Бернд Остерло през изминалата седмица пред Handelsblatt. Той обаче потвърди целта за увеличаване на продажбите през текущата година.

„За 2012 г. групата VW се очаква да продаде значително повече коли от миналата година. Но наистина техният брой ще бъде по-малък от планираното“, каза Остерло. "Ние говорим за не повече от 140 000 коли по-малко". През 2011 г. базираният във Волфсбург концерн продаде близо 8,4 милиона превозни средства в световен мащаб.

Още икономически новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #38
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Става дума за технически прегледи в сервизите на Тойота и то дори на модели от 2005 г.! Всичко това е начин на реклама на фирмата, която показва на цял свят как се грижи за клиентите си!
  • #37
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Единственното в което не сме толкова мащабни е броя на върнатите в сервизите дефектни автомобили.Да, там наистина сме СЛЕД вас.
  • #36
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до: Das Auto ( преди 11 години )
    Винаги сТе били най-добри сЛед добрите.
  • #35
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до Cenitell ( преди 11 години )
    Крайно време е да се разбере - мисленето не е най-силната ти страна.Но давай напред - имаме необходимост и от подобни арлекин-и.
  • #34
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Според Тойота проблемът е в смазочно масло, което прегрява при вдигане и сваляне на стъклата и може да подпали колата !?! Това може да стане на стенд в който се тестват стъклоподемните механизми по 24 часа непрекъснато, но в реелни живот такава ситуация е практически невъзможна!Изглежда, че това е станало практика на Тойота - да провиква клиентите в сервиза, за да могат клиентите докато чакат да разгледат новите модели във шоурума. И мисля , че работи!
  • #33
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Toyota ( преди 11 години )
    Ние правим около 7-8 млн. коли през едната година, ама на следващата си ги привикваме обратно.Понякога не спират, понякога не потеглят, а ако потеглят се запалват.
  • #32
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Винаги сме били най-добри сред добрите.
  • #31
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първоначалният засилен интерес и отличните продажби, на които се радват "близнаците" Toyota GT 86 (горната снимка ) и Subaru BRZ (долната снимка) може да не продължи дълго. Причината е, че много от клиентите на тези два нови спортно ориентирани автомобила имат сериозни проблеми с тях.Потърпевши се оплакват, че въпреки смяната на електронния блок загасването на мотора продължава и настояват, че проблемът е механичен. На този етап обаче двете японски марки не променят становището си.
  • #30
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сериозни неизправности в новите Toyota GT 86 и Subaru BRZ
  • #29
    10 rate up comment 8 rate down comment
    До Дошо и прочие ( преди 11 години )
    Какво стана пак с Тойота? Аутомедия не го отразява още (вие знаете защо), но 7 млн. коли ще трябва да посетят сервиза ОТНОВО!!!ДОКОГА?