IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Mondeo пристигна в Париж

Получава по-качествени материали от своя американски близнак

Новото Mondeo пристигна в Париж

Новото Mondeo пристигна в Париж
Новото поколение Mondeo е една от премиерите на щанда на Ford на тазгодишното изложение в Париж. Автомобилът, както вече знаете, е част от стратегията на американската група „One Ford” за създаване на глобални модели. Казано иначе, конструиране на аналогични модели, с аналогичен дизайн и аналогични двигатели, които се предлагат в Европа, Америка и Азия.

Като глобален модел Mondeo има брат-близнак, който се продава на пазара в САЩ. Това е моделът Fusion, чиято премиера се състоя на изложението в Детройт. Разликите в двата модела са минимални, като промени се откриват най-вече в интериора. Там Mondeo превъзхожда Fusion с по-качествени материали и по-изпипан дизайн.

Освен това, разлики спрямо американския Fusion има в окачването, кормилната уредба и спирачната система. В оборудването на европейския модел присъстват системите MyFord Touch и Advanced Active Park Assist, която може да паркира автомобила автоматично.

Към момента от компанията не разкриват подробности за задвижващите агрегати на новото Mondeo, което ще се предлага във версии седан, комби и хечбек. Можем да очакваме обаче, под капака на колата да намерят място 1.0-литровия EcoBoost двигател, генериращ 125 к.с., както и по-големите EcoBoost двигатели с обем 1.6 и 2.0 литра. При дизелите, най-вероятно, ще присъстват агрегатите с обем 1.6 (TDCi и ECOnetic) и 2.0 литра. Ще има опция и за задвижване към четирите колела.

От Ford съобщават и за хибридна версия, снабдена с комбинация от 2.0-литров двигател и електромотор, генериращ обща мощност от 185 к.с.

0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бъчваря: 1.6 ecoboost е повече от добър двигател. Справка Autobild BG /брой 281.Мазда и другите японски марки имат да наваксват в категория "пътно поведение". Който, чете автомобилни списания и следи MASTER тестовете знае за какво става на въпрос.
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    КИТ = Морски бозайник,представител на разреда водни плацентни бозайници Китоподобни.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Щом казваш...Все пак това е мотор ново поколение. Дори да бе без турбина и със същия работен обем като моторът, който замества, пак щеше да е доста по-икономичен заради техническите решения в него. Остави турбината. Вземи за пример трицилиндровия почти близнак на Пежо 208. И без турбина има подобен разход на гориво, но с по-ниска мощност и въртящ момент. Защо да не си повишим мощността и въртящия момент с една турбина, след като това няма да бръкне в джоба ни спрямо варианта без турбина?
  • #9
    9 rate up comment 12 rate down comment
    до: testmaniac ( преди 11 години )
    Маздата е КЛАСИ над Мондеото.На външен вид са горе-долу най-добрите в класа си,но само до там са хубавите неща за Мондеото...
  • #8
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Скоро време можем да очакваме да почнат да слагат и двигатели от скутери по колите си.Жалка работа.Винаги съм го казвал и пак ще го кажа:малък мотор+голяма кола=висок разход.Абсолютно винаги висок разход при реални условия.Разбира се голямата кола няма да бъде винаги празна.Човек си я взема голяма с тенденция да вози хора и да пълни багажника.Хайде познайте с малката моторетка 1.0 колко ще харчи този кютюк?Гаранция,че ще е колкото или повече от 1.8-2.0 литрови добри и икономични мотори.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    testmaniac, бензина гони 3 лева тук, а 1.6 Ecoboost не е от най-икономичните дори при Фокус.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    По-скоро притежаваше Астон Мартин.Сегашният дизайн на Астон Мартин бе сътворен в сътрудничество с Форд, когато англичаните бяха собственост на американците. Специално пък в тоя дизайн на Мондео, имат пръст и дизайнери, работещи за Астон Мартин по времето, когато бе собственост на Форд. А еднолитровия мотор притежава 200 Nm въртящ момент и то в много голям оборотен диапазон - 1400-4500 об/мин.
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    testmaniac ( преди 11 години )
    Това мондео и мазда 6 са най-красивите коли в този клас. Дано видим и нещо хибридно. 1.0 EcoBoost-а колкото и да е хубав да го забравят на това купе. 1.6 и 2.0 турбинките ще са му тамън.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    Форд не притежават Астон Мартин. Продадоха го на Продрайв и Деивид Ричардс преди няколко години!
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Advokata ( преди 11 години )
    Ipo vse pak Ford pritejava Aston Martin imat pulnoto pravo... Puk i da ne spomenavam,4e sa edni ot purvite...