IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Mondeo пристигна в Париж

Получава по-качествени материали от своя американски близнак

Новото Mondeo пристигна в Париж

Новото Mondeo пристигна в Париж
Новото поколение Mondeo е една от премиерите на щанда на Ford на тазгодишното изложение в Париж. Автомобилът, както вече знаете, е част от стратегията на американската група „One Ford” за създаване на глобални модели. Казано иначе, конструиране на аналогични модели, с аналогичен дизайн и аналогични двигатели, които се предлагат в Европа, Америка и Азия.

Като глобален модел Mondeo има брат-близнак, който се продава на пазара в САЩ. Това е моделът Fusion, чиято премиера се състоя на изложението в Детройт. Разликите в двата модела са минимални, като промени се откриват най-вече в интериора. Там Mondeo превъзхожда Fusion с по-качествени материали и по-изпипан дизайн.

Освен това, разлики спрямо американския Fusion има в окачването, кормилната уредба и спирачната система. В оборудването на европейския модел присъстват системите MyFord Touch и Advanced Active Park Assist, която може да паркира автомобила автоматично.

Към момента от компанията не разкриват подробности за задвижващите агрегати на новото Mondeo, което ще се предлага във версии седан, комби и хечбек. Можем да очакваме обаче, под капака на колата да намерят място 1.0-литровия EcoBoost двигател, генериращ 125 к.с., както и по-големите EcoBoost двигатели с обем 1.6 и 2.0 литра. При дизелите, най-вероятно, ще присъстват агрегатите с обем 1.6 (TDCi и ECOnetic) и 2.0 литра. Ще има опция и за задвижване към четирите колела.

От Ford съобщават и за хибридна версия, снабдена с комбинация от 2.0-литров двигател и електромотор, генериращ обща мощност от 185 к.с.

0 от 500
  • #22
    11 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Явно Ауто Билд имат различни издания - едно за промити мозъци на тема Хюндай и друго за останалите. Може би имаш предвид броя, в който Фокус е първи, Голф 2-ри, 1-серия 2-ра, а i30 четвърти?
  • #21
    8 rate up comment 17 rate down comment
    2! ( преди 11 години )
    Качествени материали и Форд, това е виц.В предния АБ сравняваха Фокус и i30.Нямало място за сравнение.Корейката била като премиум модел пред фордчето-евтини и драскащи се пластмаси и имаше забележки към сглобката, на посредствено ниво.
  • #20
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха за Европейския модел, по качествени материали и по-хубав дизайн. Ясно защо Тойота продава добре в САЩ а в Европа никой не я купува. Само където в САЩ, където явно са свикнали с по-грозен дизайн и евтини пластмаси изреваха от евтините материали в Приус ха ха. Това обяснява по евтините цени на колите в САЩ и защо Европейските марки ги смятат за найкачествени в САЩ. Просто там ги заливат с *** и явно европейските модели са им се сторили супер лукс.
  • #19
    4 rate up comment 13 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    1.6 дизел, супер евтин интериор и заспиваш :)Последните модели на Форд определено са потресаващо трагични, не само като интериор. За други по-нови марки не важи. Трябва на шофьора да му е удобно - все пак той ще брои парите в повечето случаи!За това Форд-никога!Не съм изпаднал до толкова.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    astona si e po-hubav...
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Прекрасно ( преди 11 години )
    сравнение на разликите в качеството на автомобилите за Европа и САЩ!И в материали, и в окачване, в кормило.Това обяснява както и разликата в цените, така и защо някои марки, които се продават зад океана, някак си не вървят в Европа - Toyota,Kia ит.н.
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    1.6 дизел, супер интериор и заспиваш :)Последните модели на Форд определено са интересни, като интериор. За други по-нови марки също важи. Трябва на шофьора да му е удобно - все пак той ще брои парите в повечето случаи! :)
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Вие пък точно за 1.0 Ecoboost се хванахте. Та това все пак е базовия двигател и със сигурност ще е много по-добре от базовите на конглокенцията, които са 1.6 атмсоферни с по-нисък въртящ момент в много, много по-тесен оборотен диапазон.1.6 Ecoboost ще си е страхотен за колата, който иска има и 2.0.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че те са "едно и също" ти да не падаш от Марс-извънземен?
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    xax ( преди 11 години )
    podqvolite hluc .. teq ot ford si imat qk dizainer