IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

То ще позволява на задните колела да завиват

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

Следващото поколение на спортната кола Porsche 911 ще бъде снабдено с ново шаси, което ще позволява при движение във вираж задните колела на машината да завиват под малък ъгъл. Това разкриха медиите в Германия, позовавайки се на свои източници в компанията, която наскоро стана собственост на концерна Volkswagen.
Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси
Освен това новият модел ще бъде снабден с 6-цилиндров бензинов двигател с 3 турбокомпресора. Две от турбините са големи Borg Warner, които се поставят и на настоящето поколение на Porsche 911, а третата е малка и ще работи на ниски обороти, за да помогне на "отзивчивостта" на двигателя при малка скорост. Обемът на двигателя е 3.8 литра, а мощността около 530 к.с.
Моторът ще може да работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия - както механична, така и автоматична с двойно сцепление. Новото Porsche 911 Turbo ще дебютира след около година, а продажбите му ще стартират в началото на 2014 г.
 

Тагове: Porsche 911 Turbo
0 от 500
  • #8
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това със завиващите задни колела Хонда го използваха преди 15год. в някой модели.Добър ден Порше.
  • #7
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вече се продава Порше 918 Спайдер което е може би най-добрата кола в момента 770к.с. ускорение 0-100км.3 сек. разход 3л. на 100км. само на ток пробега е 25км. зарежда се директно от всеки контакт. Колата е 4Х4 като задните колела също завиват. Относно коментара за БИВШАТА любима марка, бих казал че Порше в момента има много повече фенове и растящите главоломно продажби го доказват. Панамера, нов модел а се превърна в тотален хит.
  • #6
    17 rate up comment 13 rate down comment
    JP ( преди 13 години )
    Брех, почти впечатлен съм. Специално шаси видите ли, за да завивали задните колела под малък ъгъл. А прелюдите от 90-те имаха завиващи задни колела, които освен, че при леки завои също можеха да правят този "малък" ъгъл, правеха също и "голям" ъгъл при по-острите за по голяма стабилност. Не че нещо ама...
  • #5
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бреййй,голЕма работа са тези германчета-завиващи задни колела,3 турбокомпресора,а все същото грозно и архаично излъчване.Типичен представител на компанията Фолксваген.Едно време на Икарусите също им завиваха задните колела,хахаха.
  • #4
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На много хора е вече БИВШАТА любима марка,откакто стана ***.
  • #3
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Д ( преди 13 години )
    Технически страхотни - вемска презицност и невероятен кеф от шофирането.НО!Не мога да преживея дизайна на Поршетата и това си е. Отзад изглеждат страхотно, но отпред са като от анимационно филмче. Нещо като жабка с огромен и хармоничен мускулест гръб, здрави крака, но нежно и тъпо-гледащо личице. *** хибрида...
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Anonymous ( преди 13 години )
    Брях
  • #1
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Любимата ми марка.