IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

То ще позволява на задните колела да завиват

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

Следващото поколение на спортната кола Porsche 911 ще бъде снабдено с ново шаси, което ще позволява при движение във вираж задните колела на машината да завиват под малък ъгъл. Това разкриха медиите в Германия, позовавайки се на свои източници в компанията, която наскоро стана собственост на концерна Volkswagen.
Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси
Освен това новият модел ще бъде снабден с 6-цилиндров бензинов двигател с 3 турбокомпресора. Две от турбините са големи Borg Warner, които се поставят и на настоящето поколение на Porsche 911, а третата е малка и ще работи на ниски обороти, за да помогне на "отзивчивостта" на двигателя при малка скорост. Обемът на двигателя е 3.8 литра, а мощността около 530 к.с.
Моторът ще може да работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия - както механична, така и автоматична с двойно сцепление. Новото Porsche 911 Turbo ще дебютира след около година, а продажбите му ще стартират в началото на 2014 г.
 

Тагове: Porsche 911 Turbo
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Може и да греша, но тук в статията пише за 3 (три) турбокомресора, което са си отделни агрегати, а не двустепенен турбокомпресор. И при БМВ мился, че проекта беше за два турбокомпресора, голям и малък, и отделно още един, който евентуално може да бъде задвижван от електромотор. При всички положения има голяма разлика м/у двустепенен ТК и два отделни такива.
  • #27
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    на 40 години и пак завива със задните колела, а вие за некви нисани на по 20 бълнувате ( не се сещам за кола преди това, 100% има, но не ми се търси ). Subarufan, след като си фен на Субару, трябва да си наясно, че този тип ( 2 степенни турбини ) ги има при Легаси преди повече от 15 години. И BMW не са го измислили преди 5 години, спокойно.
  • #26
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    И какво стана, като пуснаха статия преди време, че БМВ ще правят двигател с три турбини, форумните технически гении ги оплюха тотално. Сега и Порше щели да правят подобно нещо! Интересно, нито един коментар против! Общо взето, каквото и да разправят, БМВ май дърпат и диктуват "модата" за момента в автомобилостроенето. Сега при БМВ, очаквайте скоро и включване от другите премиум марки! :)
  • #25
    1 rate up comment 5 rate down comment
    гениално ( преди 13 години )
    Ами както се казва в една стара поговорка:По-добре късно отколкото никога.Обаче пък трябва да им се признае ,че такова закъснение си е впечатляващо.Но така е традицийте не са това което бяха.
  • #24
    2 rate up comment 12 rate down comment
    turbo_charged ( преди 13 години )
    ГОУУУУУУУУФ
  • #23
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като чета, на хартия ще го докара до ГТР, ама с един турбок повече.Страшна работа.
  • #22
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Статията е за Порше, моля феновете на Тойота Ай Го,Корола, Приус и други спънати каруци с евтини пластмаси да не слагат куците селски магарета до расовите коне. Хибридното Порше 918 Спайдер е автомобил с 4Х4 със завиващи задни колела, такова японско чудо няма и въпреки че е 770к.с. и ускорява от 0-100км. за 3 сек. харчи само 3л. с две думи по-малко от Приус. Така, че японците да гледат и да си записват, когато Порше реши да прави хибрид от Тойота само могат да гледат оцъклени и да цъкат с език.
  • #21
    9 rate up comment 6 rate down comment
    до:палячотоДжамбаза ( преди 13 години )
    Днес нещо лъжите ти не се получават *** задръстен.Ето ти диаметър на завой на E-klasse (W212) 11,25 м.Така,че вземи се скрии и спри да лъжеш.Виж,Поршено наистина може да сцепи нещо и то е само твоето трибуквие,какъвто всъщност ти ,като цяло.
  • #20
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мисля, че има нещо доста сбъркано в статията като цяло. Мисля, че се опитвате да говорите през цялото време за Порше 911 Турбо. Новото Порше 911 вече е на пазара от няколко месеца и той няма турбини. Оправете си заглавието и статията като цяло
  • #19
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аве ***,погледна ли коя кола какъв радиус на завой има,че говориш пълни лъжи и глупости!Веднага направих справка и веднага ти казвам ***:1. БМВ 5 11 м. диаметър на завой2. Нисан Примера 11,2 м.3. ФВ Пасат 11,4 м.Тези 2 м. за които бълнуваш кажи от къде ги измисли!Моля ти се кажи *** да ни стане весело!