IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

То ще позволява на задните колела да завиват

Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси

Следващото поколение на спортната кола Porsche 911 ще бъде снабдено с ново шаси, което ще позволява при движение във вираж задните колела на машината да завиват под малък ъгъл. Това разкриха медиите в Германия, позовавайки се на свои източници в компанията, която наскоро стана собственост на концерна Volkswagen.
Следващото Porsche 911 ще е с ново шаси
Освен това новият модел ще бъде снабден с 6-цилиндров бензинов двигател с 3 турбокомпресора. Две от турбините са големи Borg Warner, които се поставят и на настоящето поколение на Porsche 911, а третата е малка и ще работи на ниски обороти, за да помогне на "отзивчивостта" на двигателя при малка скорост. Обемът на двигателя е 3.8 литра, а мощността около 530 к.с.
Моторът ще може да работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия - както механична, така и автоматична с двойно сцепление. Новото Porsche 911 Turbo ще дебютира след около година, а продажбите му ще стартират в началото на 2014 г.
 

Тагове: Porsche 911 Turbo
0 от 500
  • #18
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Джамбаза ( преди 13 години )
    Палячовци,качете се в една японска кола примерно нисан примера и направете пълен обратен завой...после в един пасат или бмв.Гаранция ви давам ,че ще гледате много тъпо като видите как на нисана му трябва поне с 2 метра по широко място за обратен завой.Пробвано е лично от мен. Те и на бмв гумите завиват и на нисана ама по различен начин.За мерцедес пък няма смисъл да говорим....Не се съмнявайте ,че Порше ще сцепи с технология..ако си мислите друго значи сте кухи ***....
  • #17
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво означава да си жалък!? Да висиш всеки ден в автомобилен форум и да пишеш всеки път едно и също. Доше каква е целта ти!? Да убедиш някой, да убедиш себе си, или просто избиваш комплекси. Аз смятам, че е последното. Многото свободно време ти се отразява зле, намери си работа и накрая ще можеш да си купиш автомобил. Представи си колко жалък изглеждаш отстрани и колко много ме развеселяваш всеки път като вляза тук. Харесвам го този сайт именно за ламери като теб. Приятен ден!
  • #16
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** е щото само гумите с джантите му струват колкото цялата ти кола. Високото грозде е кисело. Дори не си сядал вътре че да го коментираш. Порше не е марка за *** и клошари. Хората които карат Порше са го оценили високо. Всички пилоти карали Порше го оценяват с най-високите точки нищо че не винаги е най-бързото и с най-много коне. Удоволствието да караш порше не може да се сравни. Къде отиде ти при Сивик. След малко вероятно ще намесиш и Корола ха ха ха доста си ***.
  • #15
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е хонда са добра марка, не може да се мери с Порше естествено, но от Японските марки Нисан за мен е номер1 следвана от Хонда и Субару. Най-смотаната японска кола е Тойота. Тойота само краде и нищо не измисля. А стоката фалшива, фалшива.
  • #14
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оххх да се смееш ли да плачеш ли. Малоумното японско фенче толкова се е насрало, че дори не му прави впечатление че пише глупости. Да сравняваш Порше с Хонда Сивик е толкова смешно, все едно да сравняваш Парапланер с изстребител. Но той народа го е казал глупоста не ходи по животните а по хората. Както винаги фистинга с неадекватен коментар. Ако искаш напиши, че който е измислил каруцата, Порше имитират технологията от него, защото слагат 4 колела на автомобила си. ха ха ***.
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Явно не са ги купували щом като са спрели да ги правят. И освен това къде е споменато в статията че е измислено от Порше? Порше са една от марките еталон в спортния бранш. При тях всичко се изпипва до край. За да може колата да доставя удоволствие. Сега са усъвършенствали системата и я предлагат. Освен това при модела 918 Спайдер автомобила е 4Х4 със завиващи задни колела. Такова нещо японците не са правили, мисля че само при БМВ има 4Х4 със завиващи задни колела от скоро. Японско такова няма.
  • #12
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кво и е на старата Honda Civic...,мислиш че един Гоуф е по-добра машина :)))
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До Анономния Дошо ( преди 13 години )
    Айде стига де,тикво! Под материалите от днес за Рено,Пежо и Форд няма сумарно толкова коментари,колкото под тези за VW Golf или Porsche,така че бягай там да потвориш малко.Какво си се влюбил в колите на VAG и само за тях мислиш.Недостижими са за теб, но мисля, че скоро и стара Honda Civic няма да видиш, объркано момченце.
  • #10
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Стефан ( преди 13 години )
    Хонда, Нисан и Мицубиши 90те години имаха в моделите си 4 завиващи колела. Днес го ползват Рено и Хюндай. Една много полезна техника, която пазарът винаги е отхвърлял.
  • #9
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е те немците все стари технологии използват,но ги представят така все едно са първите,все едно нещо невиждано са направили.Обаче глупавите им фенове веднага започват да пляскат с ръце и да ахкат,какви невероятни автомобили са.