IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Теглото на тази версия на "заредения" хечбек се очаква да бъде около 1.1 тона

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Няколко дни след като Volkswagen Golf VII (на снимките) бе официално представен, излизат информации за различни негови модификации. В случая става дума за модификация на "заредения" хечбек - GTI, за чиято направа ще бъдат използвани лека метали като алуминий и карбон. Тази версия ще се появи на пазара след около 2 години.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Позовавайки се на свои източници в германския концерн, изданието Autocar разкри, че преградата на двигателния отсек ще бъде от алуминий, като същият материал ще бъде използван още за рамката на предното стъкло и пода. Капакът и погокривът на машината ще са от карбон, което ще помогне общото тегло на машината да бъде намалено на 1.1 тона. Това е с около 200 кг. по-малко от Golf VI GTI.
За направата на покрива ще се използват два слоя плексиглас, между които ще бъде поставен лист олекотена стомана. Това ще позволи той да се произвежда на същия конвейр, от който ще излезе и стандартният Golf VII. По този начин ще бъдат избегнати допълнителни производствени разходи. Целта на инженерите на Volkswagen е автомобилът да постигне простотата, динамиката и маневреността на първия GTI, който тежеше едва 810 кг.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Двигателят на свръхлекият Golf ще бъде същият като при обичайния GTI - 2.0 литров турбомотор с мощност 225 к.с. Модификацията ще бъде с предно предаване, но ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, който сега се слага само на версиите със задвижване на четирите колела. Прототип на тази модификация на Golf VII GTi вече е тестван на пистата "Нюрбургринг", като е дал време със 7 секунди на обиколка по-бързо от стандартния GTI.
 

Тагове: GTi golf vii
0 от 500
  • #56
    3 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Onya proshvab dava primer s Tunis!?!?!Abe mizerniko, virvi v Bahrein,Saud. Arabiya,Abu Dabi ,Dubai i shte vidish ,4e se karat samo golemi beli L.C. I Lexusi
  • #55
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Олее, миризмата пяна й излиза от устата и пуква от яд хахаха, БРАВО! Давай миризма, ти си последния хвалител на японските ***, ако теб те нямаше коментарите нямаше да са интересни понеже никой друг не хвали японски изгоряли тенджери.. Да не говорим че никой от световен ранг не признава японския *** в автомобилостроенето трошьота...
  • #54
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те много седят в немските машини... в сервизите.
  • #53
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето какво казват за здравината на Тойота не само германските инженери, но и в САЩ:http://***.autoblog.com/2012/06/20/j-d-power-initial-quality-study-highlights-infotainment-woes-p/
  • #52
    3 rate up comment 3 rate down comment
    BANGBROS ( преди 13 години )
    Бе, ако парите не съществуваха щяхте бързо да забравите за жълтите консерви и да седнете в немската машина.
  • #51
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хей,простаче, ето едно по едно класациите ти, но те не са за ЗДРАВИНА!http://fakti.bg/avto/5823-nay-loshite-i-nay-dobrite-avtomobili-v-sveta ЦИТАТ ОТ ТАЯ КЛАСАЦИЯ:""Рейтингът е съставен на база параметри като външен вид, интериор, динамика, видимост, двигател и трансмисия, простор в салона и обем на багажника, аудиосистема и навигация, ергономичност на седалките, климатична система и икономичност."" КЪДЕ ПИШЕ,ЧЕ КРИТЕРИИТЕ СА ЗА ЗДРАВИНА? ***!
  • #50
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахаха, ТЮВ- Германските инженери признават,че най-здравото е японското , и то главно Тойота!
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето ти и за най-здравите коли: http://autoblog.bg/news-id502.html
  • #48
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** Първо пишеш че Тойота били най-надеждни, дадох ти две класации на две организации за надеждност и то едната поне според теб е най-обективната, ти ми отговаряш "Ти не си дал класации за надеждност"!!! , пак ти давам линковете и то конкретно за надеждност и ти ми отговаряш че това не било за здравина!!!!! Ти май си въртиш на където си искаш а? Това да не ти е на миризмана окаляния *** и ти да си въртиш езика в него на където ти бадне като не ти изнася?
  • #47
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баровците в арабските страни в пустинята карат Тойота Ланд Крюзери и Лексус СУВ-ове, защото немците нямат истински СУВ и второ много се чупят и не издържат в пустинята,а и затъват в пясъците по дюните!