IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Теглото на тази версия на "заредения" хечбек се очаква да бъде около 1.1 тона

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Няколко дни след като Volkswagen Golf VII (на снимките) бе официално представен, излизат информации за различни негови модификации. В случая става дума за модификация на "заредения" хечбек - GTI, за чиято направа ще бъдат използвани лека метали като алуминий и карбон. Тази версия ще се появи на пазара след около 2 години.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Позовавайки се на свои източници в германския концерн, изданието Autocar разкри, че преградата на двигателния отсек ще бъде от алуминий, като същият материал ще бъде използван още за рамката на предното стъкло и пода. Капакът и погокривът на машината ще са от карбон, което ще помогне общото тегло на машината да бъде намалено на 1.1 тона. Това е с около 200 кг. по-малко от Golf VI GTI.
За направата на покрива ще се използват два слоя плексиглас, между които ще бъде поставен лист олекотена стомана. Това ще позволи той да се произвежда на същия конвейр, от който ще излезе и стандартният Golf VII. По този начин ще бъдат избегнати допълнителни производствени разходи. Целта на инженерите на Volkswagen е автомобилът да постигне простотата, динамиката и маневреността на първия GTI, който тежеше едва 810 кг.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Двигателят на свръхлекият Golf ще бъде същият като при обичайния GTI - 2.0 литров турбомотор с мощност 225 к.с. Модификацията ще бъде с предно предаване, но ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, който сега се слага само на версиите със задвижване на четирите колела. Прототип на тази модификация на Golf VII GTi вече е тестван на пистата "Нюрбургринг", като е дал време със 7 секунди на обиколка по-бързо от стандартния GTI.
 

Тагове: gti golf vii
0 от 500
  • #126
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-продаваният автомобил в Голфовия клас е Форд Фокус, макар, че последната генерация да е отвратително грозна, все още е най-продавания. А първото поколение Фокус 98-04 и фейслифта на второто от 08-11 са шедьоври не само на автомобилостроенето в Европа, ами в света изобщо.
  • #125
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "След 10-тина години ще го видим нов внос в Перник,околията,селата и *** махали.Само там са най-върлите фенове на това автомобилно недоразумение. "Хахаха ти се изказа, кой знае от кое затънтено провинциално градче си, тръгнал на Перник да се присмива. ***!
  • #124
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е най-после някой производител да се сети, че коли могат да се правят и от алуминий. Вижте самолетите. Всички коли трябва да са от алуминий, защото не ръждясва.
  • #123
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Nacho Vidal ( преди 11 години )
    Оня коч от вчера дето хвали толко това подразделение на тойота- лексус да вземе да се грамне да се не мъчи, щото аз германската трошка от нова си я карам, а като го слушам скоооро ще си позволи нов лексус. Дадох му пример за колко пари има обява за лексус в Бг. Щом е на тия пари тука, той е почти подарък там. И ако спре някой с новото м5 на бмв до 600L на лексус, оня в лексуса се е насрал на момента от звука на истинската кола.
  • #122
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само не разбрах каква е връзката с това дали някой състезател се е утрепал с Голф? и Какво общо има с ужаса който са преживели хората които не са състезатели а са тръгнали на работа карат спокойно, но фалшивата техника на Тойота ги е затрила. 19 са смъртните случаи а ранените стотици. Освен това, в случая не става въпрос за състезатели, който се състезава осъзнава риска, но повечето хора си купуват кола, за да им върши работа а не за да го погребе. Примера ти отново е ***, точно като теб.
  • #121
    7 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    V Severna Korea shteli da pravyat traktori ot wv za orizishtata si! No kato videli kakvi bokluci sa minali na katuri
  • #120
    0 rate up comment 4 rate down comment
    до !!! ( преди 11 години )
    И кого се опитваш освен себе си да излъжеш!?
  • #119
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Можем спокойно да заключим, че имаме победител в класацията най-опасна марка и марка с най-много сервизни акции и това е Тойота. ДОКАЗАН ФАКТМного си *** и ще ти кажа защо.19млн автомобили влезли в сервизна акция и (да предположим) 19 смъртни случая.Това значи 1:1000000 *** нещастен.Колко ли състезатели с Гоуф са умрели само в БГ понеже карат най-бързата кола на света ГОУФ ?ДА не излезе, че Голфсваген е по -опасен а *** нещастен?
  • #118
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Онзи ( преди 11 години )
    само в статия за фолксваген и в частност голф могат да се прочетат какви ли не глупости
  • #117
    5 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    В статията за Аурис също има 3-4 страници коментари,а в статията за порше 1 стр.