IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Теглото на тази версия на "заредения" хечбек се очаква да бъде около 1.1 тона

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Няколко дни след като Volkswagen Golf VII (на снимките) бе официално представен, излизат информации за различни негови модификации. В случая става дума за модификация на "заредения" хечбек - GTI, за чиято направа ще бъдат използвани лека метали като алуминий и карбон. Тази версия ще се появи на пазара след около 2 години.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Позовавайки се на свои източници в германския концерн, изданието Autocar разкри, че преградата на двигателния отсек ще бъде от алуминий, като същият материал ще бъде използван още за рамката на предното стъкло и пода. Капакът и погокривът на машината ще са от карбон, което ще помогне общото тегло на машината да бъде намалено на 1.1 тона. Това е с около 200 кг. по-малко от Golf VI GTI.
За направата на покрива ще се използват два слоя плексиглас, между които ще бъде поставен лист олекотена стомана. Това ще позволи той да се произвежда на същия конвейр, от който ще излезе и стандартният Golf VII. По този начин ще бъдат избегнати допълнителни производствени разходи. Целта на инженерите на Volkswagen е автомобилът да постигне простотата, динамиката и маневреността на първия GTI, който тежеше едва 810 кг.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Двигателят на свръхлекият Golf ще бъде същият като при обичайния GTI - 2.0 литров турбомотор с мощност 225 к.с. Модификацията ще бъде с предно предаване, но ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, който сега се слага само на версиите със задвижване на четирите колела. Прототип на тази модификация на Golf VII GTi вече е тестван на пистата "Нюрбургринг", като е дал време със 7 секунди на обиколка по-бързо от стандартния GTI.
 

Тагове: gti golf vii
0 от 500
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Anonim,kakvo si sednal da im otvaryash o4ite na tezi proshvabski tupungeri1?Ot stoticite izsledvaniya izvodut e edin:po-zdravi i koravi ot japonskite avtomobli NYAMA!Koito ima akul da 4ete,no mnogo se sumnyavam,4e tiya imat neshto v praznite si kratuni.Kuhi sa kato gradinska leika
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Класацията на Адак също е неточно,защото повечето авто-фирми яредлагат своя безплатна пътна помощ за клиентите си и тези повреди не се отчитат от Адак. Също така многото повреди,които не водят до закъсване на пътя не се отчитат от Адак,а те са най-многото проблеми по една кола.
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Експерти на компанията са се допитали до собственици на нови автомобили, които са анализирали подробно дизайна, оформлението, пътното поведение, иновативните технологии и качеството на интериора в новите си возила."" Никъде в тия класации не се пише за здравина на колите,а за мнението на собственика за дизайн,оформление и др. неща. За здравина ЕТАЛОНЪТ Е ТОЙОТА.ДОКАЗАНО ОТ САМИТЕ ТЮВ - ОТ ГЕРМАНСКИТЕ ИНЖЕНЕРИ.
  • #33
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това,което си пуснал на J.D.Power не е класацията за здравина,а"Рейтингът е съставен на база параметри като външен вид, интериор, динамика, видимост, двигател и трансмисия, простор в салона и обем на багажника, аудиосистема и навигация, ергономичност на седалките, климатична система и икономичност." В класцията за здравина нещата са ясни- японците и всички останали:http://***.autoblog.com/2012/06/20/j-d-power-initial-quality-study-highlights-infotainment-woes-p/ И Фолксваген и ФИАТ на дъното
  • #32
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха 19 милиона Тойотки в сервизите за 2г. и то 19 милиона потенциално опасни за живота. Изобщо не съм дал сервизните акции за развалени климатици, протекли уплътнения при Ай Го и т.н. елементарии които също са връщани в сервизите, Публикувал съм само потенциално опасните. Да напомним и че Американците бяха призовани да не купуват фалшивия Приус. Дори Американска организация за защита на потребителите Consumer Reports препоръча на жителите на страната да не купуват Lexus GX 460? Ужас!
  • #31
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Относно най-сериозната СПОРЕД ТЕБ организация за качеството на колите J.D.Power виж какво е публикувала на база своите изследвания за надеждноста на колите там Тойота няма но пък Голф е там и то точно модела GTI:http://***.sot161.info/?p=465В друго свое проучване J.D.Power прави класация на най-добрите и най-лоши коли. Странно но там най-добрите коли са европейските и по-конкретно немските а японските са на дъното на класацията като най-лоши коли: http://fakti.bg/avto/5823-nay-loshite-i-nay-dobrite-avtomobili-v-svetaА сега познай кои са най-качествените коли според американците? Естествено ФВ и други немски и Европейски марки. Там естествено Тойота няма: http://***.automedia.bg/news/article_17533.htmlДа погледнем и пътната помощ АДАК в 6-те категории за надеждност победители във всичките категории са немските марки: http://***.automedia.bg/news/article_16440_cp6.html
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***, в пустинята нямат пари за немско я виж по-богатите араби какво карат..май само Бмв,мерцдес,порше,ауди,ламбо,бентли,ламбо....
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***, говорим за фолксваген а ти даваш инфо за всички немски АКО вземем да събираме японските дали ще са над 50 000 000 коли в сервизите...я дай инфо колко коли са вкарали Фолксваген,надолу дадоха 19 000 000 тойоти я а видим колко има фолкваген за 5 год .
  • #28
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По най-тежките терени карат само здравите Тойоти.Германска еднодневка не съм видял в пустинята!Дори ТЮВ ви изгаври германските навеси и заяви,че най-здравото е японското , и то главно ТОЙОТА! От това би ме било срам- самите германски инженери да твърдят,че най-здравите коли са японските, и то главно ТОЙОТА!
  • #27
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Фолксваген сменя цели Бийтъл,защото не подлежат на поправка.А на Фолксвагените им блокират задните лагери,които довеждат до изхвърчане на колелото след шума! Това е немската каруца!