IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Теглото на тази версия на "заредения" хечбек се очаква да бъде около 1.1 тона

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Няколко дни след като Volkswagen Golf VII (на снимките) бе официално представен, излизат информации за различни негови модификации. В случая става дума за модификация на "заредения" хечбек - GTI, за чиято направа ще бъдат използвани лека метали като алуминий и карбон. Тази версия ще се появи на пазара след около 2 години.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Позовавайки се на свои източници в германския концерн, изданието Autocar разкри, че преградата на двигателния отсек ще бъде от алуминий, като същият материал ще бъде използван още за рамката на предното стъкло и пода. Капакът и погокривът на машината ще са от карбон, което ще помогне общото тегло на машината да бъде намалено на 1.1 тона. Това е с около 200 кг. по-малко от Golf VI GTI.
За направата на покрива ще се използват два слоя плексиглас, между които ще бъде поставен лист олекотена стомана. Това ще позволи той да се произвежда на същия конвейр, от който ще излезе и стандартният Golf VII. По този начин ще бъдат избегнати допълнителни производствени разходи. Целта на инженерите на Volkswagen е автомобилът да постигне простотата, динамиката и маневреността на първия GTI, който тежеше едва 810 кг.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Двигателят на свръхлекият Golf ще бъде същият като при обичайния GTI - 2.0 литров турбомотор с мощност 225 к.с. Модификацията ще бъде с предно предаване, но ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, който сега се слага само на версиите със задвижване на четирите колела. Прототип на тази модификация на Golf VII GTi вече е тестван на пистата "Нюрбургринг", като е дал време със 7 секунди на обиколка по-бързо от стандартния GTI.
 

Тагове: gti golf vii
0 от 500
  • #66
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми на кое да е фен на Тойота ли? Тойота са най-скапаната марка, само за периода 2009-2011г. 19 милиона коли са задръстили сревизите в сервизни акции.Не напразно Американците не броят Тойота за качествена, за това и не са я споменали сред качествените според тях марки. Адак написа същото в 6-те категории победители са немските марки А ето и защо е така. Тойота и качество? Това са несъвместими неща, Вижте сами.:http://zastrahovki.info/news/166-toyota-seafty-problems.htmlГледайте какво става от тук на татък: http://***.capital.bg/biznes/kompanii/2010/02/05/853551_vupros_na_kachestvo/Ето и продължението :http://***.automedia.bg/news/article_8877.htmlЕстествено проблемите не свършват: http://***.bgautoblog.com/2010/02/14/oshte-problemi-za-toyota-tozi-pat-s-volan/Ето още: http://***.bgautoblog.com/2010/02/14/oshte-problemi-za-toyota-tozi-pat-s-volan/И още: http://***.automedia.bg/news/article_13194.htmlИ още: http://***.automedia.bg/news/article_8883.htmlИ още: http://***.vesti.bg/?tid=40&oid=2916551И още: http://***.trafic-bg.com/test_page.php?id=44И още: http://***.investor.bg/aziia/336/a/toyota-izteglia-novi-17-mln-avtomobila-ot-pazara,111505/Проблемите с *** на газта не свършват ето я поредната сервизна акция от преди 2 месеца: http://***.klassa.bg/News/Read/article/207881_%E2%80%9E%D0%A2%D0%BE%D0%B9%D0%BE%D1%82%D0%B0%E2%80%9C%20%D0%B8%D0%B7%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D1%8F%20%D0%BE%D1%82%20%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%20154%20000%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B0.19 милиона Тойотки в сервизите за 2г. и то 19 милиона потенциално опасни за живота както и 19 трупа и незнам си колко стотин ранени. Изобщо не съм дал сервизните акции за развалени климатици, протекли уплътнения при Ай Го и т.н. елементарии, които също са връщани в сервизите, Публикувал съм само потенциално опасните. Да напомним и че Американска организация за защита на потребителите Consumer Reports препоръча на жителите на страната да не купуват Lexus GX 460 и Тойота Приус СЕто и класации за надеждност :Относно най-сериозната СПОРЕД ФИСТИНГА организация за качеството на колите J.D.Power виж какво е публикувала на база своите изследвания за надеждноста на колите там Тойота няма но пък Голф е там и то точно модела GTI за когото е статията: http://***.sot161.info/?p=465В друго свое проучване J.D.Power прави класация на най-добрите и най-лоши коли. Странно но там най-добрите коли са европейските и по-конкретно немските а японските са на дъното на класацията като най-лоши коли: http://fakti.bg/avto/5823-nay-loshite-i-nay-dobrite-avtomobili-v-svetaА сега познай кои са най-качествените коли според американците? Естествено ФВ и други немски и Европейски марки. Там естествено Тойота няма: http://***.automedia.bg/news/article_17533.htmlДа погледнем и пътната помощ АДАК в 6-те категории за надеждност победители във всичките категории са немските марки: http://***.automedia.bg/news/article_16440_cp6.html А ето и най-здравите коли, там по някакво чудо се е навряла една Тойота Рав 4: http://autoblog.bg/news-id502.html
  • #65
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Оправдаха я след като Тойота плати доста милиони на САЩ, за да избегне фалита. Но въпреки това си върна в сервизите 19 милиона коли. Защо след като е оправдана? Оооо забравих че си *** и не можеш да мислиш. Тойота просто така реши да задръсти сервизите си. Доколкото четох в България оправянето на *** на спирачката е отнемало 40 минути. Така че на Тойота това и е излязло като разход минимум 2-3 милиарда долара. Тя ей така решила и ги дала без да има смисъл ха ха *** много си ***.
  • #64
    1 rate up comment 5 rate down comment
    RED LIGHT DISTRICT ( преди 11 години )
    В джапония не карат германските еднодневки, защото им миришат краката за скъпарските мерцедеси, бмв, аудита, поршета и та нататък и много добре го знаят. И лексуса винаги ще им диша прахта, защото колкото и да е луксозен и изпипан седи смешен до немските гиганти и си личи ,че е евтиното копие. Гледам има лексуси втора ръка, ми не вървят много скъпо и не се търсят мноо, мноо също.
  • #63
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нямаше нужда да се хабиш толкова да копираш.Казах ти НАСА оправда Тойота:http://pressroom.toyota.com/releases/toyota-nhtsa-nasa.htm
  • #62
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То е ясно баровците в САЩ какво карат! От 15 години най-продаваната луксозна марка е Лексус!
  • #61
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    от 2007 г. насам транспортното министерство в САЩ и Националната администрация по безопасност по пътищата се опитват да убедят Тойота, че с редица нейни модели има сериозни пропуски и дефекти (сред които и спонтанно и неограничено подаване на газ), които се отразяват доста фатално върху сигурността на собствениците им; от Тойота си правят оглушки.- в последствие след оказан много сериозен натиск от страна на американските власти, от Тойота разгласяват (след като полицай и 3-членното му семейство загиват заради заял *** на газта), че има проблем с педалът на газта на някои модели (не всички засегнати), който е (уж) причинен от стелката на пода. Привикани са 3.8 млн. автомобила и проблемът е решен (предполагаемо). НАБП не е съгласна с това становище.- скоро след това автомобили, които са минали през сервиза за отстраняване на стелките започват да проявяват същия дефект - неочаквано подаване на газ и продължаването на това действие дори и когато шофьорът е махнал крака си от *** и е натиснал здраво спирачките. Де факто това продължава или докато ти свърши горивото, или (по-често) след като се размажеш в някого или някъде). Зачестяването на случаите довежда до съобщението от страна на Тойота (не и преди представители на американското правителство да посетят през декември Токио и да заплашат компанията със съд), че изтегля от средата на януари първоначално 2.3, а в последствие бройката нарастна с нови 5.3 млн. автомобила заради този проблем. Производството на 8 модела е спряно до изясняване на проблема в края на месеца. Проблемът е локализиран в неумоверно физическо износване на *** на газта. - Тойота обвиняват американския си доставчик на *** CTS като твърдят, че произведените в Япония и ползващи Denso нямат проблем - нещо, което отново се оказва невярно.- междувременно докато трае какафонията, Тойота вика в края на ноември 110 000 собственици на пикапа си Тундра модел 2000-2003 заради прекомерна корозия на задната греда на автомобила, която може да се счупи след като пак в продължение на години е отричала проблема.- в началото на февруари става ясно, че има проблем с ABS системата на новия Приус, който се води като най-върховия модел на Тойота и който до този момент не е включен в списъка с автомобили за извикване в сервизите, което вече води до мисълта и за софтуерен проблем. Обяснението на Тойота - причината била в заледените пътища... до днес. Говорителят на Toyota Motor Corp. Ририко Такеучи съобщи тази сутрин, че специалистите в Toyota са разкрили проблема и го решават. В момента тече разследване и в Япония, и в САЩ. - пак тогава става ясно, че отново в Приус педалът за газ полудява при определени условия свързани със системата круиз контрола като подава непрестанно газ
  • #60
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Да не говорим че никой от световен ранг не признава японския *** в автомобилостроенето трошьота... ""---------------------- Да, само германските инженери! Хахах. Хич никой!
  • #59
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В САЩ също така баровците карат Лексуси, както и германски еднодневки .
  • #58
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В Япония никой не кара германски еднодневки. Тойота държи 40 % от пазара на коли в Япония. Също така Тойота е гигантът,с който малките и смешни германски фирмички се съобразяват и копират!
  • #57
    0 rate up comment 5 rate down comment
    BRAZZERS ( преди 11 години )
    Бе и по филмите открай време дават всички баровци в щатите, пък и в джапанистан разни босове все немски трошки карат.