IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Теглото на тази версия на "заредения" хечбек се очаква да бъде около 1.1 тона

Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон

Няколко дни след като Volkswagen Golf VII (на снимките) бе официално представен, излизат информации за различни негови модификации. В случая става дума за модификация на "заредения" хечбек - GTI, за чиято направа ще бъдат използвани лека метали като алуминий и карбон. Тази версия ще се появи на пазара след около 2 години.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Позовавайки се на свои източници в германския концерн, изданието Autocar разкри, че преградата на двигателния отсек ще бъде от алуминий, като същият материал ще бъде използван още за рамката на предното стъкло и пода. Капакът и погокривът на машината ще са от карбон, което ще помогне общото тегло на машината да бъде намалено на 1.1 тона. Това е с около 200 кг. по-малко от Golf VI GTI.
За направата на покрива ще се използват два слоя плексиглас, между които ще бъде поставен лист олекотена стомана. Това ще позволи той да се произвежда на същия конвейр, от който ще излезе и стандартният Golf VII. По този начин ще бъдат избегнати допълнителни производствени разходи. Целта на инженерите на Volkswagen е автомобилът да постигне простотата, динамиката и маневреността на първия GTI, който тежеше едва 810 кг.
Ще има и Golf VII GTI от алуминий и карбон
Двигателят на свръхлекият Golf ще бъде същият като при обичайния GTI - 2.0 литров турбомотор с мощност 225 к.с. Модификацията ще бъде с предно предаване, но ще получи съединител Haldex от 5-о поколение, който сега се слага само на версиите със задвижване на четирите колела. Прототип на тази модификация на Golf VII GTi вече е тестван на пистата "Нюрбургринг", като е дал време със 7 секунди на обиколка по-бързо от стандартния GTI.
 

Тагове: gti golf vii
0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Здрасти простаче.Ето още здрави немски еднодневки:http://paper.standartnews.com/archive/2006/02/21/economic/s4713_5.htmhttp://***.standartnews.com/biznes/mercedes_izteglya_85_hil_koli_ot_s_i_s_klasa-82498.htmlhttp://fakti.bg/avto/35037-bmw-otzovava-13-mln-avtomobila?page=3http://***.motozone.info/index.php?sel_menu=3&t_id=201203281534Да напомням ли за пооршетата на цена 100000 Евро с изпадащите фарове.Долу пък пише и за Джетичките ,които могат да се заПАЛЯТ от изтичане на нафта
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дгермански еднодневк ( преди 11 години )
    Пич, виж си инфото от какви сайтове е и виж иното на пича който пише за сервизните на японките.....твоето е доста по-малко и е от някакви измислени сайтове.Говорим за 19 милиона тойоти !!!! срещу 340 000 фолксвагена ...мухахаах не те ли е срам от този факт .???
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха ***, гледам че след целодневно търсене си успял да намериш сервизни акции на ФВ. Така като гледам за период от 10г. който си хванал, нито една от сервизните акции не е заради инцидент, половината са за слагане на уплътнител на фара, заради изискване от САЩ. Другата половина е за добавяне на допълнително смазка на задните колела, защото можели "евентуално" да станат по шумни. Другата бе за смяна на пластмасовия капак на 10 годишните А6 заради стареене на пластмасата ха ха .Другата е за смяна на маркуч, при който пак "евентуално" може да се получи теч на горино, всички тези сервизни не са предизвикани заради инцидент а за предотвратяване на нещо което може евентуално да се случи освен това за смяната на маркуча, което единствено звучи опасно връщат 160 000 бройки в сервиза заради този маркуч. За смяната на същия маркуч, по същата причина заради възможен теч на гориво Тойота изтегли 1,7 бройки, това е някъде около 10 пъти повече бройки: http://***.investor.bg/aziia/336/a/toyota-izteglia-novi-17-mln-avtomobila-ot-pazara,111505/ . И все пак за период от 10 години под милион коли в сервиза. Тойота само за периода 2009-2011г. е върнала 19 милиона коли в сервиза, за 2 години 19 милиона!!! Спрени са и 8 модела от съда в САЩ, защото са опасни и забележи сервизните им акции са вселдствие на многото инциденти и катастрофи както и доста трупове. Дори има освободени хора от затвора, които са убили пешеходци на пешеходни пътеки, само защото са карали Тойота и тъй като Тойота не спира и шофьора казва че колата отказва да спре и прегазил пешеходеца ги извадиха от затвора. От Тойота по-голям *** доказано няма
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Германски еднодневки ( преди 11 години )
    А ето как немските таратайки нямали сервизни акции:http://light.standartnews.com/biznes-biznes/folksvagen_izteglya_168_000_defektni_koli-118081.htmlhttp://profit.bg/news/Folksvagen-shte-iztegli-340-000-avtomobila-v-SASHT-zaradi-defekt/nid-8643.htmlhttp://big.bg/modules/news03/article.php?storyid=44428http://koli.bg/bg/read/servizna_aktsia_na_vw_za_new_beetle_v_sasht-19424.htmlhttp://***.hid.bg/news/servizna-akciia-za-audi-a6-s6-i-rs6
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не, хората показват кое е кчествено и кое еднодневка- и германците, и американците са си казали тежката дума. Японците са еталон за качество и здравина, германчетата само копират хибридите.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    do posledniq - ama izpuvat li ti se nervite kato se setish s Gouf? a hater jaluk
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като говорим за Тойота и качество, тя е оценена подобаващо от най-сериозната организация за каеството на колите J.D.Power:http://***.autoblog.com/2012/06/20/j-d-power-initial-quality-study-highlights-infotainment-woes-p/Фолксваген ,разбира се, е на последното място с Фиат, където си е бил винаги. Ауди горкото и то под средата,а Мерцедес след Тойота и много след Лексус,който е 1-ви по качество!
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голфов клас има само в Ауто-Билд германците си го рекламират. Навсякъде по света всички се равняват по Корола. Корола е продала МНОГО повече от ГОУФ и от БИЙТЪЛ,който е по-стара и от 2-те!
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тя и баба ти,ако беше мъжка,щеше да има дръжка.
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми нормално излиза 10 години преди Голф нормално е да е продала повече бройки. Я да спрът модела за 10г. да видиш след 10 години дали Голф няма да е лидер. То ако Форд не бяха спрели модела Ескорт преди 12г. сега щеше да е най-продавания модел ама го спряха.