Когато говорим за фейслифт, обикновено става дума за модернизиране на дизайна. А именно дизайнът е онова, което най-силно впечатлява при Infiniti FX.
За това инженерите и дизайнерите на марката запазват основните черти на своя най-популярен модел, като нанасят внимателно подбрани промени. Обновяването е дозирано и поради факта, че моделът бележи ръст от 31% през 2011 г. в пазарен сектор със 7% понижение.
„Купувачите обожават вида и поведението на пътя на FX, така че последното, което искаме, е да правим промени заради самите промени”, казва Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. „Вместо това решихме да подчертаем същността на FX.”
Основните разлики с появилият се преди четири години модел, се изразяват в дизайна на предницата, която се отличава с нова броня и леко променена решетка на радиатора, изпълнена под въздействието на известния концептуален автомобил на Infiniti от 2009 г. - Essence.
Кросоувърът, който прилича повече на спортен автомобил, получава също така нови цветове и алуминиеви джанти с нов дизайн. При GT и GT Premium версиите са налични нови 20-инчови алуминиеви джанти с по 5 двойни спици, а при S версиите се запазват отличителните 21-инчови джанти. Притежателите на FX вече имат по-голям избор с новия цвят на купето Iridium Blue. Това е най-новото самовъзстановяващо се покритие на Infiniti от типа „Scratch Shield“, което се предлага единствено за FX. За всички модели на FX допълнително се предлага и цветът Graphite Shadow.
Цените за България на новия FX започват от 114 800 лв с ДДС за луксозния FX37 GT, а дизеловият FX30d GT, който изразходва средно 9 л/100 км, струва с 200 лв по-малко. За по-спортните S версии – FX37 S и FX30d S цените са съответно 119 900 лв и 119 700 лв.
Цените на Premuim модификациите на FX модел 2012 за България са: FX30d GT Premium – 125 950 лв; FX37 GT Premium – 126 150 лв.; FX30d S Premium – 130 850 лв.; FX37 S Premium – 131 050 лв.; FX50 S Premium – 145 900 лв.


6