IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Infiniti FX

Най-продаваният модел на японската марка получава внимателно подбрани промени.

Обновеният Infiniti FX

Когато говорим за фейслифт, обикновено става дума за модернизиране на дизайна. А именно дизайнът е онова, което най-силно впечатлява при Infiniti FX.

За това инженерите и дизайнерите на марката запазват основните черти на своя най-популярен модел, като нанасят внимателно подбрани промени. Обновяването е дозирано и поради факта, че моделът бележи ръст от 31% през 2011 г. в пазарен сектор със 7% понижение.

„Купувачите обожават вида и поведението на пътя на FX, така че последното, което искаме, е да правим промени заради самите промени”, казва Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. „Вместо това решихме да подчертаем същността на FX.”
Обновеният Infiniti FX
Основните разлики с появилият се преди четири години модел, се изразяват в дизайна на предницата, която се отличава с нова броня и леко променена решетка на радиатора, изпълнена под въздействието на известния концептуален автомобил на Infiniti от 2009 г. - Essence.

Кросоувърът, който прилича повече на спортен автомобил, получава също така нови цветове и алуминиеви джанти с нов дизайн. При GT и GT Premium версиите са налични нови 20-инчови алуминиеви джанти с по 5 двойни спици, а при S версиите се запазват отличителните 21-инчови джанти. Притежателите на FX вече имат по-голям избор с новия цвят на купето Iridium Blue. Това е най-новото самовъзстановяващо се покритие на Infiniti от типа „Scratch Shield“, което се предлага единствено за FX. За всички модели на FX допълнително се предлага и цветът Graphite Shadow.

Цените за България на новия FX започват от 114 800 лв с ДДС за луксозния FX37 GT, а дизеловият FX30d GT, който изразходва средно 9 л/100 км, струва с 200 лв по-малко. За по-спортните S версии – FX37 S и FX30d S цените са съответно 119 900 лв и 119 700 лв.

Цените на Premuim модификациите на FX модел 2012 за България са: FX30d GT Premium – 125 950 лв; FX37 GT Premium – 126 150 лв.; FX30d S Premium – 130 850 лв.; FX37 S Premium – 131 050 лв.; FX50 S Premium – 145 900 лв.
 

Тагове: infiniti fx
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е ти па. Те Хонда феновете гледат на ръждата като на тунинг за олекотяване :)
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Субаруфен, пишеш и за капризите на времето, а в резултат на капризите на времето се появява и добре познатата ръжда.Предполагам си забелязал, че японските автомобили не са баш от най-добрите в това отношение?Каквото е Опел за Европа, това е да речем Мазда, за Япония по отношение на ръждата.Моя колежка има Мазда 3!Ако искаш да ти кажа какво се случи с колата й след 4 години!?Да не ти казвам каква Мазда ходих да гледам, когато търсех да купувам японско.Хондата ми също имаше доволно ръжда по нея!
  • #25
    1 rate up comment 4 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Субаруфен, пишеш за повечето хора, а сякаш забравяш, че повечето хора по света са жени, като същевремено сам признаваш, че жените наблягат на дизайн и цвят!?Нещо не ти се получава!За Субаро съм чувал хубави думи, возил съм се в легаси - добре е, но доста далеч от класата на Лексъс, Мерцедес, БМВ и пр.Не знам и какво имаш предвид под сигурен автомобил,защото Субару, а и японците като цяло(без Тойота Мотор), не са сред каймака в това отношение.Там други марки определят модата от доста години!!!
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Освен това, за повечето хора основен критерий е не дизайна, но функциалността и цената на автомобила. Аз например не страдам от комплекси за показност, и понеже ми трябва сигурен автомобил, предлагащ достатъчно комфорт, с който не се съобразявам с капризите на времето и ми е по джоба съм се спрял именно на Субару.Всеки иска да кара Ферари или Порше,ама не всеки може да си го позволи. Хубавото е, че всеки с прави избора сам в края на краищата, така че не вземай толкова на сериозно чуждите мнения
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Анонимен, всяко правило си има изключение, например като теб. Не съм имал предвид да обидя някоя жена или теб с коментара си, по-скоро се изказах символично и леко иронично в кръга на шегата. Явно на много хора в БГ чувството им за хумор е изгубено отдавна, и не могат да го разберат, но е разбираемо, предвид реалността. Но сероизно, като си избираш кола, поклеждай и другите показатели, не само дизайна, да не си гледаш колата в сервизите само, и да си даваш парите заради дизайнерските решения...
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Subarufan: "Дизайна е най-важен за една посредствена жена, на която основния критерий при избор е по-лъскавкото хваща окото,като идея си няма от окачване, надежност" Аз си вадя хляба с дизайн, и много държа на него, ама много! Ама странно не съм жена... Не гледай ти през панелката с ал.дограма...
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    http://***.travel.sunnysands.net/
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе като сте в Америка чий го търсите тука?
  • #19
    12 rate up comment 7 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Субаруфен, много си прав за някои неща!Дизайнът, както сам казваш, е важен за една посредствена жена, а точно такива са тук в С. Америка!Затова се замисли, защо в една класация публикувана тук преди известно време, сред 10-те най-предпочитани от американките коли има 5 японски, барабар с шегата Joke?!Съгласен съм, че една кола не е само дизайн.Тя е и сигурност(за мен критерий номер 1), комфорт(2-ри най-важен критерий), качество(3-ти), функционалност, цени, икономичност и т.н.
  • #18
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Боби ( преди 13 години )
    На това ли му викат обновление вече?