IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Infiniti FX

Най-продаваният модел на японската марка получава внимателно подбрани промени.

Обновеният Infiniti FX

Когато говорим за фейслифт, обикновено става дума за модернизиране на дизайна. А именно дизайнът е онова, което най-силно впечатлява при Infiniti FX.

За това инженерите и дизайнерите на марката запазват основните черти на своя най-популярен модел, като нанасят внимателно подбрани промени. Обновяването е дозирано и поради факта, че моделът бележи ръст от 31% през 2011 г. в пазарен сектор със 7% понижение.

„Купувачите обожават вида и поведението на пътя на FX, така че последното, което искаме, е да правим промени заради самите промени”, казва Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. „Вместо това решихме да подчертаем същността на FX.”
Обновеният Infiniti FX
Основните разлики с появилият се преди четири години модел, се изразяват в дизайна на предницата, която се отличава с нова броня и леко променена решетка на радиатора, изпълнена под въздействието на известния концептуален автомобил на Infiniti от 2009 г. - Essence.

Кросоувърът, който прилича повече на спортен автомобил, получава също така нови цветове и алуминиеви джанти с нов дизайн. При GT и GT Premium версиите са налични нови 20-инчови алуминиеви джанти с по 5 двойни спици, а при S версиите се запазват отличителните 21-инчови джанти. Притежателите на FX вече имат по-голям избор с новия цвят на купето Iridium Blue. Това е най-новото самовъзстановяващо се покритие на Infiniti от типа „Scratch Shield“, което се предлага единствено за FX. За всички модели на FX допълнително се предлага и цветът Graphite Shadow.

Цените за България на новия FX започват от 114 800 лв с ДДС за луксозния FX37 GT, а дизеловият FX30d GT, който изразходва средно 9 л/100 км, струва с 200 лв по-малко. За по-спортните S версии – FX37 S и FX30d S цените са съответно 119 900 лв и 119 700 лв.

Цените на Premuim модификациите на FX модел 2012 за България са: FX30d GT Premium – 125 950 лв; FX37 GT Premium – 126 150 лв.; FX30d S Premium – 130 850 лв.; FX37 S Premium – 131 050 лв.; FX50 S Premium – 145 900 лв.
 

Тагове: infiniti fx
0 от 500
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 13 години )
    "Обновяването е дозирано и поради факта"Объркани в превода...
  • #56
    0 rate up comment 3 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Между другото се поразтърсих за цената на хидр. помпа за Легаси и гледам, че и в България е същата цена, като тук!В България е към 1000 лв, а тук на моя приятел от Субару му казаха $800, което по глокса май пак толкова идва.Поредно потвърждение, че частите за Субару са си скъпички!Поне на мен не ми се струва евтино хилядарка за частта,че и без работата на всичкото отгоре.Ако не ти го покрива гаранцията боли доста!!!Не е като ск. кутия или двигател да речем, но пак е много и боли.
  • #55
    0 rate up comment 3 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Ама в България наистина режат глави до кръста, щом само за преглед взимат такива пари!А какво, освен масло и филтри сменят на тези интервали от 15 000 км и колко струва?На мен например за обслужването на 72 000 км, освен маслото и м. филтър сменяват и пол. филтър, спирачната течност и др. дреболии, като сумата е ок. $450 с труда.На 84 000 км, т.к. се сменят по-малко неща услугата е по-евтина - ок. $330!Когато стане време за обслужването на 96 000 км ще е доста по-скъпо, т.к. има повече неща!
  • #54
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Карал съм нов Ситроен Пикасо, продадох го на 110000 км. Карал съм ново Субару Аутбек (модел 2005 г.) Продадох го на 190000 км. На Ситроена дефектите не мога да ги изброя - няма място, а сервизът им ми скъса нервите. На Субаруто прегледите бяха на 15 хил. км и струваха по около 300-360 Лева.Ремонти не съм правил. За сравнение прегледът на VW Caddy, което взех ново след Ситроена струваше около 360 Лева (а то не е в класа на Аутбека) а ремонтите по цени на офиц. дилър около 7000 Лева до 140 хил.км
  • #53
    0 rate up comment 3 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Това масло някакво специално ли е?Или там дерат много повече, отколкото тук?А аз си мислех, че $130/час за труд е скъпо.На мен смяна на маслото и м. филтър ми излиза $200, ако ще сменявам и въздушен цифрата набъбва с около $60-70.Разбира се, аз не сменям само масло, а си го карам както си е по сервизна книжка - каквото има да се прави на всеки 12 000 км от Волво си го сменят+ако нещо излезе допълнително.Досега всичко ми върви според сумите, които ми казаха колегите - между $900 и $1500 годишно
  • #52
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    За 3 години, съм сменял 2 пъти масло(Мотул) и филтри в Субару Варна за 360 и 460лв.(второто с филтър на климатика и ожл. течност). Та това ми е поддръжката-820 лв, при официалния дилър.Пиша това, за да няма спекулации по нататък. Инъче, всеки си и *** мнение и предпочитание и е безмисленно да оплюваме другите марки, базирано на кой каво е чул, или какви клипчета е гледал. :)
  • #51
    0 rate up comment 2 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Ако искаш да ти направя списъче с повредите по Хондата ми за 4 години?Хич не ми се стори толкова здрава, колкото ме убеждаваха, че е!-Вземи си японско, няма да съжаляваш!Така ми казваха приятели и познати.Е, аз да ти кажа честно...не спрях да съжалявам, докато накрая не я продадох!И пак да те попитам колко струва поддържката на Субару в офиц. дилър?Мой приятел тук се изпусна, че Тойота му струвала между $800 и $1000 годишно, а няма 10 години!Ако искаш да ти кажа колко ми излиза за Волво!?
  • #50
    0 rate up comment 2 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Понеже качеството им е много зле на Ситроен и все ремонти правят собствениците им, затова суперздравото Субаро може само да си мечтае да ги стигне по прадажби, да им има возията, да кара толкова дълго без ръжда и т.н. и т.н.Те и ВАГ,БМВ и Мерцедес не са с перфектно качество, но хората ги купуват, даже и рекодни продажби достигат, нали?А Легаси-то беше на 8 години и да ти кажа ръждата не беше толкова много - имаше 3-4 огнища, но определено по-добре от връстниците си като Мазда, Опел, Форд и пр
  • #49
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Дано Субару никога не достигне Ситроен. Амин! Ще се скъсам от ремонти. Иначе сигурно на всички хидравликата на волана е без пари, само при Субару е скъпа. Ти за стогодишни коли ли говориш или са от този век все пак???
  • #48
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до онзи със субито ( преди 13 години )
    Иронията към Ситроен е съвсем неуместна, най-малкото защото Субару в доста отношения може да си помечтае да ги достигне!Не е зле да погледнеш извън пределите на сектата.Субаруфен, мой приятел тук се подлъга по акъла на един бесен сектант, та си купи Легаси, покара го няколко месеца и взе, че остана без хидравлика на волана.Като се обади до Субаро и пита колко струва му се зави свят!Каза, че така ще си го кара!Зимата разбра, че е и без парно.Това са си консумативи, нали ;-)Наслушал съм се...