IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Infiniti FX

Най-продаваният модел на японската марка получава внимателно подбрани промени.

Обновеният Infiniti FX

Когато говорим за фейслифт, обикновено става дума за модернизиране на дизайна. А именно дизайнът е онова, което най-силно впечатлява при Infiniti FX.

За това инженерите и дизайнерите на марката запазват основните черти на своя най-популярен модел, като нанасят внимателно подбрани промени. Обновяването е дозирано и поради факта, че моделът бележи ръст от 31% през 2011 г. в пазарен сектор със 7% понижение.

„Купувачите обожават вида и поведението на пътя на FX, така че последното, което искаме, е да правим промени заради самите промени”, казва Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. „Вместо това решихме да подчертаем същността на FX.”
Обновеният Infiniti FX
Основните разлики с появилият се преди четири години модел, се изразяват в дизайна на предницата, която се отличава с нова броня и леко променена решетка на радиатора, изпълнена под въздействието на известния концептуален автомобил на Infiniti от 2009 г. - Essence.

Кросоувърът, който прилича повече на спортен автомобил, получава също така нови цветове и алуминиеви джанти с нов дизайн. При GT и GT Premium версиите са налични нови 20-инчови алуминиеви джанти с по 5 двойни спици, а при S версиите се запазват отличителните 21-инчови джанти. Притежателите на FX вече имат по-голям избор с новия цвят на купето Iridium Blue. Това е най-новото самовъзстановяващо се покритие на Infiniti от типа „Scratch Shield“, което се предлага единствено за FX. За всички модели на FX допълнително се предлага и цветът Graphite Shadow.

Цените за България на новия FX започват от 114 800 лв с ДДС за луксозния FX37 GT, а дизеловият FX30d GT, който изразходва средно 9 л/100 км, струва с 200 лв по-малко. За по-спортните S версии – FX37 S и FX30d S цените са съответно 119 900 лв и 119 700 лв.

Цените на Premuim модификациите на FX модел 2012 за България са: FX30d GT Premium – 125 950 лв; FX37 GT Premium – 126 150 лв.; FX30d S Premium – 130 850 лв.; FX37 S Premium – 131 050 лв.; FX50 S Premium – 145 900 лв.
 

Тагове: infiniti fx
0 от 500
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не всичко е дизайн. :)
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен до Subaruf ( преди 13 години )
    Ех колега, колегааа и аз се опитвах веднъж-дваж да наливам акъл на *** ***, но това е загубена кауза. Те си карат двадесетгодишните "премиум" марки и не смогват да си платят ремонтите. Затова питат колко струва поддръжката и се чувстват прецакани, като им кажеш че не даваш пари за ремонти, а само сменяш масло и филтри. Та който не е карал Субару, каквито са всички разбирачи тук, няма да те разбере. Няма и да ти повярва, зашото гледа телевизия и чете АвтоБилд. Айде със здраве!
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сега и френските коли ли намесихме.Ти си карай сутиена аз ще си карам субито.
  • #44
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Имам субару легаси 2001 с въздушно окачване.Няма друга кола в класа си с такъв комфорт." Пишеш като пълен лаик!Опитай Ситроен и няма да искаш друго!!!Возията им е ненадмината, имам предвид моделите с хидро-окачване!В сравнение с тях, всички автомобили возят като каруца.Патентите им, ако не бъркам, са били купувани от Ролс Ройс и Мерцедес!Субару сякаш са една идея по-скъпи от масовките, а и частите им също не са от най-евтините, нали?Колко ще ти излезе да го поддържаш в офиц. дилър?
  • #43
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Subarufen,за пореден път ***!!!
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до SS_V50 ( преди 13 години )
    Прав си един живот живеем но не всеки може да си позволи лексус,бмв и прочие.А за комфорта на японските коли не съм съгласен с теб.Имам субару легаси 2001 с въздушно окачване.Няма друга кола в класа си с такъв комфорт.
  • #41
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Subarufen,klipa koito si ka4il pokazva kakav SELIANIN si!!!!
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Един живот живеем.Някои хора искат да си угаждат(явно не са малко).Искат като седнат зад волана да им е комфортно - да им е тихо, седалките им да са удобни, да си имат доволно количество глезотии на разположение, да изпитват удоволствие от управлението, да не усещат пътя, да им е широко и т.н.Разликата между коли-масовки като Тойота, Хонда, Форд, Опел и пр. и автомобили като Лексъс, Мерцедес, БМВ, Ягуар, Ауди, Кадилак или Линкълн например,се усеща буквално още с отварянето на вратата!
  • #39
    2 rate up comment 6 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Субаруфен, с това последното за 800-те км просто няма как да се съглася.Достатъчно и различни японски масовки съм карал или съм се возил и точно за дълъг път - не мерси.Седалките са доста неудобни и твърди и след 800 км на волана ще си като пребит!Фолксваген по отношение на комфорта слага в малкия си джоб Тойота, Хонда и пр.И още нещо!Кеф цена няма са казали хората.Как иначе ще си обясниш рекордните продажби в историята на Ауди и БМВ, напук на заниженото им качество?!
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    към предния разбирач ( преди 13 години )