IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Infiniti FX

Най-продаваният модел на японската марка получава внимателно подбрани промени.

Обновеният Infiniti FX

Когато говорим за фейслифт, обикновено става дума за модернизиране на дизайна. А именно дизайнът е онова, което най-силно впечатлява при Infiniti FX.

За това инженерите и дизайнерите на марката запазват основните черти на своя най-популярен модел, като нанасят внимателно подбрани промени. Обновяването е дозирано и поради факта, че моделът бележи ръст от 31% през 2011 г. в пазарен сектор със 7% понижение.

„Купувачите обожават вида и поведението на пътя на FX, така че последното, което искаме, е да правим промени заради самите промени”, казва Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. „Вместо това решихме да подчертаем същността на FX.”
Обновеният Infiniti FX
Основните разлики с появилият се преди четири години модел, се изразяват в дизайна на предницата, която се отличава с нова броня и леко променена решетка на радиатора, изпълнена под въздействието на известния концептуален автомобил на Infiniti от 2009 г. - Essence.

Кросоувърът, който прилича повече на спортен автомобил, получава също така нови цветове и алуминиеви джанти с нов дизайн. При GT и GT Premium версиите са налични нови 20-инчови алуминиеви джанти с по 5 двойни спици, а при S версиите се запазват отличителните 21-инчови джанти. Притежателите на FX вече имат по-голям избор с новия цвят на купето Iridium Blue. Това е най-новото самовъзстановяващо се покритие на Infiniti от типа „Scratch Shield“, което се предлага единствено за FX. За всички модели на FX допълнително се предлага и цветът Graphite Shadow.

Цените за България на новия FX започват от 114 800 лв с ДДС за луксозния FX37 GT, а дизеловият FX30d GT, който изразходва средно 9 л/100 км, струва с 200 лв по-малко. За по-спортните S версии – FX37 S и FX30d S цените са съответно 119 900 лв и 119 700 лв.

Цените на Premuim модификациите на FX модел 2012 за България са: FX30d GT Premium – 125 950 лв; FX37 GT Premium – 126 150 лв.; FX30d S Premium – 130 850 лв.; FX37 S Premium – 131 050 лв.; FX50 S Premium – 145 900 лв.
 

Тагове: infiniti fx
0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Subarufan,sori maika ama tvoiata marka pie voda ot dosta vreme,a da ia sravniava6 sas "sektantite" BMW,e neseriozno.Bavarzite sa velikani,a Subaru e niuniu.
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Може би не съм се изразил правилно, но не сравнявам кое е по-добро от БМВ, Ауди, Субару и.т.н, а казвам, че като цяло, като се вземат всички аспекти, които са важни за мен, като АВД,стабилност,удобство,надежност, сигурност, усещане, на тази цена, ми допада Субару най-много. Определно не сектанствам, БМВ каквито и недостатъци да има, усещането, което ме е доставяло е незабравимо. Сигурен съм, че една ГАЗ-ка има невероятна проходимост,ама опитай да навъртиш 800 км по нашите пътища с нея в един ден
  • #34
    1 rate up comment 4 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    И съвсем не мога да се съглася с частта от твърдението ти, че Субару предлагали може би най-добрата проходимост за цената си.За надежност не зная, но за проходимост най-малкото има доста по-евтини руски и японски машини!!!И някакси не върви да слагаш Субару до БМВ или други от сорта.Хубаво е да си имаш любима марка, но не е зле да си и обективен все пак.И на мен Волво ми е любимата марка, но не съм сляп да му видя недостатъците спрямо много други марки.Повече реализъм и по-малко сектантство
  • #33
    0 rate up comment 4 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    Ти какво очакваш от кола със задно предаване, особено ако си свикнал да караш такава с предно?Същото беше с Ладите - зимата се караше с бордюр в или торба цимент в багажника.Проблемът е, ако колата ти е нестабилна зимата и си с предно - тогава няма какво да сложиш отпред!Сега и аз видях, че линковете за клиповете не са се показали.Единия клип е за Нива, която прави за смях сума ти расови SUV-та, от сорта на Мицубиши, Нисан, Тойота, Роувър.Другият е за един безсмъртен с "проходима" Импреца.
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    СС_V50,а аз да ти казвам ли, как със БМВ през зимата трябваше да му слагам 2 торби с цимент в багажника, само да го накарам да зацепи и да тръгне във вярната посока. А ръцете могат да те заболят, да въртиш волана на прав път, само да държиш колата в правата линия. За какво ми е това велико качество и комфорт, като си седи само в гаржа?Колкото до проходимостта, не я бъркай с офф-роуд. (не ти се виждат линковете по-долу). Субару предлагат може би най-добрата проходимост и надежност за цената си
  • #31
    0 rate up comment 4 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    А този с червеното Субаро да не си ти, дето нищо не те плаши на път:Изобщо японското мамата си трака:нищо и никаква Нива ги направи за смях:-)Да не ти казвам какви танци удряше Хондата, когато стъпеше на сняг - яко танцуване беше.Карах и едно Сузуки - това беше по-зле на сняг и от ладите, бре.Подадеш леко газ и тя занесе:-( Еталон за стабилност направо!
  • #30
    1 rate up comment 5 rate down comment
    SS_V50 ( преди 13 години )
    И за мен критерий номер 1 е сигурност - затова карам Волво, но като ги гледам Субару, доста по-зле са от повечето европейските марки:http://***.euroncap.com/results/subaru.aspx?dontlaunchmobile=1Нямат един модел, дето да предлага защита за шофьора и пътника 90% и нагоре!Виж например така мразените ВАГ каква защита имат(Шкода са по-добре).А Волво, Мерцедес, БМВ, Сааб?Като каза дъжд, та се сетих, че Хондата ми толкова беше изгнила, че при силен дъжд вътре капеше:-( Японско качество:-)
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_15873_cp3.htmlhttp://carscoop.blogspot.com/2008/05/2009-subaru-forester-gets-5-star.htmlНе мога да намеря за последнит тестове в Европа, където повечето автомобили от моделната гама на Субару също постигнаха максимални резултати от краш тестовете. Преди да си избера модела, доста прочетох за сигурността на Субару, тъй като това поне за мен е един от приоритетите...
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Под капризите на времето разбирам, че като тръгна на път, няма да се съобразявам с това дали ще вали дъжд или сняг, и дали снегорина ще е минал преди мен. Убедил съм се лично с това!Колкото до сигурност Субару си държат челните места, както доста други показатели:http://translate.google.bg/translate?hl=bg&langpair=en%7Cbg&u=http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-10401290-48.htmlhttp://translate.google.bg/translate?hl=bg&langpair=en%7Cbg&u=http://***.mb.com.ph/articles/234605/all-subaru-vehicle