IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Моделът се очаква да дебютира пред публика през 2014 г.

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Новото поколение на VW Passat трябва да се появи пред публика след около 2 години и германците вече работят усилено върху него. В момента вървят активните тестове на следващата версия, като външият вид на изпитвания автомобил по нищо не се различава от седмото поколение на модела. Под капака и в каросерията обаче се крият съвсем нови агрегати и други технически новости.

Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е модернизирана версия на предното, шесто поколение на автомобила. Платформата е същата, размерите не се различават. Вярно е – има различия в дизайна, който отговаря напълно на новата стилистика на Volkswagen. Наследникът на този модел обаче няма да има нищо общо с конструкцията на B7.

Новият автомобил ще бъде построен на платформата MQB, която VW смята да използва за моделите си от Golf до тези в бизнес-класа. Новата конструкция ще позволи да се увеличи пространството за пасажерите на задните седалки. Освен това двигателят ще бъде поставен по-ниско и ще подобри управлението на автомобила. В същото време въпреки по-големите размери, благодарение на използваните леки сплави, колата ще запази същото тегло – около 1400 кг.

Германците внимателно следят своите конкуренти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване. Затова и следващото поколение на VW Passat ще получи още по-богато базово оборудване. Ако сега Start/Stop и мултимедийната системи трябва да се поръчват допълнително, то в следващото поколение на автомобила те ще бъдат в базовото оборудване.

Главният пазар за Volkswagen Passat VІІІ си остава Европа, затова и основно внимание ще бъде обърнато на турбо-дизеловите двигатели. Машината ще се предлага със следващо поколение мотори с катализатор SCR, които са по-ефективни от настоящите и които ще трябва да отговарят на стандарта Euro6, който става задължителен от 2015 г.

Бензиновите TSI също ще бъдат модернизирани. Там Volkswagen ще трябва да реши дали да запази 3.6-литровия V6 или да го замени. Обмисля се пускането на 2.5-литров, 5-цилиндров мотор, но и той все още е под въпрос. Със сигурност ще има хибридна версия с агрегат, чиято мощност е 170 к.с. Литиево-йонните батерии ще позволят на автомобила да измине 50 км само на електричество.

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #43
    9 rate up comment 9 rate down comment
    slr-2 ( преди 7 години )
    Много точно ви е обрисувал колегата :селски хитреци тънещи в неграмотност,самотни и обезверени,заседнали на *** на географията –хи-хи-точно,точно!Такива сте всички тъпаци със старите ВАГ-клозети и си мислите,че сте хванали Мойсей за шлифера,докато харата ви съжаляват и чукат на дърво да не изпадат като вас.
  • #42
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Влизай още по-рядко. Даже изобщо не влизай.
  • #41
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Класика, написал си го в най-класическия си стил. Дай още!!! Но с друга самоличност. Понеже усещам, че се опитваш да ни впечатлиш ти предлагам Вейрон или нещо от сорта да сложиш за ник този път. И използвай по-прости думички. Нали самия ти каза, че сме глупаци и нищо не разбираме. Слез малко на нашето ниво...
  • #40
    13 rate up comment 5 rate down comment
    s2 ( преди 7 години )
    за пореден път нищо особено като дизайн от VW, но пак добре че не е с оня голям грозна предна решетка с пльоснат в средата регистрационен номер
  • #39
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Triforce i Klsika v Germania;maleee ,zaradi tezi pak ni spriaha za 6engen.
  • #38
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Виждал съм му таралясника - преправена ФВ Костенурка. Прилича на нескопосаните му драскулки, които публикува тук редовно. Гараж тунинг от най-левашките. Пламене (3форс) - защо го четкаш?
  • #37
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Triforce,напално си разобличен,Klasika в жанра на селския тарикат,сега и ти ли си S класа???????Alfa Romeo от 60е и 70e,е класика Opel Monca не е!!!!!!
  • #36
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    По-зле,те са един човек и той никъде не е ходил.
  • #35
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Triforce,izmi li TARALIASNIKA.Kaput ti i Klasika(karikaturista) ste hodili v Gemania za 15 godi6nata S klasa,niama takav Test Draiv kato tvoia, vsi4ki te razbraha ,4e si fal6iv.Iake Monca,ha ha ha...
  • #34
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Току що по Discovery даваха 5-th Gear и гадно се изгавриха с Фолксваген.Коментираха едно волво и имаше такъв израз ".... това волво е далеч по-привлекателно от отчайващо грозноватите фолксвагени от последните години".