IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Моделът се очаква да дебютира пред публика през 2014 г.

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Новото поколение на VW Passat трябва да се появи пред публика след около 2 години и германците вече работят усилено върху него. В момента вървят активните тестове на следващата версия, като външият вид на изпитвания автомобил по нищо не се различава от седмото поколение на модела. Под капака и в каросерията обаче се крият съвсем нови агрегати и други технически новости.

Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е модернизирана версия на предното, шесто поколение на автомобила. Платформата е същата, размерите не се различават. Вярно е – има различия в дизайна, който отговаря напълно на новата стилистика на Volkswagen. Наследникът на този модел обаче няма да има нищо общо с конструкцията на B7.

Новият автомобил ще бъде построен на платформата MQB, която VW смята да използва за моделите си от Golf до тези в бизнес-класа. Новата конструкция ще позволи да се увеличи пространството за пасажерите на задните седалки. Освен това двигателят ще бъде поставен по-ниско и ще подобри управлението на автомобила. В същото време въпреки по-големите размери, благодарение на използваните леки сплави, колата ще запази същото тегло – около 1400 кг.

Германците внимателно следят своите конкуренти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване. Затова и следващото поколение на VW Passat ще получи още по-богато базово оборудване. Ако сега Start/Stop и мултимедийната системи трябва да се поръчват допълнително, то в следващото поколение на автомобила те ще бъдат в базовото оборудване.

Главният пазар за Volkswagen Passat VІІІ си остава Европа, затова и основно внимание ще бъде обърнато на турбо-дизеловите двигатели. Машината ще се предлага със следващо поколение мотори с катализатор SCR, които са по-ефективни от настоящите и които ще трябва да отговарят на стандарта Euro6, който става задължителен от 2015 г.

Бензиновите TSI също ще бъдат модернизирани. Там Volkswagen ще трябва да реши дали да запази 3.6-литровия V6 или да го замени. Обмисля се пускането на 2.5-литров, 5-цилиндров мотор, но и той все още е под въпрос. Със сигурност ще има хибридна версия с агрегат, чиято мощност е 170 к.с. Литиево-йонните батерии ще позволят на автомобила да измине 50 км само на електричество.

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #33
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да,такава кола има,че дори и той не я е виждал.. :)
  • #32
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    Ей, МИШКИ! Класика има кола, която ще си мечтаете да имате! Толкова преправена, че не можеш да разбереш каква марка е като му видите колата ще се насерете всичките!
  • #31
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Този КЛАСИКА колко пъти трябва да му се казва да спре с карикатурите си, това не са рисунки, това са карикатури. Нямаш представа от автомобилен дизайн, господин КЛАСИКА. Спри с тия драсканици.
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Класика щял да идва с колата и да пие бира.Ясно,тоя *** няма книжка.И щял да си говори за коли.Какво има да говориш,купуваш и караш.Говорят за коли бедните кавали без коли.
  • #29
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сава само от две самоличности си писал. Давай, ти можеш още. Всички помним жизофреничните ти изблици. Много са приятно. Особено когато си пишеш сам хвалебствия и после от друг ник убеждаваш себе си да остави нас - невежите да тънем в блатото на собствената си посредственост. Изкарай някаква подобна КЛАСИКА за да ти се посмеем за кой ли път...
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами и аз това му викам да си каже,но не казва.Имейл му дадох,но не ми писа.Ей го на къде е Майнц на две крачки.Паля колата и за няколко часа съм там.Нищо ангажиращо няма за него.Само казва къде да се срещнем в удобно за него време.Ще седнем някъде на бира,на кафе или каквото му се пие и ще си поприказваме за коли.Тъкмо ще ми покаже своята гордост-колата.Ще види и аз с каква кола ще дойда.Приятно ще се изненада.Да,ама нещо се дърпа човека.Що така не мога да разбера.
  • #27
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Класиката... Кажи сега какви комплекси избиваш с всички тези самоличности, приказки за градове и други глупости? И поне този път не пиши хвалебствия за себе си от 10 различни ник-а. Кажи си...
  • #26
    15 rate up comment 11 rate down comment
    jok ( преди 7 години )
    Този част от статията казва всички: "Германците внимателно следят своите конглокенти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване." Не споменават Форд или Опел,а направо Hyundai/KIA.Мерят се с най-добрите.Браво на ФВ.
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не,KLASIKA е зад Майнц,в казаналъшко.Там го търси в ромското гето.Ще го познаеш,по буренясалия клозет пред колибата им с 4-те нули.Те там че намериш KLASIKA.Ама ти май търсиш сам себе си.
  • #24
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до:до Миризмата ( преди 7 години )
    Аз искам да ти повярвам,че имаш скъпо ауди,че някой е бягал от теб и т.н. и т.н.Та пусни поне един клип да докажеш как си чакал в Бургас с А7-цата и да ти повярваме.Защото брато,вече четвърта година се опитваш да обясняваш нещо тук анонимно,ама някак през буквичките не те видяхме нито веднаж в Бургас,още по-малко с ауди.