IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Моделът се очаква да дебютира пред публика през 2014 г.

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Новото поколение на VW Passat трябва да се появи пред публика след около 2 години и германците вече работят усилено върху него. В момента вървят активните тестове на следващата версия, като външият вид на изпитвания автомобил по нищо не се различава от седмото поколение на модела. Под капака и в каросерията обаче се крият съвсем нови агрегати и други технически новости.

Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е модернизирана версия на предното, шесто поколение на автомобила. Платформата е същата, размерите не се различават. Вярно е – има различия в дизайна, който отговаря напълно на новата стилистика на Volkswagen. Наследникът на този модел обаче няма да има нищо общо с конструкцията на B7.

Новият автомобил ще бъде построен на платформата MQB, която VW смята да използва за моделите си от Golf до тези в бизнес-класа. Новата конструкция ще позволи да се увеличи пространството за пасажерите на задните седалки. Освен това двигателят ще бъде поставен по-ниско и ще подобри управлението на автомобила. В същото време въпреки по-големите размери, благодарение на използваните леки сплави, колата ще запази същото тегло – около 1400 кг.

Германците внимателно следят своите конкуренти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване. Затова и следващото поколение на VW Passat ще получи още по-богато базово оборудване. Ако сега Start/Stop и мултимедийната системи трябва да се поръчват допълнително, то в следващото поколение на автомобила те ще бъдат в базовото оборудване.

Главният пазар за Volkswagen Passat VІІІ си остава Европа, затова и основно внимание ще бъде обърнато на турбо-дизеловите двигатели. Машината ще се предлага със следващо поколение мотори с катализатор SCR, които са по-ефективни от настоящите и които ще трябва да отговарят на стандарта Euro6, който става задължителен от 2015 г.

Бензиновите TSI също ще бъдат модернизирани. Там Volkswagen ще трябва да реши дали да запази 3.6-литровия V6 или да го замени. Обмисля се пускането на 2.5-литров, 5-цилиндров мотор, но и той все още е под въпрос. Със сигурност ще има хибридна версия с агрегат, чиято мощност е 170 к.с. Литиево-йонните батерии ще позволят на автомобила да измине 50 км само на електричество.

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    KLASIKA сега в Майнц ли си бе брат?Първо беше в Париж и като се наканих да идвам ми каза,че си се прибрал,после в Белгия ли къде ходи,казах ти,кто минаваш през Мюнхен да се видим да пием по кафе или бира.Не се обади.Идвахте с тифорса за кола в Германия пак не се обади.Аре,сега си ми наблизо,кажи къде и как да се разберем!
  • #22
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Klasika,като ги рисуваш тези........добре, че им смениаш емблемите,те едни и сащи.
  • #21
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Parvo, iabalki i kru6i,posle drugi.......abe Klasika,hap4eta pie6 li?
  • #20
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    KLASIKA, кво е това азиатско извращение?
  • #19
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как какво ще правим с тлъстото прасе?Ще го дават хората за скрап та да си избият част от парите за ремонти.Фолксваген са помислили за всичко ей!
  • #18
    13 rate up comment 9 rate down comment
    До миризмата ( преди 12 години )
    Миризма разкажи пак как се насираш от страх ха ха. Време е да те запишат в рекордите на гинес като най-страхливия чомек на планетата, който се насира постоянно и пищи като жена облян в рев и сополи. Прати писмо до Гинес, няма такъв индивид, миризлив и страхлив ***, който да ходи със забрадка и с начервени устни да маха на разклона на с.Мирулюбово, барем някой дърт и мазен, потен шофьор да го обърка с жена и да му обърне ануса с хастара в храстите.А за Пасата знаем че е високо грозде за теб.
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    да бяха му сложили едни свестни джанти. кво като е тестово муле.
  • #16
    7 rate up comment 12 rate down comment
    До мвиризмата ( преди 12 години )
    Миризлив ха ха ха хааа толкова си *** и от толкова много имена пишеш че вече забрави кой кой е. Ха ха ха страхлив вместо сега да пишеш от името Дошо, който уж те *** а сега уж ти си Дошо, май ще изляза прав че си се гънал в осрания Хюндай и си си бъркал с пръчка в *** и си си представял че те *** казанлъшкия дошо в 80-ка, явно 80-ката за теб е супер луксозно возило.Е то пред Хюндай и 30 годищен Кадет е лукс изпълнение, ама няма значение. Страхлив я разкажи сега що ревеш като жена и се насираш?
  • #15
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Че те в Англия поне от 30 години насам купуват само Форд :)Логично е да хвалят техните автомобили като Форд и Vauxhall. Мен ми е интересно друго обаче. В съседната статия Форд намаляват с 200 килограма теглото на Фокус, а Пасат щял да остане 1400 килограма :) Тя хубаво ще остане, но от опит знаем, че поне още 20 години ще е така. какво правим с това тлъсто прасе след време?
  • #14
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вижте първото изречение,ще го покажат през 2014.Трагедия!