IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Моделът се очаква да дебютира пред публика през 2014 г.

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Новото поколение на VW Passat трябва да се появи пред публика след около 2 години и германците вече работят усилено върху него. В момента вървят активните тестове на следващата версия, като външият вид на изпитвания автомобил по нищо не се различава от седмото поколение на модела. Под капака и в каросерията обаче се крият съвсем нови агрегати и други технически новости.

Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е модернизирана версия на предното, шесто поколение на автомобила. Платформата е същата, размерите не се различават. Вярно е – има различия в дизайна, който отговаря напълно на новата стилистика на Volkswagen. Наследникът на този модел обаче няма да има нищо общо с конструкцията на B7.

Новият автомобил ще бъде построен на платформата MQB, която VW смята да използва за моделите си от Golf до тези в бизнес-класа. Новата конструкция ще позволи да се увеличи пространството за пасажерите на задните седалки. Освен това двигателят ще бъде поставен по-ниско и ще подобри управлението на автомобила. В същото време въпреки по-големите размери, благодарение на използваните леки сплави, колата ще запази същото тегло – около 1400 кг.

Германците внимателно следят своите конкуренти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване. Затова и следващото поколение на VW Passat ще получи още по-богато базово оборудване. Ако сега Start/Stop и мултимедийната системи трябва да се поръчват допълнително, то в следващото поколение на автомобила те ще бъдат в базовото оборудване.

Главният пазар за Volkswagen Passat VІІІ си остава Европа, затова и основно внимание ще бъде обърнато на турбо-дизеловите двигатели. Машината ще се предлага със следващо поколение мотори с катализатор SCR, които са по-ефективни от настоящите и които ще трябва да отговарят на стандарта Euro6, който става задължителен от 2015 г.

Бензиновите TSI също ще бъдат модернизирани. Там Volkswagen ще трябва да реши дали да запази 3.6-литровия V6 или да го замени. Обмисля се пускането на 2.5-литров, 5-цилиндров мотор, но и той все още е под въпрос. Със сигурност ще има хибридна версия с агрегат, чиято мощност е 170 к.с. Литиево-йонните батерии ще позволят на автомобила да измине 50 км само на електричество.

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #13
    11 rate up comment 8 rate down comment
    само питам ( преди 8 години )
    Кой продава пове'е от VW в класoвете на Polo,Golf и Passat в Европа?
  • #12
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вечният пациент.Колко истина и псувни има в тези думи.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До Дошо ( преди 8 години )
    Ти си такъв ***,че освен за министър при следващата рокада в кабинета за нищо друго не ставаш! Не си губи времето тук, а отиди и се пробвай в някой правителствен сайт: ти си толкова упорит,***,смотан и безнадежден - направо си стопроцентова кандидатура. Успех там, тук си просто един цмотаняк!
  • #10
    11 rate up comment 5 rate down comment
    до:кУр за дошо ( преди 8 години )
    К'во стана,бе кавал,вече ще ви проверяват за фалшиви дипломи.Голямо дърво за теб,не можеш да изкараш книжка,сач ***.
  • #9
    13 rate up comment 6 rate down comment
    ni_to_il ( преди 8 години )
    Няма нищо общо с предишнияс само дето става като с голфа - не можеш каза 2007 ли е 2012 ли е. А хората обичат разнообразието, защото често живота е еднообразен - една и съща работа, една и съща жена, една и съща панелка. За това като тръгнат на пазар за дрехи например или кола повечето хора искат разнообразие, все пак колко често сте си купували една и съща тениска 2 пъти само защото ви е харесала първия път? :)
  • #8
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    А казанлъшкия *** се цепи от яд, че любимия му производител ВАГ прави само ***, в което ще се убеди когато от малко *** неизбежно се превърне е голям *** и си купи, някой батал от ВАГ, който ще му върши работа като външен *** понеже няма да има пари да му плаща ежемесечните ремонти.
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хайде дано го оправят,че голям срам за ФВ.
  • #6
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голямо оплюване му правят в UK.
  • #5
    21 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Същото дърво ще си остане.Скапан, дефектен ВАГен.Те само с нормално задвижване не могат да направят автомобил и кочеците им са пълни с дефекти на всякакво ниво, какво остава за хибрид?Смеха там ще е пълен.Обаче много лошо ще го издухат след няколко години.Сега още има хора да им се връзват на маркетинга ама след като се опарят все повече хора отговарат на въпроса дали биха си купили автомобил на тази компания с НЕ!Поразгледайте малко чужди сайтове, най-вече англииски и ще се убедите.FUCK VAG!
  • #4
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е версия на предното, шесто поколение на автомобила" е ние от толкова време го дъвчем това,само смуглия *** от казанлъшко изпадаше в шизофренична диария от повтаряне каква хубава кола била Пасата.Да,ама не била,факт.