Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Моделът се очаква да дебютира пред публика през 2014 г.

Следващият VW Passat – нищо общо с настоящия

Новото поколение на VW Passat трябва да се появи пред публика след около 2 години и германците вече работят усилено върху него. В момента вървят активните тестове на следващата версия, като външият вид на изпитвания автомобил по нищо не се различава от седмото поколение на модела. Под капака и в каросерията обаче се крият съвсем нови агрегати и други технически новости.

Не е тайна, че VW Passat B7, който бе показан през 2010 г., всъщност е модернизирана версия на предното, шесто поколение на автомобила. Платформата е същата, размерите не се различават. Вярно е – има различия в дизайна, който отговаря напълно на новата стилистика на Volkswagen. Наследникът на този модел обаче няма да има нищо общо с конструкцията на B7.

Новият автомобил ще бъде построен на платформата MQB, която VW смята да използва за моделите си от Golf до тези в бизнес-класа. Новата конструкция ще позволи да се увеличи пространството за пасажерите на задните седалки. Освен това двигателят ще бъде поставен по-ниско и ще подобри управлението на автомобила. В същото време въпреки по-големите размери, благодарение на използваните леки сплави, колата ще запази същото тегло – около 1400 кг.

Германците внимателно следят своите конкуренти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA, който пусна на пазара Hundai i40 и KIA Optima. Тези нови модели привличант не само със съвремения си дизайн и техника, но и с богатото си оборудване. Затова и следващото поколение на VW Passat ще получи още по-богато базово оборудване. Ако сега Start/Stop и мултимедийната системи трябва да се поръчват допълнително, то в следващото поколение на автомобила те ще бъдат в базовото оборудване.

Главният пазар за Volkswagen Passat VІІІ си остава Европа, затова и основно внимание ще бъде обърнато на турбо-дизеловите двигатели. Машината ще се предлага със следващо поколение мотори с катализатор SCR, които са по-ефективни от настоящите и които ще трябва да отговарят на стандарта Euro6, който става задължителен от 2015 г.

Бензиновите TSI също ще бъдат модернизирани. Там Volkswagen ще трябва да реши дали да запази 3.6-литровия V6 или да го замени. Обмисля се пускането на 2.5-литров, 5-цилиндров мотор, но и той все още е под въпрос. Със сигурност ще има хибридна версия с агрегат, чиято мощност е 170 к.с. Литиево-йонните батерии ще позволят на автомобила да измине 50 км само на електричество.

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #63
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Класика,как е времето в Майнц?Бях ти пратил имейла си да ми пишеш.Два пъти ти го пращах,но отговор така и не получих.Явно нещо не ти се нрави да се срещаш с други.Миналата зима на Боровец щяхме да се видим.Излъга,че си бил там с приятел,приятелката си,стара та си кола,облечен с яке монца.Сега май пак послъгваш,че си в Майнц.Само не разбирам защо го правиш?Доказваш ли на някого нещо?
  • #62
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ми много хубаво. Аз пак те питам комплекси ли избиваш?
  • #61
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Германците внимателно следят своите конглокенти и най-вече корейския тандем Hyundai-KIA,.." да,гледат и се учат как се правят коли.
  • #60
    4 rate up comment 4 rate down comment
    густо ( преди 7 години )
    Не ауди,кавал прост,ти Поло от 1986 не можеш да си купиш.Дори някога да изкараш книжка,ще си я навираш в *** ***,ха,ха,защото с нея ще караш само каруцата на баща ти.
  • #59
    7 rate up comment 4 rate down comment
    за ауди-циганчето ( преди 7 години )
    По-жалко е,че VAG имат само един фен тук.И той е бедно *** от казанлъшко без книжка.Никой друг не ги бръсне за сливи.Дори германците си признават от кой са гледали като правят новия Пасат,от i40 KIA Optima.Гадно ли ти стана,черен ***?Така и трябва,парцалив кочан.Показвай си невръстенията,да се правиш на бял човек с ауди,въшкарче.Живей си в *** в гетото,там ти е мястото,*** грозен!
  • #58
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zaMango ( преди 7 години )
  • #57
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Oooo Mirizma(mizerna), pak sa ta ibali v nemska kaliaska.***/K..a,tapunger pak se izdade,ve4e ne se krie6.Nehodi6 li na razhodka v tova hubavo vreme,a stoi6 pred kompa mizerio Koreiska. Ako moje6 da 4ete6, potarsi v Google,kolko pari ot pensionnite fondove sa vlojeni v H/K(nadut balon) ,ti si produkt na reklama i *** me4ti.
  • #56
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ми като са толкова жалки от VAG що влизаш да пишеш по 100 поста на ден и да убеждаваш хората, а не ги оставиш те сами да се убедят в това? Комплекси ли избиваш във форума?
  • #55
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    От 2005/2006 същите немски каляски струват колкото чисто нови тук.Но ти няма как да знаеш това от вашето село.А колкото до това кой имал пари за немска кола,си го начукай отзад,сополиво ***!Hyundai i40,ix35 и Veloster са по-скъпи от немските им аналалози,но въпреки това се продават супер добре и това адски бърка в очите на немците.Намериха си майстора.
  • #54
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Koito niama pari za Nemski avt. se samozalagva,4e e kiselo grozdeto.Kato niamate pari za nova , na pazara ima 4udesni predlojenia ot 2005,2006godina na BMW,Mercedes,Audi i taka na tatak!