IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

Три от тях ще видим през следващите 12 месеца

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

През следващите 4 години Mercedes-Benz ще направи глобална модернизация на продуктите си, в резултат на което на пазара ще се появят 10 нови модела. Това обявиха от германския производител. Други 22 модела ще претърпят фейслифт или модернизация.

Първият дебют ще видим още в Женева следващия месец, където ще бъде представен хечбека A-class. Той е на същата платформа с предно предаване MFA (modular front architecture), като B-class и ще се предлага с бензинови и дизелови мотори с мощност между 109 и 340 к.с.

До края на годината ще се появи и новият SUV GL-class. Той ще бъде на платформата на новата M-class, като ще се оборудва с 6 и 8-цилиндрови мотори. Едновременно с неговата премиера или малко след нея ще видим и новата S-class, която трябва да стане приемник на Maybach 57/62. Освен с дизелови и бензинови мотори, лимузината ще се предлага и в хибриден вариант, чиито батерии ще могат да се зареждат от електропреносната мрежа.

В началото на 2014 г. моделната линия на концерна от Щутгарт ще бъде попълнена със спортния SLC, който ще бъде „по-малко братче” на суперколата SLS AMG. Той ще се предлага като купе и кабриолет, а за върхова версия е предвиден 5.5-литров бензинов агрегат с мощност 500 к.с.

Още през същата година ще се появи следващото поколение на C-class, чийто прототип вече се тества. Моделът ще се предлага като седан, комби и купе, а се очаква да има и версия кабриолет.

В плановете на Mercedes-Benz влиза и пускането на конкурент на BMW X6. Съперник на бавареца трябва да бъде кросоувър, носещ името MLC. Той ще бъде на платформата на M-class, като ще използва същите двигатели.

Освен това Mercedes-Benz планира нов кросовър GLS, седан BLS, комби с 3 врати CLC Shooting Brake, както и CLS  Shooting Brake. Освен това концернът реши да не се отказва от производството на R-class, чиито продажби в Европа и САЩ паднаха, но на китайския пазар отчитат огромен интерес.

0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Окапани сме били, сме и ще си останем. Който трябва си върти капитализъм и го боли фуя.
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Това казвах и аз по-долу, както ние си имам Централен регистър по особени залози, така и там е подобна институция. Просто в по-предният пост съм допуснал правописни грешки "регистър за особени залози" е правилното. Не е като тук "Дай баланса за предни години, дай тва, дай онова, дай гаранти щото видиш си рисков, сякаш чакат някой с триста кила злато само. Дай сега да ти напишем и една Запис на заповед за цялата сума, което е противозаконно, щото клиента е платил примерно 20% от стойността само.
  • #40
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Честит да бъде този ден,във които Дошо е родени е поел дълъг чеееееп.Нека вдигнем тежки чаши за Дошовците наши и за деняяяят,когато Дошо, когато някой като Дошо гъъълтааа семееееее!
  • #39
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нас червения Дошо роди,нас неще ни уплаши смъртта. Ние сме на 4-ти километър,ние сме на 4-ти километър,Ние сме на 4-ти километър.И такаа до края на света.Пада Дошо в смъртен бой.Пада и *** на ***, за да изгрее тойв малък червен Хюндай.Пада и *** на ***, за да изгрее тойв малък червен Хюндай.Пада и *** на ***, за да изгрее тойв малък червен Хюндай.
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ДА ИЗЧИСТИМ ФОРУМА ( преди 13 години )
    ДА ИЗЧИСТИМ ФОРУМА ОТ ДОШОВЦИ И ХЕЙТЪРЧЕТА :D
  • #37
    0 rate up comment 4 rate down comment
    смърт за ДОШО :D ( преди 13 години )
    ДОШО, ДОШО ***, ***!!!! ХЕЙТЪРИТЕ НА САПЪН, НА САПУУУУУУН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #36
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В Германия е с лична карта одобряването за лизинг или кредит,но не е толкова просто.Имат си централна информационна система,която знае много неща за всеки и най-вече финансовата ти история.Отиваш примерно при дилъра да си вземеш кола.Той ти въвежда данните и от банката с която работят се свързват със системата,проверяват те и преценят дали ставаш или не и какви погасителни вноски можеш да покриваш.Цялата процедура трае между 5 и 30 мин. и ти съобщават дали си одобрен.
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Хипо Лизинг се опита да внедри подобна схема само срещу лична карта ама доставчиците ги фалираха щото съвместно с техни служители праскаха "над стойност" и надуха балон, който се спука лесно.
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    В Германия няма термин "оперативен" лизинг. Там си е лизинг. В основата си нашият "оперативен" прилича на техният стандартен. Тук е разлино щото българина е свикнал като плаща за после и да го придобива. Там отиваш с лична карта и кандидатстваш като сам си преценил риска предварително дали ще можеш да си плащаш. Влезеш ли в регисръра им за особено залови няма да видиш кредит до живот! При положение, че те живеят само с кредит това би означавало банкрут.
  • #33
    1 rate up comment 3 rate down comment
    М ( преди 13 години )
    На Инсигния блъска малко. Бая хора ще изплаши