IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

Три от тях ще видим през следващите 12 месеца

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

През следващите 4 години Mercedes-Benz ще направи глобална модернизация на продуктите си, в резултат на което на пазара ще се появят 10 нови модела. Това обявиха от германския производител. Други 22 модела ще претърпят фейслифт или модернизация.

Първият дебют ще видим още в Женева следващия месец, където ще бъде представен хечбека A-class. Той е на същата платформа с предно предаване MFA (modular front architecture), като B-class и ще се предлага с бензинови и дизелови мотори с мощност между 109 и 340 к.с.

До края на годината ще се появи и новият SUV GL-class. Той ще бъде на платформата на новата M-class, като ще се оборудва с 6 и 8-цилиндрови мотори. Едновременно с неговата премиера или малко след нея ще видим и новата S-class, която трябва да стане приемник на Maybach 57/62. Освен с дизелови и бензинови мотори, лимузината ще се предлага и в хибриден вариант, чиито батерии ще могат да се зареждат от електропреносната мрежа.

В началото на 2014 г. моделната линия на концерна от Щутгарт ще бъде попълнена със спортния SLC, който ще бъде „по-малко братче” на суперколата SLS AMG. Той ще се предлага като купе и кабриолет, а за върхова версия е предвиден 5.5-литров бензинов агрегат с мощност 500 к.с.

Още през същата година ще се появи следващото поколение на C-class, чийто прототип вече се тества. Моделът ще се предлага като седан, комби и купе, а се очаква да има и версия кабриолет.

В плановете на Mercedes-Benz влиза и пускането на конкурент на BMW X6. Съперник на бавареца трябва да бъде кросоувър, носещ името MLC. Той ще бъде на платформата на M-class, като ще използва същите двигатели.

Освен това Mercedes-Benz планира нов кросовър GLS, седан BLS, комби с 3 врати CLC Shooting Brake, както и CLS  Shooting Brake. Освен това концернът реши да не се отказва от производството на R-class, чиито продажби в Европа и САЩ паднаха, но на китайския пазар отчитат огромен интерес.

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    бб - честит рожден ден! :)И недей да пишеш така "одъртявам", все едно си минал 55 :D
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Gledite si vas, po balgarski vse v 4ujdoto vi e okoto.
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Верно е, че недвижимостите са убихствено скъпи там, но е и факт, че автомобилният им парк е нов. Въпреки че си броят стотинките..Никой не казва, че са богати, но живеят нормално и добре. Ние да му мислим..
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: Lacressian ( преди 13 години )
    Личи си от всякъде,че не си изобщо запознат със запада.Върви,поживей и тогава говори.Щото това сега дето си го чувал и чел от тук и там не е баш така.Средната заплата в Германия е около 4000 евро бруто.От тази сума махни 45% данъци и виж колко ти остават.Наем двустаен апартамент 700 евро+ток,вода,парно,тел=1000+500 за храна+300 а гориво станаха 1800 евро.За 20 000 евро си вземаш нещо от рода на Голф и го изплащаш и си броиш стотинките.При това човек,който взема средна заплата.Ами другите?
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Имам предвид, че БМВ-то е с оферта за лизинг от немска лизингова компания.Не българска.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Явно не съм прочел правилно, извинявам се.Говорим за едно и също нещо.Ще ви дам пример - SUV от масова марка на цена около 70К лева през оперативен лизинг в България излиза по-скъпо на вноски за 3 години, отколкото BMW 330 diesel на цена над 100К. Нещата са коренно различни при нас и там, затова няма база за сравнение.
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    В Германия МБ карат улегналите хора, защото има някаква ценност в цялата работа. Тук малко след като дръпнем напред бързаме към Балкан Стар, та да ни разберат всички, че вече не сме селски пранги, а хай левъл.ББ - "западняците" не купуват нищо. Там автомобилите се продават изцяло на "оперативен лизинг" както е познат у нас. Там си е просто лизинг, тук има разлика щото няма вторичен пазар.
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до: бб ( преди 13 години )
    Така е,абсолютно си прав.Само човек,който не познава западния свят може да каже,че хората там ходят на шопинг за коли.Човек,който си мисли,че там парите падат от дърветата.Най-скъпата покупка на западняка е автомобила.Недвижими имоти почти не купуват.Свикнали са под наем цял живот.Остава им само автомобила,но дори и той в повечето случай не е техен,а на банката.Плащат си лизинга 3 или 5 г и като мине този срок предават колата и вземат новия модел.
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Lacressian ( преди 13 години )
    След като масово на запад се карат само чисто нови коли, т.е. на доживотен лизинг 200Е примерно и на всеки 3 години си подменяш колата, значи има нещо вярно в изказа ми. Една кола е примерно 20к евро, при заплата 5 - тва е все едно българина да си купува телевизор на 6 месеца, грубо казано. Баш си е като шопинг :) А и аз имах идеята зад самото купуване, а не паричната част. Виж, че колите вече станаха толкова много, че ако не подходиш по шопинг подход, си загубен :)
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой не е съгласен ли,че МБ е пенсионерска марка!В БГ може и да не е.В Албания и Турция също не е,но я се разходете до Германия да видите кой кара МБ!Такситата,по-заможните хора над 50 г. и гастайбайтерите,предимно турските.Всички останали по-млади и с възможности карат БМВ и Ауди.Това е положението.Който не вярва да се разходи до Германия и да се увери.Преди време гледах една класация.Най възрастните шофйори бяха на Ягуар,а след това на МБ.Най млади бяха на Хонда,БМВ,Форд и Ауди.