IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

Три от тях ще видим през следващите 12 месеца

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

През следващите 4 години Mercedes-Benz ще направи глобална модернизация на продуктите си, в резултат на което на пазара ще се появят 10 нови модела. Това обявиха от германския производител. Други 22 модела ще претърпят фейслифт или модернизация.

Първият дебют ще видим още в Женева следващия месец, където ще бъде представен хечбека A-class. Той е на същата платформа с предно предаване MFA (modular front architecture), като B-class и ще се предлага с бензинови и дизелови мотори с мощност между 109 и 340 к.с.

До края на годината ще се появи и новият SUV GL-class. Той ще бъде на платформата на новата M-class, като ще се оборудва с 6 и 8-цилиндрови мотори. Едновременно с неговата премиера или малко след нея ще видим и новата S-class, която трябва да стане приемник на Maybach 57/62. Освен с дизелови и бензинови мотори, лимузината ще се предлага и в хибриден вариант, чиито батерии ще могат да се зареждат от електропреносната мрежа.

В началото на 2014 г. моделната линия на концерна от Щутгарт ще бъде попълнена със спортния SLC, който ще бъде „по-малко братче” на суперколата SLS AMG. Той ще се предлага като купе и кабриолет, а за върхова версия е предвиден 5.5-литров бензинов агрегат с мощност 500 к.с.

Още през същата година ще се появи следващото поколение на C-class, чийто прототип вече се тества. Моделът ще се предлага като седан, комби и купе, а се очаква да има и версия кабриолет.

В плановете на Mercedes-Benz влиза и пускането на конкурент на BMW X6. Съперник на бавареца трябва да бъде кросоувър, носещ името MLC. Той ще бъде на платформата на M-class, като ще използва същите двигатели.

Освен това Mercedes-Benz планира нов кросовър GLS, седан BLS, комби с 3 врати CLC Shooting Brake, както и CLS  Shooting Brake. Освен това концернът реши да не се отказва от производството на R-class, чиито продажби в Европа и САЩ паднаха, но на китайския пазар отчитат огромен интерес.

0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Lacressian, не съм съгласен че "колите отдавна по белия свят не са лукс и хората ходят на "шопинг" за коли". Дори за западняците с по-високите доходи от нас колата е може би най-скъпото нещо което купуват /те не купуват толкова жилища като нас, живеят под наем/. Та съвсем не ги сменят като носни кърпички. Също така в началото на кризата правителствата се спуснаха да спасяват авто компаниите, защото произвеждат скъп продукт. Не хукнаха да спасяват хлебарите! ;)
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Напълно съгласен! Да, има клиенти които в търсенето си се осведомяват доста, но като цяло ги интересува общото усещане.Сега не само отделните сегменти се сливат, сливат се и марките - платформа на един, двигател от друг, който пък купил лиценза от трети..Всичкият този глобализъм определено кара нещата да губят своята идентичност.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Gosho ( преди 13 години )
    2 modela na bazata na Laguna i edin na tazi ot NISSAN Micra taka Mercedes e zaplanuval zavinagi da sloji krai na voinata s BMW i AUDI!!!!!
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Lacressian ( преди 13 години )
    В близко бъдеще, братле бб, изобщо няма да има нужда да помним моделите и абревиатурите, защото колите отдавна по белия свят не са лукс и хората ходят на "шопинг" за коли, почти както за дрехи. Отиваш в шоурума, вежливо те посрещат, сядаш в колкото коли искаш, караш колкото от тях искаш, и като си харесаш някоя си я взимаш, без да те интересува какво пише отзад.Надписите и сега дори не са друдни.
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    До и какво пре4и?А ти явно си поредният /а може би и същият/ анонимник, който изказва предположение и после изгражда цяла теория върху него.Не, не ми е жал за соца, а и тогава имаше само един клас коли - нисък, а аз ако си прочел пиша за 3 класа, това не са соцмашините. И не съм пенсия. Вярно че днес "остарявам" с 1 г, но пенсията ми е далечна. Не знам кой пише глупости, като гледам с мен има повече съгласни хора. ;)Проблемът с многото модели е, че все по-трудно ще се ориентираме кой какъв е
  • #7
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    От трите големи премиум марки само мерцедес успява да поддържа разнообразието. Всеки техен модел има различно лице и форми. Така се прави.
  • #6
    4 rate up comment 10 rate down comment
    и какво пре4и? ( преди 13 години )
    И какво пре4и да има много и разли4ни модели?От това пе4елим само ние.А бб с умиление да си спомня соца,там си останал май.И преди е писал глупости,няма изненади.Явно е пенсия с комп
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Lacressian ( преди 13 години )
    Еее, ти пък - нека крачим напред. Сегашните автомобили са построени на модулни платформи, а не на едно шаси, дето само 1 тип кола може да стане от него. С навлизането на този нов тип платформи, правенето на много модели става лесно, а така и клиентите имат много по-голям избор.
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Явно манията за хиляди модели е обхванала всички. Скоро с умиление ще си спомняме времето когато всяка марка имаше 3 модела малък, среден и висок клас. В близко бъдеще ще трябва да си вундеркинд за да запомниш всички модификации на отделните компании. Че те някои са с букви, други с цифри, а някои с букви и цифри. А да знаеш каква е разликата между тях вече ще трябва да си...
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Важното е, че ти помниш едно, което те интересува - ВАЗ 2101 ;)