IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

Три от тях ще видим през следващите 12 месеца

До края на 2015 г. Mercedes-Benz ще пусне 10 нови модела

През следващите 4 години Mercedes-Benz ще направи глобална модернизация на продуктите си, в резултат на което на пазара ще се появят 10 нови модела. Това обявиха от германския производител. Други 22 модела ще претърпят фейслифт или модернизация.

Първият дебют ще видим още в Женева следващия месец, където ще бъде представен хечбека A-class. Той е на същата платформа с предно предаване MFA (modular front architecture), като B-class и ще се предлага с бензинови и дизелови мотори с мощност между 109 и 340 к.с.

До края на годината ще се появи и новият SUV GL-class. Той ще бъде на платформата на новата M-class, като ще се оборудва с 6 и 8-цилиндрови мотори. Едновременно с неговата премиера или малко след нея ще видим и новата S-class, която трябва да стане приемник на Maybach 57/62. Освен с дизелови и бензинови мотори, лимузината ще се предлага и в хибриден вариант, чиито батерии ще могат да се зареждат от електропреносната мрежа.

В началото на 2014 г. моделната линия на концерна от Щутгарт ще бъде попълнена със спортния SLC, който ще бъде „по-малко братче” на суперколата SLS AMG. Той ще се предлага като купе и кабриолет, а за върхова версия е предвиден 5.5-литров бензинов агрегат с мощност 500 к.с.

Още през същата година ще се появи следващото поколение на C-class, чийто прототип вече се тества. Моделът ще се предлага като седан, комби и купе, а се очаква да има и версия кабриолет.

В плановете на Mercedes-Benz влиза и пускането на конкурент на BMW X6. Съперник на бавареца трябва да бъде кросоувър, носещ името MLC. Той ще бъде на платформата на M-class, като ще използва същите двигатели.

Освен това Mercedes-Benz планира нов кросовър GLS, седан BLS, комби с 3 врати CLC Shooting Brake, както и CLS  Shooting Brake. Освен това концернът реши да не се отказва от производството на R-class, чиито продажби в Европа и САЩ паднаха, но на китайския пазар отчитат огромен интерес.

0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    За съжаление показания на снимката концепт в стил на японски дизайн няма да се произвежда, той бе създаден само "да плаши" какво могат (биха могли). А така биха наистина изплашили клиентелата си, предпочитаща консервативните козметични промени.
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    do: Lacressian ( преди 13 години )
    I az sam na mnenie 4e si mnogo prost.Dori izvanaredno mnogo.Po-tapo par4e v foruma ne se se6tam da e imalo skoro.
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Lacressian ( преди 13 години )
    Анонимкооо, по-скоро ти се върни в 1ви клас! По твоята логика никой в Германия не взима повече от 8к Евро, щото това е обратното на теоретичния минимум от 0 евро, и 0+8/2=4. Аман от необразован и изключително *** народ!Ето ти *** пример: 10+4+1+1/4=4Ере, марш, да си налягаш парцалите!
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ***,по-***,най-***,Lacressian.Абе пиле шарено,казано ти е,че средната заплата е 4 к.Колкото вземат заплата над тази сума,толкова вземат и под нея.Толкова ли си кух,че не можеш да разбереш какво е средна заплата!?Средна,среда,осреднено...вземат заплатите на определена бройка хора работещи в различни сфери,събират им заплатите и ги делят на бройката им.Това ако не се лъжа в 4-ти клас го учихме.Само не ми казвай,че още не си стигнал до там!
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В България автопарка е средно над 20 годишен. Така, че осем години са си за нас автомобили с мушами и восък. А и една 8 годишна кола е да кажем...Голф :P E, какво да йарат германците? И преди 8 години и сега, Голф си изглежда все така. Чакайте да минат поне 3 поколения, че да се види разликата. Кой луд си купува един и същи модел през 3 години?
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Lacressian ( преди 13 години )
    Като ви слуша човек, ще излезе, че автомобилостроителите си продават колите на извънземните, щом и германците карат стари коли и нямат пари за нови :DПък и откакто почнаха да вадят нови модели на 3-4 години, а не на 8-10, никой не си сменя колата. И не са чували за оперативен лизинг и т.н. И 4к евро средна заплата означава, че има много с 6-10 и нагоре. И те сигурно карат стари коли?
  • #26
    1 rate up comment 3 rate down comment
    G777 ( преди 13 години )
    PROPUSNALI STE, OBNOVENIA G55
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    znam samo 4e kogato bqx posledniq pat vav germaniq pomnq 4e po ulicete se 4usvax na avtomobilno 6ou vav bukvalniq smisal novi noveni4ki i xubavi koli karat
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до Lacressian ( преди 13 години )
    Абе ти няма ли да спреш да приказваш глупости? Познавам сума ти шваби и никой не кара нова кола, камо ли да си я сменя на три години. Аман от дървени философи.
  • #23
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Автопарка колко да им е нов?В Германия средната възраст на автомобилите е 8,5 г.Така,че да си приказваме,че карали все ново не е баш така.Вярно е,че са по-добре от нас и карат по-скъпи и нови коли,но и тяхната не е лесна.У нас можеш да свиеш разходите до минимум,а там не.Наема и големите данъци си вървят.Закъснееш ли и идват от инкасо фирмата и ти описват имуществото,като преди това ти блокират всички банкови сметки.Така,че не мислете,че цъфтят и вържат!