IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

Автомобилът е с познатия 4.4-литров двигател с мощност 560 к.с.

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

До изложението в Женева има около 3 седмици, но BMW реши да покаже какво могат да очакват феновете на марката. Баварците разкриха подробности за новото M6, което ще бъде показано във варианти Coupe и Convertible (кабриолет).

Както се очакваше, новото M6 ще разполага с 4.4 литров, V8 двигател с двойно турбо, мощност от 560 к.с. и въртящ момевт от 680 Нм. Благодарение на него автомобилът във варианта Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.2 сек., докато при кабриолетът постижението е с 0.1 сек по-бавно. Максималната скорост на машината е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но ако клиентът се снабди с допълнителния пакет M Driver's package тя ще нарастне до 305 км/ч.

Във всички варианти новото M6 разполага със стандратна 7-степенна M-Double Clutch Transmission (M-DCT), както и с технологията на BMW за променливо блокиране на задния диференциал- Active M Differential. Има вариант и за 6-степенна, ръчна трансмисия, която ще се предлага единствено пазара в САЩ. Тя е идентиична като тази при новото M5.

Що се касае до консумацията на гориво, тя е намалена с около 30%, спрямо познатия модел. Това е постигнато с редица системи, като автоматичната функция Старт/Стоп, предлагана като стандартно оборудване, и други елементи от технологията Efficient Dynamics, като регенерация на спирачната енергия и маслена помпа с управляем обем. Новото BMW M6
Coupe постига среден разход на гориво от 9,9 л/100 км. в ЕС тестови цикъл и емисии на CO2 от 232 г/км. Съответните стойности за новото BMW M6 Convertible са 10,3 л/ 100 км. и 239 г/км.

Другите новости при автомобила са широкото използване на карбон при направата на каросерията, както и на други леки материали като алуминий и фибро-стъкло. Това прави машината по-лека, като при M6 Coupe тежестта е 1850 кг., а при кабриолета – 1980 кг.

Има и промени в окачването в сравнение с нормалната
6-серия, което позволява на машината да бъде с около 30 мм по-ниска от обикновено, както и в спирачната система. За първи път BMW предлага специални карбоново-керамични спирачки, които са по-леки от стандартните. Те обаче са единствено за версията с 20-инчови джанти, които са като допълнителна опция.

Тагове: coupe convertible
0 от 500
  • #26
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ти явно в кола с активно окачване не си се качвал - НИКОГА! :)
  • #25
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Sturmfuehrer ( преди 13 години )
    Да бе, ултра-мега-страхотен лукс е това М6 с твърдите пружини. Ха-ха. Самата дефиниция за лукс изключва спортно поведение. А проблемите на ГТР одавна са в историята.
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е мега-луксозна кола, не е Нисан GT-R. Да не говорим че е със задно. А и да не забравяме за хроничните проблеми с трансмисията на Нисана, които компанията отказва да поправи по гаранция и съответно губи дела в Америка. Прочети малко тук ако не знаеш - http://***.ehow.com/way_5456130_nissan-gtr-transmission-problems.html.
  • #23
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Sturmfuehrer ( преди 13 години )
    Кой си купува спортна кола за да го вози меко бе, Triforce? Само някой лищен от разсъдък, май. А това М6 да не мислиш че вози по-меко от ГТР? Забрави просто. Ясно че за всеки влак си има пътници, но също така е чсно че пътниците за влака на М6 са кръгли ***.
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Sturmfuehrer - стига с тоя GT-R бе човек! Отивай, купувай си и се спирай! За всеки влак си има пътници! Под всяка статия чета, как GT-R бил не знам си какъв и колко бърз и как отвявал всичко.Почвам да се чудя колко и какви заблудени хора има по този свят...Забравих да питам - GT-R по-удобен ли е? Меко ли ще вози, като е супер спорт и няма активно окачване? Май е кола само за старт 0-100, а не става за возене, а?
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Готвачев и IT - абе момченца, вие луди ли сте и двамата, ама честно?! Скоро в статия на Mercedes, четох, че модела SL бил много зле. Значи BMW M6 е зле, SL е зле... че вие направо върнахте автомобилостроенето в 1-ви клас бе. Хайде, направете по-хубаво. Или то вече има на пазара, а? Кое е то? Тойота с милион дефекти? Хюндай с цени на БМВ и Мерцедес, а с по-ниско качество на материали и изработка? Може би някоя френска кола (те поне са удобни, за разлика от немските и корейските)?Смешните сте!!!
  • #20
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Sturmfuehrer ( преди 13 години )
    Леле, това GTR ще го направи смешно на всяка писта или аутобан. Трябва да си много силно изкуглокигал кухавелник за да си купиш тая немска бангия която ще си отвиси по сервизите с тия турбини и електроники. Дизайнът поне е претрупана мазаница както си трябва, може да грабне окото на някой празноглав чалгафон дето на шарено се радва.
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    rosen=каналъшкия ***/ауди 80.Вече на всякъде те познават по безсилната злоба.Готино!
  • #18
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Как да кажеш на хубавото, че е лошо.
  • #17
    4 rate up comment 12 rate down comment
    TI ( преди 13 години )
    Това на снимките е един урудлив немски тенекиен *** за бездарни и безвкусни селендури като IT :))) Да си го гледа на картинка имам предвид.