IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

Автомобилът е с познатия 4.4-литров двигател с мощност 560 к.с.

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

До изложението в Женева има около 3 седмици, но BMW реши да покаже какво могат да очакват феновете на марката. Баварците разкриха подробности за новото M6, което ще бъде показано във варианти Coupe и Convertible (кабриолет).

Както се очакваше, новото M6 ще разполага с 4.4 литров, V8 двигател с двойно турбо, мощност от 560 к.с. и въртящ момевт от 680 Нм. Благодарение на него автомобилът във варианта Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.2 сек., докато при кабриолетът постижението е с 0.1 сек по-бавно. Максималната скорост на машината е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но ако клиентът се снабди с допълнителния пакет M Driver's package тя ще нарастне до 305 км/ч.

Във всички варианти новото M6 разполага със стандратна 7-степенна M-Double Clutch Transmission (M-DCT), както и с технологията на BMW за променливо блокиране на задния диференциал- Active M Differential. Има вариант и за 6-степенна, ръчна трансмисия, която ще се предлага единствено пазара в САЩ. Тя е идентиична като тази при новото M5.

Що се касае до консумацията на гориво, тя е намалена с около 30%, спрямо познатия модел. Това е постигнато с редица системи, като автоматичната функция Старт/Стоп, предлагана като стандартно оборудване, и други елементи от технологията Efficient Dynamics, като регенерация на спирачната енергия и маслена помпа с управляем обем. Новото BMW M6
Coupe постига среден разход на гориво от 9,9 л/100 км. в ЕС тестови цикъл и емисии на CO2 от 232 г/км. Съответните стойности за новото BMW M6 Convertible са 10,3 л/ 100 км. и 239 г/км.

Другите новости при автомобила са широкото използване на карбон при направата на каросерията, както и на други леки материали като алуминий и фибро-стъкло. Това прави машината по-лека, като при M6 Coupe тежестта е 1850 кг., а при кабриолета – 1980 кг.

Има и промени в окачването в сравнение с нормалната
6-серия, което позволява на машината да бъде с около 30 мм по-ниска от обикновено, както и в спирачната система. За първи път BMW предлага специални карбоново-керамични спирачки, които са по-леки от стандартните. Те обаче са единствено за версията с 20-инчови джанти, които са като допълнителна опция.

Тагове: coupe convertible
0 от 500
  • #66
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Не смятам, че GT-r и 6-та серия са съпоставими по скоро CL63 е съперник на BMW 6M . Те са в един сегмент, автомобили за ежедневно каране. GT-r e сто процентов спортист но пък има хора на които не им допадат такъв тип коли. Въпрос на вкус.
  • #65
    2 rate up comment 0 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    Дошко,латерна такава,какво ми говориш за села,в твоето село не ви ли прекъсна електричеството сега покрай снеговалежите? Хаха умря като овца хаха,глупи това е лимитиран автомобил,който и на старо струва повече от нисана, я кажи нисан какво правеха тогава,пластмасови колички нали, а ГТ-Р не знам на кой е жалък живота,щом мечтите му стигат до ...нисан :))
  • #64
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Абе ей мушмурок Z8 умря като овца без история.За теб щом това е суперавтомобил няма какво да си говорим.А и Голфовете предизвикват сърцебиене по селата ама суперавтомобили ли са?ХахахахБМВ става да се возиш насам, натам да ти е удобно ама спорт, състезания....айде стига.
  • #63
    3 rate up comment 4 rate down comment
    GT-R ( преди 12 години )
    GT-R гледам пак много яко ви е бръкнал в ***.Така ще е докато немците не изкарат достоен конКУРен. Само, че това през жалкият ви живот едва ли ще се случи да го видите. Може би след 100-200 г. Може би...
  • #62
    3 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    Дошко ,какво казваше за суперавтомобилите на бмв , явно си малък и не знаеш за Z8,една невероятна кола,виждал съм я много пъти и всеки път ми е предизвиквала сърцебиене,наистина Ауди са ми любими,но този модел е страхотен,а...защо ли не се сещам тогава нисан какви "суперкарс" е правил.
  • #61
    2 rate up comment 2 rate down comment
    CSL ( преди 12 години )
    много ме кефи М6 но не знам защо предпочитам М5 :)
  • #60
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    http://vbox7.com/play:m0eec874
  • #59
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И Дошо трябва да знае,че този плейстешън, ако го настроиш за драг, не може да вземе завой, а като го настроиш за писта е посредствен на драг. И не знам за разлика от AMG на MB,М6 на BMW,Porsche или Аston Martin това творение да е изминало 50 000 или 100 000 км не без ремонт, а изобщо.
  • #58
    8 rate up comment 3 rate down comment
    друг свят ( преди 12 години )
    Всички които могат да си позволят SLS,Porsche,Bentley,R8,Aston Martin,Ferrari,Lamborghini,Bugatti могат сигурно да си купят и GT-R, обаче даже не им минава през ума да си купят "високотехнологичната" сенокосачка, а Дошо да се постарае да обясни зашо.А Radikal е още по-бърза и какво от това?
  • #57
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    казах че ми харесва повече от гтр понеже прочетох по-надолу че бил най-най този гтр в което няма нищо вярно...мен лично с нищо не ме впечатлява дори и косури му намирам но това си е за мен.