IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

Автомобилът е с познатия 4.4-литров двигател с мощност 560 к.с.

BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

До изложението в Женева има около 3 седмици, но BMW реши да покаже какво могат да очакват феновете на марката. Баварците разкриха подробности за новото M6, което ще бъде показано във варианти Coupe и Convertible (кабриолет).

Както се очакваше, новото M6 ще разполага с 4.4 литров, V8 двигател с двойно турбо, мощност от 560 к.с. и въртящ момевт от 680 Нм. Благодарение на него автомобилът във варианта Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.2 сек., докато при кабриолетът постижението е с 0.1 сек по-бавно. Максималната скорост на машината е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но ако клиентът се снабди с допълнителния пакет M Driver's package тя ще нарастне до 305 км/ч.

Във всички варианти новото M6 разполага със стандратна 7-степенна M-Double Clutch Transmission (M-DCT), както и с технологията на BMW за променливо блокиране на задния диференциал- Active M Differential. Има вариант и за 6-степенна, ръчна трансмисия, която ще се предлага единствено пазара в САЩ. Тя е идентиична като тази при новото M5.

Що се касае до консумацията на гориво, тя е намалена с около 30%, спрямо познатия модел. Това е постигнато с редица системи, като автоматичната функция Старт/Стоп, предлагана като стандартно оборудване, и други елементи от технологията Efficient Dynamics, като регенерация на спирачната енергия и маслена помпа с управляем обем. Новото BMW M6
Coupe постига среден разход на гориво от 9,9 л/100 км. в ЕС тестови цикъл и емисии на CO2 от 232 г/км. Съответните стойности за новото BMW M6 Convertible са 10,3 л/ 100 км. и 239 г/км.

Другите новости при автомобила са широкото използване на карбон при направата на каросерията, както и на други леки материали като алуминий и фибро-стъкло. Това прави машината по-лека, като при M6 Coupe тежестта е 1850 кг., а при кабриолета – 1980 кг.

Има и промени в окачването в сравнение с нормалната
6-серия, което позволява на машината да бъде с около 30 мм по-ниска от обикновено, както и в спирачната система. За първи път BMW предлага специални карбоново-керамични спирачки, които са по-леки от стандартните. Те обаче са единствено за версията с 20-инчови джанти, които са като допълнителна опция.

Тагове: coupe convertible
0 от 500
  • #16
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Готвачев ( преди 13 години )
    Кой *** би си купил това недоразумение с което GTR ще се подиграе? При това на по-ниска цена.
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Росене що не набута и Шкода?Все пак Фолксваген, Алуди, Шкода са едно и също нещо с други тенекии.А и Сеат също!Голфсвагение да вземат да пускат само шасита и купета отделно.Като панелите на ГСМ.То и без това отдолу са едни и същи тенекии.Кеф ти днес слагаш купето на Алуди, утре на Шкода и така то и без това на тях всичко де се сетиш им е консуматив....Защо не и купето?
  • #14
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Голям глад е с разход 22/100 газ. Баси бедните хора дето сме, да даваме по 220 лева за гума, по 300 за данък, по 340 за гражданска и т.н. Ех, какво нещо са феновете на японски автомобили...Сигурно караш някоя дефектна Тойота - хаха!
  • #13
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма да го забравиш,защото никога не си го виждал.Поне не на живо,гаранция.Бедните кавали със страи немки кокошарници клюфтят тук и избиват комплекса си на глад мижави мишоци.Като видя *** с немска кола над 10 годишна си го представям как вие вътре "глааад,глааад,глааад".
  • #12
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Няма да забравя никога как РС4 2.7 битурбо разплакваше годииниии М3 ., но тогавашното РС4 беше уникално.
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Iliev , казах , защото са идентични по показатели с М5 , а М5 е в класа на РС6. А и в dragtimes редовно гледам гонки м/у РС6 и М5/М6
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    megdu drugoto KOTOOШУ rs6 na audu e v druga malko po niska kategotia kato avtomobilen klas a i da ne zabraviame ce e sedan niakak si sravnenieto e neumestno dovigdane
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    mnogo dobra izrabotka , nikakvi zabelegki e mogexa da uvelicat mostnosta do 600 ps da recem no gpower ste se pogrigat za specialnite versii priaten den ot men.
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    ИСТИНСКОТО ДЗВЕРО ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/gallery/car_57/model_710/photo_12757.html
  • #7
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Да звяр е, ама ще бъде смачкан от по-големия звяр - АУДИ RS6.