IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Land Cruiser тръгва из Америка

Отвъд Атлантика Land Cruiser ще се предлага с 5,7-литров V8 двигател и много стандартни опции.

Новият Land Cruiser тръгва из Америка

Новото поколение на легендарния Toyota Land Cruiser ще направи своя официален дебют в Америка на автомобилния салон в Чикаго, който отваря врати следващата седмица. От японската компания обаче решиха да разпространят подробна информация и снимки още днес.

Наскоро легендарният модел отпразнува 60 годишнината си в Япония. За това време Land Cruiser еволюира от високопроходим автомобил със задвижване 4х4 до луксозен SUV, който се продава в 188 държави. Въпреки, че става все по удобен и ексклузивен, автомобилът остава верен на традицията запазвайки превъзходните си оф-роуд качества.

Land Cruiser 2013 е получил набор от нова и актуализирана екипировка, както външно, така и в салона. Обновения екстериор включва рестилирана предна решетка и фарове, LED дневни светлини, хромирани лайсни, нов дизайн на страничните огледала и стоповете.

Интериорът може да бъде в изпълнение черна или пясъчно-жълта тапицерия. Сред опциите са: перфорирана кожа, седалки с вентилация, дървени детайли и орнаменти по таблото и уредите и други. Функциите за удобство включват Multi-terrain монитор, с избор на място за наблюдение, нов мулти-информационен дисплей, отопляем волан, динамичен круиз контрол и др.

Стандартното оборудване за функционалност и безопасност включва пет-скорости с контрол на приплъзването и оф-роуд асистенция, функция Multi-Terrain Select, антиблокираща система на спирачките с електронно преразпределение на усилието, система за контрол на ремарке, система за предотвратяване на сблъсък и настройки на окачването.

Много от функциите, които преди се предлагаха като опция, сега са стандартни. Такива са: DVD системата, автоматичните чистачки и фарове, Bluetooth системата с гласов контрол, отопляемите седалки, навигацията и аудио системата JBL.

За задвижване на Land Cruiser (предназначен за Америка) се използва 5,7-литров V8 DOHC бензинов двигател, с мощност 381 к.с. при 5600 об/мин и 540 Нм въртящ момент при 3600 об/мин. Деветдесет на сто от максималният въртящ момент е на разположение още при 2200 об/мин, което е от значение извън пътя.

Тагове: toyota land cruiser
0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    добре бе,аз ти казвам като на пън,че щом ауди имат такъв ефективен дизел,дай да ги сравним,на ауди пък въртящия момент почва от под 2000 и какво сега,какво правиме,решаваме че щом има по-голям в.м. е по-добра става ли? айде ти кажи как да решим спора,аз съм насреща,ще ровиме в нета и вадиме цифри ок?
  • #43
    0 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    ахахаха не се излагай,гл има амг ,г има амг ,добре колко струва тая кола? хахаха ще припадна,мерцедес са най-скъпите коли,кой ще даде повече пари за тойота от МБ,баси смешното хахаха
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По най-тежките терени се ползва скъпия Тойота Ланд Крюзер,защото е най-проходимия и най-здрав СУВ. Сега се вижда,че е и най-луксозен.
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    какво ми даваш 12 цилиндров мотор бе, това че е форсиран, не значи ,че е добър за СУВ. Те Ауди нямат един СУВ в цялата си гама,тия 6.3 го слагат на А8. Хората ти казаха,че тоя върхов 5.7 V8 на Тойота дава 90 % от върт.момент до 220 об./мин.,което е много важно за СУВ.За разлика от "водещите"производители от германия Тойота има много богата гама от хибриди с чудесни характеристики,а германците имат жалки неефективни хибридчета.
  • #40
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама ти не знаеш ,толкова си горкия неинформиран, че Тойота Ланд Крюзер Е ПО-СКЪП ОТ Г-КЛАС, И ОТ ГЛ-КЛАС! И тук не позна
  • #39
    0 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    а на пича с двигателя,само ще му кажа лекичко 6.3 w 500к.с , а ти давам за пример дизела,защото простичко го има,за разлика от на тойота , водещите производители от германия имат 3-но по богата моторизация и това е било винаги
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    ахахах ако така ще го караме,те мерцедес са направили първата кола и гуудбай,но не това е целта ,те и лада нива са по проходими от GL,но къде си тръгнал :) и да ,ще ти кажа защо не ходят с МБ в гората,мерца струва 2 пъти повече,те хората си имат тойотка да я трошат в гората и мерцедес за всеки ден :) ок бе кефете си се на тойота и това е,но се разбра колко е досадно ,като ти влезне хейтър в статията за любимата кола
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не ГЛ-а са взели доста идеи от по-стария Ланд Крюзер предишно поколение! Хаха.Много си неориентиран. Тойота когато са правили Ланд Крюзери мерцедесчето още не са били наели ПУХ да им направят трафопоста-Г клас. :))
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Що бе,говорим за бензин. Колко е на 4.2 момента? Шефовете ти карат по асфалт,но СУВ не е за асфалт ,а за тежки терени! ЗАЩО В ПУСТИНЯТА НЕ ХОДЯТ С ГЛ ИЛИ Г КЛАС??? В ПУСТИНЯТА ПРИ НАЙ-ТЕЖКИТЕ УСЛОВИЯ ХОДЯТ ВСИЧКИ САМО С НАЙ-ДОБИРЯ СУВ ТОЙОТА ЛАНД КРЮЗЕР! В гората също се ходи с Ланд Крюзери и други японци.Това са фактите! Г-клас специално е много проходим в гората също,но не е толкова добър. Отделно Г-клас е морално остарял по всички показатели!
  • #35
    0 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    ахаах ми те тойтката са взели доста идеи от 5г по-стария и елегантен интериор на GL-a хахах