IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota показа снимки на хибрида Yaris, който предстои да бъде официално представен на автосалона в Женева през март.

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota пусна първите официални снимки на новия хибриден Yaris. Дебюта на автомобила е планиран за женевското автомобилно шоу през март, а продажбите на европейските пазари стартират през лятото.

Yaris Hybrid използва технологията на японския автопроизводител - Hybrid Synergy Drive, която е с умалени размери. Задвижването на новата модификация се осъществява от 1,5-литров бензинов двигател, в съчетание с олекотен, компактен електромотор. Намаляването на тежестта и обема не е засегнало само електрическия агрегат, но също трансмисията, инвертора и акумулатора, вследствие на което автомобила е олекнал с впечатляващите 20%, в сравнение с Auris Hybrid. Основната цел на дизайна е съобразена с аеродинамиката и ефективността.

Според информация от производителя: „Задвижващата система с мощност 100 к.с ще предлага оптимален баланс от динамика, пътно поведение и ниски нива на вредни емисии (CO2), което ще я изведе на водеща позиция в „В“ сегмента. Междувременно потребителите често ще може да карат в режими, при които вредните емисии са нулеви.

С новия си Yaris Hybrid Toyota прави опит за насърчаване на потребителите да преминават на хибридни автомобили. Времето ще покаже как работи стратегията им в дългосрочен план, а след малко повече от месец, в Женева предстои да видим най-новите хибриди и технологии на японския производител.

Концепция на Yaris Hybrid видяхме през миналата година, също в Женева. За возилото се говореше, че ще е предвестник на стратегията на Toyota в Европа, касаеща лансирането на хибридни модификации на основните модели от гамата им. Японците се надяват хибрида да пожъне същия успех, като настоящия Yaris. Той вече се превърна в най-продаваният от гамата на Toyota в Европа.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #28
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами запазена марка е на японците,защото хибридът от 21 век няма нищо общо с хибрида от началото на 20-ти! Тойота са разработили хибридната система, която в момента е най-доброто на пазара. Тойота е еталонът,към който другите фирми се стремят. Японските автобуси и камиони отдавна има хибридни да се продават,но европейски няма. Изобщо Тойота проби пътя за хибридите до потребителите, иначе хибридите са безсмислени.
  • #27
    8 rate up comment 4 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    ...много скоро Европа и Америка ще доминират в развитието на хибридната технология, пример с хибридното Порше, споразумението между Тойота и Форд за съвместно равнопоставено развитие на хибриди за големите СУВ и камиони!
  • #26
    9 rate up comment 7 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Що пишете глупости наизуст, хибриди има от преди да съществува Тойота, прилага ли са технологията успешно в тежкотоварните машини..., имало е и автомобили, но по онова време никой не е говорел за икономии, екология, дори Ауди до средата на миналия 20ти век са имали такъв автомобил. След всичко това Японски учени развиват технологията, като става по-достъпна(евтина). Нормално е технологията да се развива с времето, и никъде не е казано, че тя е запазена марка на японците...
  • #25
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    "Това, че хибрида е по-чист, не е фактор, който влияе при избора на автомобил от клиента."Има хора на които определено ги интересува как живоът има въздейсктва на околната среда. Разбира се, *** не е сред тях, той дори не може да предположи че такива хора съществуват.
  • #24
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Истината е ,че в момента няма конвенционален автомобил със среден разход 3.9/100км. и 136 конски сили. Това го може само хибридът. Този Ярис ще е под 3.5/100км. при 100 конски сили. Недостижимо за никой конвенционален двигател. Бъдещето върви към хибриди и ел.коли. Там японците са най-силни, те изобщо в колите японците са най-силни!
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Регулаторните органи, загрижени за екологията, обаче са на път да помогнат на хибридните и електрическите модели. Работата е там, че се предвижда от 2025 година средният разход на гориво на гамата на всеки продаващ в САЩ производител да е 4.3 л/100 км. "Ако някой си мисли, че ще покрие тези норми с модели само с традиционни мотори, то явно е пушил някаква забранена субстанция", коментира лаконично шефът на "Фиат груп" и "Крайслер" Серджо Марчионе.
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Истината на цялата история на хибридите е такава, че никоя друга фирма освен Тойота не еуспяла да създаде работещ и ефективен хибрид, който да се ползва от хората. Тойота създаде такива хибриди. Тойота първа в света започна производство на хибриди, които да се ползват от потребителите.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Dали има нормален човек,който да мисли,че има нещо общо между хибрид преди 1 век и модерен хибрид,пълен с електроника. Тойота не плаща патенти на този, така че няма нищо общо с неговия хибрид.
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    3.14 ( преди 13 години )
    http://***.dnevnik.bg/pazari/companii/2012/01/11/1742486_hibridnite_avtomobili_gubiat_pozicii_no_nadejdata/
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    3.14 ( преди 13 години )
    http://***.hybridcars.com/history/history-of-hybrid-vehicles.html