IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota показа снимки на хибрида Yaris, който предстои да бъде официално представен на автосалона в Женева през март.

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota пусна първите официални снимки на новия хибриден Yaris. Дебюта на автомобила е планиран за женевското автомобилно шоу през март, а продажбите на европейските пазари стартират през лятото.

Yaris Hybrid използва технологията на японския автопроизводител - Hybrid Synergy Drive, която е с умалени размери. Задвижването на новата модификация се осъществява от 1,5-литров бензинов двигател, в съчетание с олекотен, компактен електромотор. Намаляването на тежестта и обема не е засегнало само електрическия агрегат, но също трансмисията, инвертора и акумулатора, вследствие на което автомобила е олекнал с впечатляващите 20%, в сравнение с Auris Hybrid. Основната цел на дизайна е съобразена с аеродинамиката и ефективността.

Според информация от производителя: „Задвижващата система с мощност 100 к.с ще предлага оптимален баланс от динамика, пътно поведение и ниски нива на вредни емисии (CO2), което ще я изведе на водеща позиция в „В“ сегмента. Междувременно потребителите често ще може да карат в режими, при които вредните емисии са нулеви.

С новия си Yaris Hybrid Toyota прави опит за насърчаване на потребителите да преминават на хибридни автомобили. Времето ще покаже как работи стратегията им в дългосрочен план, а след малко повече от месец, в Женева предстои да видим най-новите хибриди и технологии на японския производител.

Концепция на Yaris Hybrid видяхме през миналата година, също в Женева. За возилото се говореше, че ще е предвестник на стратегията на Toyota в Европа, касаеща лансирането на хибридни модификации на основните модели от гамата им. Японците се надяват хибрида да пожъне същия успех, като настоящия Yaris. Той вече се превърна в най-продаваният от гамата на Toyota в Европа.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #38
    8 rate up comment 13 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Истината е ча японците(Тойота) се изчерпаха!
  • #37
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    3.14, разликата между развиващи се и развити страни е че за едните е важно да са с пълни стомаси на каквато и да е цена за околната среда, докато за другите цената е много по-важна, защото пълненето на стомаха е отдавна решен проблем. Точно и това е отличен пример за това коя технология къде се вмества - хибридите в развитите общества, дизелите - в развиващите се. Европа за съжаление сама е решила да се приобщи към вторите само и само да напълни търбусите на назадничавите си автопроизводители.
  • #36
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Регулаторните органи, загрижени за екологията, обаче са на път да помогнат на хибридните и електрическите модели. Работата е там, че се предвижда от 2025 година средният разход на гориво на гамата на всеки продаващ в САЩ производител да е 4.3 л/100 км. "Ако някой си мисли, че ще покрие тези норми с модели само с традиционни мотори, то явно е пушил някаква забранена субстанция", коментира лаконично шефът на "Фиат груп" и "Крайслер" Серджо Марчионе.
  • #35
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти хибридите не ги мисли ти казах.Остави тойота да се ядосва,че ги продава :))
  • #34
    10 rate up comment 6 rate down comment
    3.14 копи+пейст ( преди 13 години )
    "Трудно е да продаваш хибриди, при положение че бензиновите мотори стават все по-ефективни, а няма начин цените на хибридите да паднат толкова бързо и до такива нива, че да задоволят повечето купувачи", добавя Дейвид Чемпиън, директор на базирания в Ню Йорк Auto Test Center, цитиран от списанието Consumer Reports. 75% от клиентите питат за хибриди, но само 2.5% ги купуватТърговецът на автомобили от Форт Лодърдейл, Флорида, Майк Джаксън не скрива, че 75% от влизащите в шоурума на дилъра AutoNation потенциални купувачи, питат за хибридни модели, но само 2.5 на сто от тях си купуват такива. "Хората сравняват цените, характеристиките, полагащите се бонуси, теглят чертата и обикновено казват: Хибридът ще се изплати за твърде дълъг период, не е за мен", обяснява Джаксън. Десет години след появата на хибридните автомобили на пазара в САЩ и при цена на петрола около 100 долара за барел, купувачите не са готови да платят за тях, обобщи президентът на марката "Додж" в "Крайслер груп" Рейд Бигленд при представянето на новия модел "Дарт" преди два дни. Автомобилът няма да има хибридна версия, а ще се предлага само с бензинови мотори. Ренесансът на бензиновия мотор"Използваните в съвременните автомобили бензинови мотори с директно впръскване, турбокомпресори и ефективните трансмисии доведоха до сериозно намаляване на разхода им на гориво. Така покупката на хибрид вече не е толкова изгодна, обяснява той.
  • #33
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Регулаторните органи, загрижени за екологията, обаче са на път да помогнат на хибридните и електрическите модели. Работата е там, че се предвижда от 2025 година средният разход на гориво на гамата на всеки продаващ в САЩ производител да е 4.3 л/100 км. "Ако някой си мисли, че ще покрие тези норми с модели само с традиционни мотори, то явно е пушил някаква забранена субстанция", коментира лаконично шефът на "Фиат груп" и "Крайслер" Серджо Марчионе.
  • #32
    10 rate up comment 6 rate down comment
    3.14 копи+пейст ( преди 13 години )
    Хибридните модели са на път да загубят войната с колите с традиционно задвижване още преди първата битка. Това стана ясно от анализ на агенция "Блумбърг" по темата. Повод за него е фактът, че продажбите на коли с електрически и бензинов мотор в САЩ са спаднали от 2.4 до 2.2% през миналата година, а на вървящото в момента изложение в Детройт, хибридите вече не са основен акцент. Само батериите ги оскъпяват с 10 000 долараОсновният проблем на иначе екологичните модели е тяхната цена, от една страна, и все по-ефективните двигатели на традиционно гориво. Само пакетът батерии за един хибрид го оскъпява с 10 000 долара. Елементарната сметка сочи, че въпреки с два литра по-ниския разход на гориво спрямо модела само с бензинов мотор една хибридна "Хонда Сивик" ще се изплати чак след шест години експлоатация и то при навъртането на сериозен километраж. "Все по-трудно е да се докажат ползите от хибридите", коментира Скот Корвин, вицепрезидент на консултантската компания от Ню Йорк Booz & Co. Според него основния проблем е разликата в цените, а купувачите правят все по-рационален избор на кола.
  • #31
    8 rate up comment 4 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Японците бяха притиснати да разработват екологични технологии, заради липсата на природни ресурси, замърсяването на многомилионите градове, но не подценявай европа и америка
  • #30
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кой го интересува комунистически Китай. Те са изостанал държава.Още карат колелета. Не може да си умен човек, и да не те интересува Co2 ,азотни,серни емисии, сажди. Дизела замърсява МНОГО, хибридъте е по-добрата техника-чист,безшумен,здрав-ако се прави от Тойота и Лексус!
  • #29
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Айде стига си говорил с ЩЕ. Тойота разработва хибриди от началото на 90-те, тогава когато Фолксваген разработваше ТДИ! Представи си колко са напред в мисленето японците.За това са на върха. Хибриди се разработват много години и с много пари и добри инженери. Германците затова не могат да предложат добри хибриди,защото това от днес за утре не става. Хибридното Порше още не е излязло дори,то е прототип. За каква доминация говориш,като японците държат 90% от пазара на хибриди! Какви европейци,какви