IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota показа снимки на хибрида Yaris, който предстои да бъде официално представен на автосалона в Женева през март.

Предпремиерно: Toyota Yaris Hybrid

Toyota пусна първите официални снимки на новия хибриден Yaris. Дебюта на автомобила е планиран за женевското автомобилно шоу през март, а продажбите на европейските пазари стартират през лятото.

Yaris Hybrid използва технологията на японския автопроизводител - Hybrid Synergy Drive, която е с умалени размери. Задвижването на новата модификация се осъществява от 1,5-литров бензинов двигател, в съчетание с олекотен, компактен електромотор. Намаляването на тежестта и обема не е засегнало само електрическия агрегат, но също трансмисията, инвертора и акумулатора, вследствие на което автомобила е олекнал с впечатляващите 20%, в сравнение с Auris Hybrid. Основната цел на дизайна е съобразена с аеродинамиката и ефективността.

Според информация от производителя: „Задвижващата система с мощност 100 к.с ще предлага оптимален баланс от динамика, пътно поведение и ниски нива на вредни емисии (CO2), което ще я изведе на водеща позиция в „В“ сегмента. Междувременно потребителите често ще може да карат в режими, при които вредните емисии са нулеви.

С новия си Yaris Hybrid Toyota прави опит за насърчаване на потребителите да преминават на хибридни автомобили. Времето ще покаже как работи стратегията им в дългосрочен план, а след малко повече от месец, в Женева предстои да видим най-новите хибриди и технологии на японския производител.

Концепция на Yaris Hybrid видяхме през миналата година, също в Женева. За возилото се говореше, че ще е предвестник на стратегията на Toyota в Европа, касаеща лансирането на хибридни модификации на основните модели от гамата им. Японците се надяват хибрида да пожъне същия успех, като настоящия Yaris. Той вече се превърна в най-продаваният от гамата на Toyota в Европа.

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #48
    10 rate up comment 4 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Айде стига с тези фиести че статията е за Ярис.
  • #47
    8 rate up comment 4 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    67 кончета ама от 90г., че този двигател е и сигурно години преди това! Без ремонт, само сменен съединител с притискателен диск! Корава машинка излезе!
  • #46
    8 rate up comment 5 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Брутални купета, седани, комбита на по 500 и кусур коня, не ми ги сравнявай само с ГТРи, и НСХ ве!
  • #45
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На дядо ти Фиестата е 60 коня,тамън на половина, и тук говорим за среден разход ,а не само извънградски. А германците правят брутални машини като тегло,верно-тежки танкове са,ама в завоите излизат от релси. Хахаха
  • #44
    9 rate up comment 8 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    Виждаме японците какви препикани спортисти имат, мене никой не ме гони, но явно тебе са те подгонили:)))
  • #43
    9 rate up comment 5 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    На дядото старата Фиеста 1.1 90-та г. гори 4 л.на 100 извънградско и още е пушка!
  • #42
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми то и японците правят такива бе брат. Кви германци те гонят само.
  • #41
    8 rate up comment 8 rate down comment
    101RIDER ( преди 13 години )
    к`ви сто коня, т`ва да не ти е спортна тойота/субару, изчерпаните германци правят брутални машини, серийни по над 500-600, коня!
  • #40
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз предпочитам двутактови коли, имат по-хубав звук. Дано успеят да направят двутактов, който по-малко мърси въздуха и да започнат да го слагат в малките коли.
  • #39
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Как се изчерпаха, като показват модел след модел,ахахахахахахахахахахаха. Айде неизчерпаните германци да представят кола 100 коня с разход около 3.5/100 хахаха