IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Компактният луксозен хибрид премина през краш-изпитанията с отличен.

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Lexus CT 200h беше отличен с престижните 5 звезди от Европейската Програма за Оценяване на Нови Автомобили Euro NCAP с общ резултат 83/100. Този резултат е много над минимума за постигане на 5 звезди и нарежда новия компактен Lexus сред най-безопасните автомобили в луксозния компактен сегмент.

Премиум возилото е оценявано по новата, още по-строга система на Euro NCAP от 2009 година. Тя, както вече знаете от страниците на АМ, е съставена от четири основни компонента за оценяване – безопасност за възрастни пътници, деца, пешеходци, както и един нов компонент – асистиращите системи за активна безопасност. Системите против наранявания и смекчаване на удара, като напомнянето за незакопчан колан, ESP, както и ограничителят на скоростта също се оценяват, а максималния резултат от 5 звезди с всяка година става все по-трудно постижим.

Lexus CT 200h е постигнал 94% за възрастни пътници, 84% за деца, 55% за пешеходци и 86% при системите за активна безопасност.

По отношение на категорията „Безопасност на възрастни пътници”, от Euro NCAP са изтъкнали, че CT 200h постига максимални точки при страничен удар. Euro NCAP също са отбелязали добрата защита, която осигуряват въздушните възглавници за коленете на водача и пътника до него, както и високата степен на зашита против камшичен удар.

Новият компактен луксозен модел постигна отличен резултат при удар отзад, тъй като седалките на CT 200h са оборудвани с второ поколение система на Lexus за намаляване на травмите от камшичен удар (WIL).

При тестовете за безопасност на деца, Lexus CT 200h получава добри оценки както при 18-месечните деца, така и при 3-годишните. В категорията „Безопасност за пешеходци”, предната броня защитава добре краката на пешеходците и получава максималните точки от Euro NCAP.

"Новият компактен луксозен модел на Lexus е единствения автомобил в своя клас, който е оборудван стандартно с осем въздушни възглавници, като две от тях осигуряват защита за коленете на водача и пътника до него. Те са проектирани така, че да се отворят в долната част на инструменталното табло и да предпазят водача от удар в кормилната колона, а пътника от удар в таблото пред него. Те също подпомагат намаляването на нараняванията в областта на гръдния кош и главата, като ограничават изместването на таза и завъртането на торса при силен удар", отбелязват от Euro NCAP.

Нашият тест на Lexus CT 200h



0 от 500
  • #41
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Цял живот втори... но някои хора така и не проумяха че тойота освен да копират и крадът технологии в друго не ги бива.. а, забравих, и в сервизните акции!
  • #40
    5 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 14 години )
    Volta mu svi 6apkata na tozi Lexus pri testa na Car and Driver.Stiga tolkova reklama.Ve4e ne e nai dobriqt hybrid na pazara.Pri tova cenite im sa blizki.Prosto v nito edna kategoriq nemoga da bie Volt.GM e s kra4ka napred v momenta ot Toyota/Lexus!
  • #39
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колеги, смешно е да давате нацията на макдоналдс като пример. И там има милионери, но всички хамериканци са известни с тъпотията и безвкусието си.. така че това че там се купува лексус само потвърждава сравнението лексус = джапанки на бизнес среща...
  • #38
    7 rate up comment 8 rate down comment
    AE95 ( преди 14 години )
    Лексус ли не е имиджова кола???? Не пишете глупости, че някой *** ще вземе да ви повярва!!!!По новините не гледате ли, че колата на Рупърт Мърдок е Lexus LS600H, или и той ходи на "делови среща с джапанки"Истината е следната: Българските милионери КАРАТ Мерцедес и БМВ, а милиардерите се ВОЗЯТ на Лексус!!!
  • #37
    9 rate up comment 7 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    do vsi4ki VW i De autofanove...stranni ste!kogato ne vi iznasq, kazvate, 4e samo evropeiskite premium marki stavat za image(ni6to, 4e lexus e No. 1 v USA, te oniq ne znaqt kvo e tva business i image)...a kogato vi iznasq, davate za primer kak samo v USA jetta bila prodala nam si kolko hilqdi broiki...mai nagajdate faktite kakto vi padne...suvzemete se, ili boli, kogato edni drebni, julti malkop6kovci go podavat na evropeiskata premium autoindustriq,a!?dobre e da ima izbor i raznoobrazie!
  • #36
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да де ама нископлатените драскачи, дървени философи от ТОЙОТА-БАЛКАНИ от къде да знаят какво означава имидж, какво е делова среща и колко години упорит труд трябва за да се стигне до там.
  • #35
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В премиум сегмента става въпрос за имидж - а да караш лексус е все едно да отидеш на делова среща с джапанки.... става, ама не е прието...
  • #34
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ти нали каза че ще си лягаш, аиде лека нощ, лека и влажна!!!
  • #33
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Иконите от кой век са? Или няма значение КПД-о винаги е "много голямо"
  • #32
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много страдалните жълти автофенчета, нископлатени драскачи на тойотките да бегат да си легат, защото тук ние почваме да си говорим за авто-икони