IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Компактният луксозен хибрид премина през краш-изпитанията с отличен.

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Lexus CT 200h беше отличен с престижните 5 звезди от Европейската Програма за Оценяване на Нови Автомобили Euro NCAP с общ резултат 83/100. Този резултат е много над минимума за постигане на 5 звезди и нарежда новия компактен Lexus сред най-безопасните автомобили в луксозния компактен сегмент.

Премиум возилото е оценявано по новата, още по-строга система на Euro NCAP от 2009 година. Тя, както вече знаете от страниците на АМ, е съставена от четири основни компонента за оценяване – безопасност за възрастни пътници, деца, пешеходци, както и един нов компонент – асистиращите системи за активна безопасност. Системите против наранявания и смекчаване на удара, като напомнянето за незакопчан колан, ESP, както и ограничителят на скоростта също се оценяват, а максималния резултат от 5 звезди с всяка година става все по-трудно постижим.

Lexus CT 200h е постигнал 94% за възрастни пътници, 84% за деца, 55% за пешеходци и 86% при системите за активна безопасност.

По отношение на категорията „Безопасност на възрастни пътници”, от Euro NCAP са изтъкнали, че CT 200h постига максимални точки при страничен удар. Euro NCAP също са отбелязали добрата защита, която осигуряват въздушните възглавници за коленете на водача и пътника до него, както и високата степен на зашита против камшичен удар.

Новият компактен луксозен модел постигна отличен резултат при удар отзад, тъй като седалките на CT 200h са оборудвани с второ поколение система на Lexus за намаляване на травмите от камшичен удар (WIL).

При тестовете за безопасност на деца, Lexus CT 200h получава добри оценки както при 18-месечните деца, така и при 3-годишните. В категорията „Безопасност за пешеходци”, предната броня защитава добре краката на пешеходците и получава максималните точки от Euro NCAP.

"Новият компактен луксозен модел на Lexus е единствения автомобил в своя клас, който е оборудван стандартно с осем въздушни възглавници, като две от тях осигуряват защита за коленете на водача и пътника до него. Те са проектирани така, че да се отворят в долната част на инструменталното табло и да предпазят водача от удар в кормилната колона, а пътника от удар в таблото пред него. Те също подпомагат намаляването на нараняванията в областта на гръдния кош и главата, като ограничават изместването на таза и завъртането на торса при силен удар", отбелязват от Euro NCAP.

Нашият тест на Lexus CT 200h



0 от 500
  • #31
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ало детската градина!!!1000 бройки били Приусите в Европа.Хахаха, тук наистина някой хора се нуждаят от специализирана медицинска помощ.Оня хейтър(те всъщност всичките са само един пишещ от различни имена) дето ме обвинява,че лъжа да се конкретизира за какво точно!Хайде лека нощ деца.Урокът за тази вечер свърши.Сънувайте си гоуфчетата!
  • #30
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тук май сте се събрали хлапета,които ги мързи да прочетат малко инфо за един модел и си съчиняват врели не кипели от това,което са чули в училище.Вземете се поинтересувайте малко,че се излагате вече.Прочетете поне техническите характеристики.Бил бавен!Голям майтап.Само ще ти кажа,че имам на разположение 204 н.м. от 0 об/мин от електродвигателя без да слагал в сметките ДВГ-то.Ако имаш поне малко техническа обща култура ще знаеш какво се случва при това положение.
  • #29
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Нали приуса се използва в гъсто населени градове, в задръстванията. В извънградски режим и по магистралите е крайно бавен и неефективен, освен ако не си мазохист.
  • #28
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе славчо,ти май си спал снощи на течение.Какви 3 месеца,какви градчета те бият в главата?Как пък стигна до гениалното умозаключение,че километрите само в града се правят?Да не си говориш с извънземни?Я разкажи,че почна да ми става интересно!
  • #27
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А и като си ги карате приусите между магазините се молете да ви пуснат у Варна да си измиете поне краката в морето. А пък ако имате парички за паркинга на моловете поразгледайте на успелите хора АВТОМОБИЛИТЕ
  • #26
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В Европа я има 1000 приуса я нема, а в България френските електрички са повече бройки от приусите. Ама Вие си ги карайте де, от софийския магазин до варненския и обратно.
  • #25
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фена на жълтите лъже повече от самите тойотки. Ама верно то такава е цялата концепция на тойотките.
  • #24
    7 rate up comment 9 rate down comment
    СЛАВИ ( преди 14 години )
    Кога ги направи 15 000 км. у твойто градче бе младеж??? И тия другите 4-та 1овека и те ли направиха 15к. км. за 3 месеца??? Ха Ха Ха Ха Ха
  • #23
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    анонимко нещо си се объркал моето момче!Само в моя град сме 4 човека с Приус.Това,че у ваше село не ги карат по къра не значи,че в цялата държава е така.Познавам ги останалите собственици и те уверявам,че никой от тях няма нищо общо с представителите на Тойота за България.
  • #22
    14 rate up comment 8 rate down comment
    до:СЛАВИ ( преди 14 години )
    На 15 000 км. ми беше първата смяна на масло,маслен и въздушен филтър.Направиха тест на автомобила с някакво електронно устройство,провериха окачването,геометрията,спирачки,разни кабели,маркучи и светлини.Удариха ми печата и се разписаха в сервизната книжка и аре чао до следващият път след още 15 000 км. живот и здраве.