IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Компактният луксозен хибрид премина през краш-изпитанията с отличен.

Lexus CT 200h с 5 звезди от Euro NCAP

Lexus CT 200h беше отличен с престижните 5 звезди от Европейската Програма за Оценяване на Нови Автомобили Euro NCAP с общ резултат 83/100. Този резултат е много над минимума за постигане на 5 звезди и нарежда новия компактен Lexus сред най-безопасните автомобили в луксозния компактен сегмент.

Премиум возилото е оценявано по новата, още по-строга система на Euro NCAP от 2009 година. Тя, както вече знаете от страниците на АМ, е съставена от четири основни компонента за оценяване – безопасност за възрастни пътници, деца, пешеходци, както и един нов компонент – асистиращите системи за активна безопасност. Системите против наранявания и смекчаване на удара, като напомнянето за незакопчан колан, ESP, както и ограничителят на скоростта също се оценяват, а максималния резултат от 5 звезди с всяка година става все по-трудно постижим.

Lexus CT 200h е постигнал 94% за възрастни пътници, 84% за деца, 55% за пешеходци и 86% при системите за активна безопасност.

По отношение на категорията „Безопасност на възрастни пътници”, от Euro NCAP са изтъкнали, че CT 200h постига максимални точки при страничен удар. Euro NCAP също са отбелязали добрата защита, която осигуряват въздушните възглавници за коленете на водача и пътника до него, както и високата степен на зашита против камшичен удар.

Новият компактен луксозен модел постигна отличен резултат при удар отзад, тъй като седалките на CT 200h са оборудвани с второ поколение система на Lexus за намаляване на травмите от камшичен удар (WIL).

При тестовете за безопасност на деца, Lexus CT 200h получава добри оценки както при 18-месечните деца, така и при 3-годишните. В категорията „Безопасност за пешеходци”, предната броня защитава добре краката на пешеходците и получава максималните точки от Euro NCAP.

"Новият компактен луксозен модел на Lexus е единствения автомобил в своя клас, който е оборудван стандартно с осем въздушни възглавници, като две от тях осигуряват защита за коленете на водача и пътника до него. Те са проектирани така, че да се отворят в долната част на инструменталното табло и да предпазят водача от удар в кормилната колона, а пътника от удар в таблото пред него. Те също подпомагат намаляването на нараняванията в областта на гръдния кош и главата, като ограничават изместването на таза и завъртането на торса при силен удар", отбелязват от Euro NCAP.

Нашият тест на Lexus CT 200h



0 от 500
  • #21
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Славчо, ти май му се върза че има приус?!? В България има само няколко бройки, които са разпределени между дилърите, за реклама на модела. Забележи дори дилърите на тойотките, не смеят да си го поръчат за собствена сметка!!!
  • #20
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Интересното е и друго.Защо точно пък германците признават Приус за най-здрава кола,безопасна,икономична,надеждна и т.н.Щом сте фенове на немското би трябвало да знаете.Радиоактивни били!?Поредното доказателство за безсилието ви.Измисляте си нещо,за да злепоставите.Едва ли има разумен човек,който да повярва на подобни глупости.Ако искате да ме оборите дайте източник в който се казва за радиоактивна партида!Чакам да ме убедите с факти поне за едно нещо от това,което сте казали.
  • #19
    6 rate up comment 7 rate down comment
    СЛАВИ ( преди 14 години )
    Приуса на колко километра сменя консумативи?
  • #18
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колкото и някой да си плюят по японските автомобили ми е през оная работа.Аз си карам Приуса,харчи ми по-малко от 4/100 в града,нямам никакви грижи,сменям само консумативи и ми е все тая,че някакви зависливи германофилчета с голфчета се опитават да се правят на вървежни.Като спра пред някой магазин или заведение все някой се спира да огледа колата,да ме попита това-онова за нея.Като видите гоуф или друга немска бракма дали ще е същото?Не съм забелязал...
  • #17
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Младежо, аз съм горд собственик на немски автомобили и не харесвам чалгата, също така не харесвам азиатските авто-кошници, преди заради безбройните дефекти, а сега и заради РАДИАЦИЯТА
  • #16
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ми те пътищата са колкото ваши, толкова и наши бе чалгафон. А ги цапате предимно вие с немските таратайки дето разходът им се измерва в литри бензин или дизели И масло на 100 км.
  • #15
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    повръщайте си в японските кошници, и не ни цапайте пътищата
  • #14
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Немските фенчета, защо серете все под статии за японски автомобили? Карайте си чалгата и не ни занимавайте с комплексите си. Повръща ни се от вас.
  • #13
    9 rate up comment 17 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИ СА ХИБРИДИТЕ, ПОНЕЖЕ НЕ СМОГВАТ ДА ИЗЛЯЗАТ ОТ СЕРВИЗИТЕ. МНОГОМИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ ПРОДЪЛЖАВАТ С ПЪЛНА МОЩНОСТ
  • #12
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Japan style ( преди 14 години )
    Немските дизели са по-тихи и по-икономични от смешните хибриди на тойотките. А безшумните и високотехнологичните тойотки бръмчат колкото PORSCHE с 250 к.с.