IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът с главно "S"

Тест на Mazda CX-7.

Автомобилът с главно

Това е джип, не, това е спортен автомобил. Всъщност това е Mazda CX-7 – автомобилът с ДНК на SUV, който съчетава най-необходимото от проходимите 4х4 автомобили с качествата на спортните, но комфортни возила.

Mazda CX-7 се определя като кросоувър, но според нас това не е много точно определение. Да, проходимостта му е същата като на кросоувърите – достатъчна за преминаването по черни пътища и необработени, заледени или заснежени терени, но усещането зад волана няма нищо общо с тях.

На борда на CX-7 е като в BMW 3, само че по-широко. Пътното поведение на японския модел е изненадващо приятно, стабилно и динамично. Няма го типичното за "джипките" люшкане в завоите, нито шумът от колелата.

Въпреки това позицията на шофьора е висока, като при SUV. Чувството е все едно карате напомпан с витамини за бърз растеж лек автомобил.

Докато го карахме по магистралата, неусетно превишихме скоростта (с не малко), въпреки че изкачвахме Витиня... същото ни сполетя и по завоите преди Тетевен. С други думи, управлението на автомобила винаги се усеща стабилно, даже при високи скорости.

Турбодизеловият двигател с обем 2.2 литра, куплиран с 6-стенна механична трансмисия и генериращ 173 к.с. и 400 Nm, тегли обемистия автомобил с изненадваща лекота, а директното управление, стегнатото окачване и задвижването към четирите колела гарантират безпроблемно преминаване през всеки завой.

Нямахме възможност да направим истински тест на 4х4 системата, тъй като времето беше слънчево и топло. Всъщност и не намираме много смисъл в подобен тест за подобен автомобил. Мястото му не е извън пътя, а на него, независимо от това каква е настилката.

CX-7 е подходящ за всеки ден, дори за в града, тъй като погледът отгоре, който предлага, прави карането в трафика детска игра, а усещането зад волана – уникално. Всъщност сещаме се за няколко подобни возила, които обаче струват двойно повече...

Уникалното усещане на борда на CX-7 се допълва и от просторния, комфортен салон и предостатъчното място за багаж. Материалите в купето са приятни на допир, с добро качество. Твърди пластмаси могат да се открият при някои елементи на таблото, но те са в далечината под челното стъкло, където трудно се достига с ръка.


Външността на CX-7 също буди противоречие у нас – кросоувър или лек автомобил. Предното му стъкло е по-наклонено, отколкото при много стопроцентови спортни автомобили, арките на калниците са мускулести, а просветът – достатъчен да прескочи и най-големия бордюр...

Заради всичко изброено дотук определяме Mazda CX-7 не като кросоувър, не като лек автомобил, а като автомобила с главно "S" – заради отличното съчетание на SUV качества и Sport-но поведение.




0 от 500
  • #37
    7 rate up comment 0 rate down comment
    BOSE ( преди 12 години )
    Супер е колата!Най-доброто в сегмента!
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    AnoNimen ( преди 12 години )
    Pfff taq mazda e naistina mn aka s radikalen dizin ,jalko 4e kakto vinagi v evropa se poqvi po -k1sno otkolkoto v USA.ako beshe doshla predi krizata s tozi dizel mn germanski "shtaigi" ot toq klas na 4elo s Tiguan shtqha da se 4udqt ot k1de e izgrqlo sl1nceto
  • #35
    5 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    hora, 4eta vi i nemeq i se smeq!kakto e kazal edin 4ovek v edin razkaz...Bojeee, kolko muka ima po toq svqt...ako iskate da ne se mu4ite, si kupete mazda, tva e, prosto e i ne sturva bezumno mnoooo
  • #34
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До по-долния ( преди 12 години )
    Тези пръчки не знам откъде ти стърчат, но аз говоря от собствен опит, а не от това, което съм чел по форумите. Карал съм поне по 100000 км. нови коли на Рено, Ситроен, VW, Субару и сега Инфинити. И понеже основната функция на колате е да се движи а не да стои в сервиза, ще карам вече само "японски пръчки". Вие като имате 20-год. немски дараци и си мислите че са здрави, проблемът си е ваш. Но аз парите си ги печеля сам и не бих дал два пъти повече пари, за деста пъти по-малко кола.
  • #33
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    защо ли по света купуват повече японски пръчки от колкото немски "премиум" таралясници ? КИА и Хюндай имат по-добър дизайн от БМВ през последните 10-на години
  • #32
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До долния и подобни ( преди 12 години )
    Мъката е при всички вас - упорито защитаващи старите японски пръчки и не виждащи новото край вас - коне с капаци... Тоя зоом-зооом си е глупавичък по природа, но и ти не му отстъпваш, освен ако не сте един и същ.
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Хем ми се иска да подкрепя zoom-zoom-чо, хем си мисля че ще е много трудно срещу толкова ***. Един щял да си кара X6 десет години (то ще се счупи на първата година ама - оптимизъм), на друг KIA-та му била по-хубава от Mazda (пълна глупост), на трети му липсвал автоматика (ако си карал СХ-7 и видиш само как се включват скоростите - както работи швейцарски часовник), че и Mazda била в застой.... Мъка, мъка, мъка ... Личи си че масовия вкус в БГ е голфаджийско-пернишки.
  • #30
    4 rate up comment 8 rate down comment
    @zoom-zoom ( преди 12 години )
    То и ти изглеждаш като тренировъчен опит на *** и баща ти, ама виж, че си се пръкнал. А за "умотворенията" ти да не говорим... не един тук ти го е казвал.KIA Sportage е на светлинни години по-добър от това старо дърво на мазда.
  • #29
    5 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    sportage mi izglejda kato tvorenie na novobranec koito se e 4udil dali da nablegne na SUV su6tnostta ili da q oki4i s po-sportni elementi...rezultata...bezli4en...a LEDkite na maskata im puk sa naaaaai-groznite na pazara.no ni6to...sledva6toto pokolenie moje i da ucelqt!
  • #28
    13 rate up comment 4 rate down comment
    TOYOBARU ( преди 12 години )
    Новият OUTLANDER е по-добър!!!